کیم کارداشیان مرده است!!!

فرستاده شده: نوامبر 29, 2010 توسط Admin در Celebrities, Kourtney Kardashian
برچسب‌ها:

کیم کارداشیان مرده است!!!

کیم کارداشیان واقعا نمرده است،بلکه این یک عکس تبلیغاتی از کیم کارداشیان به مناسبت روز جهانی ایدز(1 دسامبر) میباشد که روی آن نوشته شده است،کیم کارداشیان مرده است!

کیم کارداشیان به همراه جاستین تیمبرلیک،لیدی گاگا و آلیشا کیز قرار است در روز چهار شنبه 1 دسامبر به مناسبت روز جهانی ایدز یک جریانی با نام «مرگ دیجیتالی» راه بیندازند و صفحه فیس بوک و تویتر خود را ببندند با این هدف که توجه جهانیان به بیماری ایدز جلب شود.

پیش بینی میشود افراد بیشتری به این جریان بپیوندند.

 

دیدگاه‌ها
  1. *مهتاب گلی* می‌گه:

    کیم خودش ایدزه.اصلا ویروس ایدزو خودش به وجود اورد.
    مملکت از این ایدز میگیرن.
    مردنشم مث آدما نیست.
    بقول ما خوزستانیا » آلبراش «

    • *مهتاب گلی* می‌گه:

      نگاه لباسش؟؟؟؟؟؟؟؟
      بشر یعنی قراره این عکس مردنت باشه .یه لباس درست میپپوشیدی.
      لحظه مرگم میخاد بدنشو نشون بده.
      منم میگم این نارسیسم داره بگین نه؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. یاس می‌گه:

    جل الخالق

  3. نگار می‌گه:

    خدا کنه زودتر خبر مرگشو بشنويم امين همگي بگيد امينننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

  4. nemo می‌گه:

    آمییییییییییییییییییییییین

  5. Mehrdad می‌گه:

    «کیم کارداشیان به همراه جاستین تیمبرلیک،لیدی گاگا و آلیشا کیز قرار است »
    حیفه اسمه جاستین ک بین این احمق هاست
    کیم گه با همون لیدی گااگا بگرده

  6. Mehrdad می‌گه:

    Kim Kardashian Is Dead
    خدایا کاش راست بود…

  7. Arash می‌گه:

    بچه ها من راضی به مرگ کسی نیستم
    ی لحضه ترسیدم
    راست می گم خیلی ترسیدم

    • Mehrdad می‌گه:

      وایییییییییییییییی
      نگو تو رو خدا!!!!!
      دلم ریش شد
      آخه آدم از مرگ ی فا… ک در لحظه مرگش هم میخواد بدنشو نشون بده ناراحت میشه
      باید خوشحال باشه ی فا.. از جهان کم شد
      خدا نابود کنه تخم و ترکه ی کارداشیانی ها رو
      الهی آمین
      بازم میگم کاش راست بود

    • *مهتاب گلی* می‌گه:

      وای مسترارش منم الان خیلی ترسیدم.
      تو پست شکیرا همش بحث جهنمو خدا پیغمبر شد.مهدی هم یچیزایی گفت دیگه بدتر.یهو پست کیم دادن که مرده………. یکی بیاد منو جمع کنه.فکر مرگ ازم جدا نمیشه.

      • Mehrdad می‌گه:

        نه بابا چی میگی واسه خودت
        مگه تو چی کار کردی یارو ماله صد نفر رو خورده ب حق الناسس ظلم کرده
        اینقدر چیز نیست

      • یاس می‌گه:

        و من یعمل مثقالة» خیرا» یره.و من یعمل مثقالة» شرا» یره آقا مهرداد!

    • یاس می‌گه:

      عسیسم.مفسد فی الارض ریختن خون و گرفتن جونش حلاله!
      شمام دیگه نترس بیخودی ک ترس برادر مرگه

      • Mehrdad می‌گه:

        تک تک کلماتت بهم روحیه میده یاس

      • Arash می‌گه:

        حرفاتون بوی نامردی
        و بی رحمی میده
        شاید روزی توبه کرد
        قربون خدا برم که رحمان و رحیم است
        بهشت و جهنم تقسیم نکنید
        اینم آدمه

      • Mehrdad می‌گه:

        آرش خان
        نه به اینکه تا دیروووز تبلیغ سالاد بد ازش دیده بودی(پست قبلی کیم)
        نه ب اینکه الان….

      • یاس می‌گه:

        آرش جون کیم غرق در کثافته.چنین آدمی_حیف اسم آدم_فرصت و رخصت توبه پیدا نمیکنه ومجال رستگاری نداره!
        یزید بن معاویه بارها عظم بر غسل توبه کرد اما هیچگاه موفق ب انجامش نشد.
        اینا همونایین ک خدا تو قرآنش وعده داده ک و الله لا یحب الکافرین….

      • Mehrdad می‌گه:

        الله اکبر!!!!!!!!!!!!!
        اشهد ان لا اله الا الله
        اشهد ان محمد رسول الله
        اشهد ان علی حجه الله
        !!!!!!!!!!!!!!
        بابا یاس بس کن هنگیدم مگه سایت مرجع تقلید اومدیم؟

      • Arash می‌گه:

        راست می گی من قانع شدم
        بعضیا راه توبه ندارن
        چون چیزی به اسم اراده ندارن
        کیم هم همین جوریه

      • یاس می‌گه:

        مهرداد تو انگار تناقض داری با خودت!جزو عجایبی 2تا کامنت بالاییتو ک خطاب ب منهمقایسه کن!
        عبارات مقدس رو هم ب استحضا نگیر …

    • *مهتاب گلی* می‌گه:

      من میرم بدرسم.
      میخام دین و زندگی بخونم.

      • نگار می‌گه:

        بچه ها چند وقت پيش يکي از اطرافيان ما تعريف ميکرد از خواب هاي بدي که ميبينه ……… تعريف ميکرد نميگم چي ميگفت خلاصه منم يک پارتي دعوت شدم به خاطر حرفهاش نرفتم الانم خيلي پشيمونم که نرفتم

      • Arash می‌گه:

        نگار تو همیشه کامنتات خاصن

      • نگار می‌گه:

        از چه نظر خاصن ارش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • Mehrdad می‌گه:

        من بگم؟؟؟؟؟؟؟

      • Arash می‌گه:

        خیلی خیلی باحالن
        جالبن

      • نگار می‌گه:

        هر دوتون بگيد؟؟؟؟؟

      • نگار می‌گه:

        من متخصص هستم در ايجاد بحث هميشه و همه جا مثلا تو مدرسه ي بحثي شروع ميکردم تا اخر کلاس بحث بود و اصلا معلم ديگه به درس نميرسيد يا در فاميل و اطرافيان يا الان من 4 ماهه که بينيمو عمل کردم تو مطب دکتر من با منشي و مريضا ايجاد بحث داشتم و يا در دانشگاه و خيلي جاهاي ديگه

  8. مهشید می‌گه:

    یه لحظه فک کردم خبرش واقعیه کلی ذوق کردم واسه خودم!!!

  9. مهشید می‌گه:

    اگه ادم با این لباسا میمرد که عالی بود همه دوس داشتن بمیرن!!!نگاه کن اخه مرده دستاش بالای سرش چیکار میکنه!!!!

  10. Arash می‌گه:

    لیدی گاگا که دیگه نیازی به گفتن نیست
    صداش خیلی خیلی خوبه خودش…..
    جاستینم که آواتارمه و نیاز به گفتن نیست
    کیمم که بدکارس و لی خوب خواسته ی کاری بکنه
    آلشیا رو دوست ندارم

  11. مهدي می‌گه:

    فقط ميتونم بگم از هر فرصتي برا مشهور شدن استفاده مي كنن

  12. Mehrdad می‌گه:

    راستی یاس و بچه ها
    امشب 30/11 یادتون نره
    ال کلاسیکو رو میگم
    شبکه 3

    • یاس می‌گه:

      مگه میشه مهمترین اتفاق ورزشی سال رو یادم بره!
      توقف زمان برای90 دقیقه.انفجار رئال مادرید در نیو کمپ

  13. Cute Cat می‌گه:

    ایش.دختره ی صورت جراحی!!

  14. Hanieh khano0m می‌گه:

    واي ي ي ي ي ي
    خيلي وحشتناك بود!!!!!!
    باورم شد حسابي ترسيدم!!!!
    چه كار جالبي مي كنن!
    خوشمان امد
    😉

    متشكرم

  15. Cute Cat می‌گه:

    در ضمن خپل تر از این حرفاست .معلوم نیس چقدر با کامپیوتر اون هیکل عین خرسشو دست کاری کردن.البته با عرض پوزش از طرفداراش

  16. Arash می‌گه:

    اگه کیم بدکاره و کثیف نبود
    شاید شاید شاید ازش خوشم میومد
    ولی به خاطر هر..گی گریاش ازش متنفرم
    ولی کارش جالب بود
    با لباس خواب مرده

  17. Arash می‌گه:

    باز می گم اینجا بازدیدش بیشتره
    ی تبلیغ ازش دیدم برای سالاد بود
    سالاد که چه عرض کنم
    افتضاح بود برای لباس زیر خوب بود
    با چه حالت زشتی سالاد می خورد معلوم بود………حرکاتی بی نهایت بد
    نمی دونم سالاد چه ربطی به …… و وان حموم داره
    اصلا” من خجالت کشیدم از دیدن تبلیغش
    خیلی مستهجن بود خیلی

  18. cyrus68 می‌گه:

    تیترشو که دیدم فکر کردم واقعی نوشته!

  19. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    آخه نعیم جون نمیگی سکته میکنن مردم با این تیترت
    به جون خودم 1 لحظه قلبم از حرکت وایساد
    کاملا احساسش کردم

    خدا نکنه جیگر من اتفاقی واسش بیفته
    چجوری انقد راحت آرزوی مردن کسیو میکنین؟

    من هر چقدم ازز 1 نفر متنفر باشم مث مگان اگه اتفاق بدی از هر لحاظ واسش بیفته ناراحت میشم
    چه برسه بخوام آرزوی مرگشو کنم

  20. مهدي می‌گه:

    واي بچه ها من فردا 2 تا امتحان دارم هيچي هم نخوندم نمي دونم چيكا كنم. تو زيست شناسي 2 تا نمره دارم هر دوتاشم افتضاحه. يكي صفر اون يكي هم 2- هستش ( نخندين ديگه ) آخه من خيلي شلوغم و به معلما هميشه تيكه ميندازم متلك ميگم هي معلما بهم منفي ميدن .البته اينم بگم دبير زيست شناسيمون گفته اگه بتوني تو اين امتحان 5 بشي نمره هاي قبلي تو حساب نمي كنم. خوب ديگه من برم درس بخونم كه اگه خوب نشه نمرم اون وقتكه ……
    مستر نعيم از بابت پست ممنون
    شب همگي خوش باي

  21. Hamid_Bermoda می‌گه:

    بود و نبودش فرقی نداره

  22. نگار می‌گه:

    بچه ها ميخوام ازتون معذرت خواهي کنم بحث خوبي نبود چرا رفتيد ظاهرا همرو ترس برداشته

  23. ان شرلی می‌گه:

    وای خدا نکنه…..
    مردم!
    شوکه شدم

    • ان شرلی می‌گه:

      به خدا فقط میخواستم…….؟؟؟!
      اگه این ا ادم بد کاره اس بچه ها….دیگه نباید زندگی کنه باید بمیره
      این احساس نداره
      ناراحت شدم از همه …متاسفم
      کیم فوق العاده اس…
      الهی قربونش برم..خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوسش دارم
      ضمنا این کارشو هم تحسین میکنم با تمام وجود
      مرسی نعیم جوووووون
      ولی خدا خیرت بده به خدا داشتم سکته رو میزدم..!

  24. ava می‌گه:

    احساس مي كنم كيم كارداشيان آدم ساده اييه … 🙂

    • ان شرلی می‌گه:

      ظاهرو بچسب.باطن مهم نی اوا جون(ما فقط عکساشو میبینیم!)
      حالا که پست مردن و مرگه اینو هم بگم من 1بار تا پای مرگ پیش رفتم..ولی نشد!(روحم داشت از بدنم جدا میشد………!!!)
      احساس تر سناکی بود…!

      • ava می‌گه:

        آني فكر كنم منظورت برعكس بود … من كه منظورم ذاتش بود كه فكر مي كنم آدم ساده ايي باشه وبه خاطر همين كاراش مي گم و گرنه از ظاهرش اين برداشت نمي شه …

        در هر صورت من قبلا اصلا ازش خوشم نميومد ولي الان ديگه زياد ازش بدم نمياد … البته به شرطي كه رو مخ نره 😉

      • ان شرلی می‌گه:

        اوا باورت میشه نمی دونم چی گفتم!
        فقط میدونم شوک زده بودم…
        ببخشید

      • ava می‌گه:

        قربونت برم ، دركت مي كنم … خدا رو شكر كه الكي بود 🙂

  25. sara می‌گه:

    چه دل و جراتی داره که تو تابوت خوابیده!!

  26. khaT می‌گه:

    چه اقدامه جالبي!!! خوبه….
    كيم خوبه ولي خيلي خودنمايي ميكنه و واسه رو صحنه و سر زبونا بودن هركاري ميكنه.
    نميشه گفت بدكاره!!! اين برچسب با ديدن عكس و فيلم نبايد وصله كسي بشه…. زود قضاوت كردن و برچسب چسبوندن كار درستي نيست!

  27. marya.b می‌گه:

    کارش جالبه… خوشم اومد
    کیم دیگه… واسه خودنمایی حاضر همه کار بکنه. این کارش که دیگه قابل تحسینم هست!
    مرسی

  28. بهار می‌گه:

    یه لحظه خوشحال شدم….
    یعنی مردشم اینقدر باید آرایش داشته باشه؟؟

  29. j.sparrow می‌گه:

    سلامممممممممممم…………
    به مناسبت مرگ نابهنگام کیم کارداشیان در روز پنجشنبه به یاد این هنرمند از دست رفته
    همه تشریف بیارین خونه ما . به دلیل مرگ این گل تازه شکفته یه کف مرتب بزنین……………
    زنده باد جانیی…………………………………………………

    اول که این پستو دیدم این جوری شدم میخواستم پارتی بدم . هییییییییییییییییییییی…….
    چی میشد …………………………
    البته من که به مرگ کسی راضی نیستم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    زنده باد جانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  30. saeede می‌گه:

    ااااي بابا يه احظه خوش حال شديما!چشام كور ميشدو ادامه مطلبو نمي خوندم!
    ديگه مسخره بازيو به حد اعلا رسوندن!مسدود كردن فيس بوك و توويترشون واقعاااا كمك فوق العاده اي به كاهش ايدز ميكنه!

  31. شمیم می‌گه:

    چه عکسِ مصنــوعی و ضایعی،تو که خودتوووو به اندازه ی کافـــی تبلیغ میکنی کیمِ عزیز!!

پاسخی بگذارید

