جدیدترین عکسهای میراندا کر حامله و اورلاندو بلوم در کنسرت پینک فلوید

فرستاده شده: نوامبر 30, 2010 توسط Admin در Celebrities, Miranda Kerr
برچسب‌ها:,

جدیدترین عکسهای میراندا کر حامله و اورلاندو بلوم در کنسرت پینک فلوید

میراندا کر مانکن حامله استرالیایی به همراه شوهر انگلیسیش اورلاندو بلوم در حال ترک کنسرت پین فلوید در استاپلس سنتر لس آنجلس دیده میشوند.

میراندا کر به تازگی اعلام کرده که بعد از بدنیا امدن فرزندش او به همراه شوهر و بچه اش در مزرعه ای آرام در استرالیا مدتی را زندگی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها
    • یاس می‌گوید:

      وای چ بیریخت شده میراندا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • یاس می‌گوید:

        تو حاملگی شلواره جین.میترکه بچه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        درسته ک بچه بالا هستشو شلوار فاخکوتاه ولی پوشیدن این شلوار تواین برهه کار درستی نیست!
        خیلی خطرناکه حسن!

      • یاس می‌گوید:

        این مانکنای ویکتوریام جمیعا» سگ خور شدن.هیشکدوم شوهر درست درمونی ندارن!
        طفلی میراندا چقد ورم کرده.
        باسنششده قد باشن جی.لو
        چهره شم خیلی داغون شده!

  1. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    خوشم نمیاد ازش
    همون بهتر بره تو مزرعه زندگی کنه

    فیسش داغون بود داغون تر شده
    ار بلومم خوشم نمیاد

    بچش به نظر پسره

  2. نگار می‌گوید:

    اخه چه لبخند مليحي

  3. ماریانا می‌گوید:

    وای چرا این قدر صورتش پف کرده‏!

  4. لیدا می‌گوید:

    چه بامزه شده …. چه خوب یه زندگی آروم

  5. مهدي می‌گوید:

    به پا ني ني سرما نخوره ! !!!!!!!!!!

  6. sahar می‌گوید:

    الهی دلم براش شده بود یه ذره چقدر این دوتا بهم میان اورلاندو معلومه خیلی میراندا رو دوست داره البته بایدم اینطور باشه از بس این میراندا شیرینه.

  7. Arash می‌گوید:

    من هر شب دعا می کردم خدا به این لباس بده
    آخر مستجاب شد
    خیر بهره نبینی میراندا ازت متنفرم
    حیفه اورلاندو

  8. سبا می‌گوید:

    سلام.
    وای خدای من خدای من پینک فلوید
    باورو نمیشه فکر نمیکردم کنسرتی باشه
    به طوره افسا نه ای خوشحال شدم
    مرسی

  9. ان شرلی می‌گوید:

    مرسی
    دوستان همه حرفارو گفتن

  10. Cute Cat می‌گوید:

    صورت گرد میراندا گردتر شده.میراندا مهربونه.مشخصه چهرش

  11. بهار می‌گوید:

    صورتش خیلی خیلی تغییر کرده. خیلی زنونه و پف شده….

  12. khaT می‌گوید:

    دوسش دارم.اورلاندو رو هم دوس دارم.بازيش محشره.به نظرم بهمديگه ميان!

  13. marya.b می‌گوید:

    واااای خوش بحالشون کنسرت بینک فلوید… منم می خوااااااااام 😦

  14. شمیم می‌گوید:

    عزیزمممم چه شکمش بامزه شده،قربونِ اون چالِ رو گوووونه اش بشمممم

    فکر کنم بچه اش یه گلوله ی نمـــک بشه D:

پاسخی بگذارید

