آنجلینا جولی به همراه شیلوه و زاهارا در موزه آکواریوم پاریس

فرستاده شده: نوامبر 30, 2010 توسط Admin در Angelina Jolie, Brad Pitt, Celebrities
برچسب‌ها:,

آنجلینا جولی به همراه شیلوه و زاهارا در موزه آکواریوم پاریس

آنجلینا جولی به همراه دخترانش شیلوه و زاهارا امروز به تماشای موزه آکواریوم پاریس رفتند.

+++++

آنجلینا جولی و براد پیت بعد از حضور در فرش قرمز اکران فیلم انیمیشن «مگامایند» در پاریس،در رستورانی در این شهر برای صرف شام دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    ا
    و
    ل

  2. یاس می‌گه:

    زاهارا گوله نمکه!

  3. ماریانا می‌گه:

    من عاشق این آنجی و بچه هاشم وای خدا چه قدر من اینا را دوست دارم از بس نازند و ملوسند؛

    • آرکا آرشیتکت می‌گه:

      مرسی عزیزم
      من به عنوان نمایندا آنجی در ایران ازت تشکر میکنم
      کاملا مشخصه خانوم متشخص و خوش سلیقه ای هستم عزیزم

      خیلی های کلاس شده جیگر آرکا
      پالتوش خیلی نازه

      ابروهاش فوق العاده خوش فرم شده
      عینکش خیلی آسه

      کفشاش به پالتوش نمیاد
      با 1 بوت مشکی بلند ستش میکرد بهتر بود که اونم فدای 1 تار موش

      از فرزند خونده هاش خوشم نمیاد
      فقط شیلوه و دوقلوهای خودش

  4. نگار می‌گه:

    بچه ها من ي چيزي بگم تا حالا فکر ميکردم شيلوه پسره

    • یاس می‌گه:

      ایول!بابا تو دیگه کی هستی؟!

    • آرکا آرشیتکت می‌گه:

      آره نگار جونم همه نظراتو خوندم
      کاملا موافقم
      من علاوه بر فیس امریکایی ها از لهجشونم خیلی خوشم میاد

      خیلی غلیظ و آهسته صحبت میکنن
      بر عکس انگلیسی ها که خیلی تند تند حرف میزنن

      من با اینکه خیلی مکالمم خوب نیست ولی کاملا متوجه صحبتاشون میشم

  5. نگار می‌گه:

    اوا جونم

  6. مهدي می‌گه:

    آقاش ريش گذاشته

    چشاي آنجي در عكس آخر ديدن داره

  7. Arash می‌گه:

    من چی بگم
    که آنجی افسونگر قلب پسرا و مرداس
    انگار توسط الهه عشق نفرین شده تا هر کی می بینتش محوش بشه
    خیلی عالیه
    محوش می شم
    عالیه
    بردم که دیگه روی هر چی باحاله کم کرده

    • Arash می‌گه:

      یاد مدوسا افتادم با حرفام

    • یاس می‌گه:

      نه آرش!
      اون می‌تونست هر کی ک ب چشاش نگاه می‌کردو تبدیل به سنگ کنه. مدوسا دوشیزه‌ای بسیار زیبا بوده اما پس از اینکه پوزئیدون_ خدای دریا_ اون رو در معبد آتنا اغوا می‌کنه موجب خشم این الهه می‌شه و آتنه اونو ب شکل کریه‌ترین موجود ممکن یعنی گورگن در می‌آوره آتنا موهای او را تبدیل به مار می‌کنه. دست آخرب دست ی نفر از اساطیر یونانی سرش از تنش جدا میشه.
      من اینو میدونم.مطمئنم الهه است

      • یاس می‌گه:

        راستی آرش این چ ربطی ب آنجی داشت؟!

      • Arash می‌گه:

        من اینا رو میدونم
        ولی مدوسا خودش از دست پوزئیدون به معبد فرار می کنه
        ولی نهایتا» گرفتار می شه
        اسم اون فرد پرسیوس که مدوسا رو می کشه اگه clash of titans رو دیده باشی
        همه این ماجرا ها توش هست
        از این جهت به آنجی ربط دادم که انگار اینم به زیبایی روزای اول مدوسا
        که هر کسی رو گول میزنه
        یا مثلا» مورد نفرین آتنا قرار گرفته تا همیشه زیبا باشه
        و نتونه جایی راحت باشه از دست طرفداراش

      • یاس می‌گه:

        ولی آنجی ب این غلظتی ک تو میگی نیست آرش جون

  8. نگار می‌گه:

    دخترا بيايد شبانه بريم بردو بدزديم

  9. mm می‌گه:

    عاشششششششق این خانواده ام
    مرسسسی

  10. ان شرلی می‌گه:

    مرسی

  11. Hamid_Bermoda می‌گه:

    وایییییی این شیلو بچه بود چقدر جیگیل بود

  12. بهار می‌گه:

    وااااااااااای کفشای شیلوه دخترونس!!

  13. M.R.G می‌گه:

    مسخره هست.از روی عکس برای خودتون این همه داستان سر هم نکنین

  14. khaT می‌گه:

    با اون همه مشغله بازهم در كنار خانواده و براي خانواده ان! خيلي خوشم مياد ازشون.اين دختر كوچولو ها آينده ي خوبي دارن.قول ميدم!

  15. marya.b می‌گه:

    چه بالتوی خوشگلی…. اینا بالتو می بوشن بعد باهاشون لخته اونوقت سردشون نمیشه!!!!!؟
    براد خیلی خوش تیبه… وااااااااای می میرییییییییم!!!

  16. mohammad می‌گه:

    khoobe taze oomadan paris fekr konam 1 2 rooze dg bemoonan kole pariso gashtan!!!!

  17. سحر می‌گه:

    آرکا اگه تو نماینده آنجی در ایرانی پس منم از این به بعد نماینده ی برد در ایرانم ! قبوله ؟؟؟؟ 🙂

  18. مهشید می‌گه:

    اینجا خوشتیپ شده!چقد نازن بچه هاش الهییییی.

  19. ava می‌گه:

    عكس 1 آنجلينا اصلا شبيه خودش نيست … چقددددددددر از كفش شيلده خوشم اومد.

  20. ملینا می‌گه:

    اه اه حالم ازاین برادبااون قیافه ی بی کلاسش وچشماش که موج منفی میده به ادم به هم میخوره نمیدونم این براددرپیت چی داره که بعضی ازدختراعاشقشن شایدم من خیلی سلیقم خاصه که ازبرادمتنفرم ولی داویدویاروهمه ی دخترامیپسندن وخیلی هم خوشگل ترازبرادهستش اینودیگه نمی تونیدانکارکنیددرضمن حالم ازاین انجی عجوزه ی زشت وسوتغذیه ای معتادبه هم میخوره تازه خدمت بعضیا عرض کنم که من هم حق دارم نظربدم قرارنیست که نظرهمه مثبت باشه وقرارنیست که هرکی کی میاداینجاازانجی طرفداری بکنه من حق دارم نظرمورک بگم شایدبه نظربعضیا نظرم توهین امیزباشه ولی من کامنت های بدترازاین بعضیهارودیدم که درموردمگان جونم مینویسن
    یه چیزدیگه اینکه من عاشق این هنرپیشم خواهش میکنم بیوگرافی وعکساشوبزاریدببینیدش ازانجی قشنگ تره
    صورت بانک وبچه گانه ای داره عاشقشم

  21. شمیم می‌گه:

    چرا همش لباسایِ پسرونه تنِ شیلو می کنن؟؟!

پاسخی بگذارید

