جدیدترین عکس های کیم کاردشیان

فرستاده شده: نوامبر 30, 2010 توسط مهسا در Celebrities, Kim Kardashian
برچسب‌ها:

جدیدترین عکس های کیم کاردشیان

جدیدترین عکس های کیم کاردشیان در نیویورک سیتی

دیدگاه‌ها
  1. Cute Cat می‌گوید:

    دختره زشت چه عجب قیافش گوود شده.از لباس و کفشش خوشم میاد.واااااااااااای چقدر ضایع فکش جراحی کرده!!ولی بهتر شده قبلا شبیه اسب بود!!!!

  2. سونا می‌گوید:

    she’s ssssssssssssssssssssssssoooooooooooooooooooooooooo ugly

  3. Cute Cat می‌گوید:

    میدونین ک 2باره پلنگی مدیده!!

  4. نگار می‌گوید:

    کيف وکفشش قشنگه عجيبه پوشيدست عادت داريم برهنه ببينيمش

  5. ماریانا می‌گوید:

    بابا خوشگل؛زیبا اگر می تونی این قدر آرایش نکن بیا بیرون تا ازت عکس بگیرند خوشگل

  6. نگار می‌گوید:

    به صورتش نگاه کنيد معلوم نيست چند تا عمل جراحي داشته

  7. Cute Cat می‌گوید:

    گایز ی چی دیگه اینکه عکسهای قبل جراحیشو ببنین مخصوصا اون فک اسبیش!!البته میخواین بیشتر ازش بدتون بیاد ببینین.I hope U dont have a nightmare.bbye guys

  8. یاس می‌گوید:

    شبیه داکی من شده! البته بلا نسبت داکی…

  9. نگار می‌گوید:

    جاي شميم خالي

  10. Cute Cat می‌گوید:

    مثلا من بای دادم.عجبا جوابم نمیدن.بابای

  11. Arash می‌گوید:

    چه بامزه شده
    یاد خر شرک افتادم

  12. مهدي می‌گوید:

    مردش خوشگل تر از زندشه ! !!!!!!!!

  13. سبا می‌گوید:

    چه ناز شده

  14. یاس می‌گوید:

    کامنت نامربوط ب پست نده!

  15. ghazal می‌گوید:

    shayd shakhsiate jalebi nadashte bashee ama heykalesh kheili toope va hamishe khosh lebase

  16. نگار می‌گوید:

    ارش البوم ماري رو دانلود کردي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  17. Hamid_Bermoda می‌گوید:

    شبیه جنیفر شده!

  18. Hamid_Bermoda می‌گوید:

    اگه سایتتون تالار داشته باشه با مدیر تالار خیلی بهتره

  19. ان شرلی می‌گوید:

    به جرات میتونم بگم این خانم شیک ترین خانمی هست که تا حالا دیدم
    مث همیشه شیک..زیبا ..خوشتیپ..ناز
    1جور ایی هیکلش خیلی شبیه هیکل منه!(خوشبختانه…ولی خیلی هم خوشحالم..!)
    کفشاش شیک بودن
    نمیدونم چه لذتی هم واسه شما داره که اینقده به مردم و زن به این زیبایی بد و بیراه میگین..!
    مخصوصا تو عکس 1 و 3 خیلی شبیه هیکل منه!
    مرسی مهسا جووون..بسیار پست زیبایی بود
    روز خوبی هم در پیش دارم چون با کیم جان اغاز شده..!

  20. khaT می‌گوید:

    آن شرلي جان آخه كجاي هيكل اين خوبه؟ من شرمندتم ولي واقعا افتضاحه!!!هيچ مردي نميپسنده!
    زن بايد كشيده باشه نه خپل و پهن!
    اوايل خوب بود ولي روز به روز به عرضش اضافه ميشه!
    از تيپاش خيلي خوشم مياد.معمولاً شيك ميپوشه. آرايش هم كه نگو… ديگه ودشون توليد كننده ان و چيزي تو صورتش كم نميزاره.
    كلاً سوژه اس!

    • ان شرلی می‌گوید:

      khat جان عزیز من نظر خودمو گفتم….!(اینم دیگه بسته اس به سلیقه من عزیز دلم….)
      در ضمن من اینجا از هیکل ایشون هم تعریفی نکردم خط جان عزیز…فقط گفتم شبیه هیکل منه
      حالا دوستان کشیده و …هستن به اندازه کافی میتونن لذت ببرن عزیز دلم!
      ایشون تا جای که من میبینم پهن وخپل نیستن…..همه هم (مردا واسه کیم میمرین……!)
      قصد جسارت هم به کسی نداشتم…!

      • ان شرلی می‌گوید:

        راسی یادم رفت بگم..هیکل من از کیم پهن تر و خپل تر و درشت تره..!

      • ava می‌گوید:

        🙂 عزيزم … عصباني نشو كه بهت نمياد… تو هر جوري باشي خيلي ماهي …

      • ان شرلی می‌گوید:

        مرسی اوا جون عزیزم
        نه عصبانی نشدم..چرا بشم..
        کامنت گذاشتن منم از خودم حمایت کردم و بهشون با احترام کامل نظرمو گفتم

      • ava می‌گوید:

        تقصير خودته … چون هميشه خوش اخلاقي ، تا يكم با كنايه حرف مي زني آدم فكر مي كنه عصباني شدي 😉

        به هر جهت من مي خواستم ديگه كلا كامنت نذارم چون از كل كل ها ي اينجا اينجا خيلي زده شدم ولي خوب كامنت تو رو ديدم ، نمي شه جواب نداد .

      • ان شرلی می‌گوید:

        نه اوا جون…کجا عزیز دلم
        سلب دیلی بی تو نه!
        اره میپذیرم مقصر خودمم
        ببخشید
        نرو تورو خدا

  21. marya.b می‌گوید:

    ناز و خوش تیب شده اینجا… کلا کیم همیشه خوش لباسه… ولی خیلی دوست داشتنی نیست

  22. سحر می‌گوید:

    هوممممممممممم اینجا خوب شده ! اما این هیچی از نفرت من کم نمی کنه !!!

  23. مهدي می‌گوید:

    عكس هاي هاليووديا قبل و بعد از فتوشاب

    http://www.salijoon.us/mail/890523/photo/

    • مهدي می‌گوید:

      وايييي خسته شدم ديگه, بچه ها كجايين ؟؟
      مديران محترم چرا پست جديد نميذارين ؟؟ ! !!!!!!!
      اصن نذارين من خودم پست مي زارم.
      آره برين تو لينك بالايي عكس هاليووديا بدون فتو و با فتو هستش.
      البته لينكش مربوط به inbox سايت هستش. خوفه

  24. (a d(mac می‌گوید:

    با این ک نه فیس زیبایی داره
    نه هیکل درسته حسابی
    ولی شیک پوشه
    مرسی

  25. ava می‌گوید:

    خوب شده با تيپ خانومانه …

  26. Arash می‌گوید:

    shake رو گوش دادم آهنگ کیمو می گم………کیم کارداشیان………..
    عجیب بود

  27. menok می‌گوید:

    بچه ها دوست دارین این کیف ها را ببینین .
    Judith Leiber Handbag Collection Spring 2011

    http://www.fashionfame.com/2010/11/judith-leiber-handbag-collection-spring-2011/

  28. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    جیگرشو بخورممممممممممممممم
    1دونست
    رو دست کلاس تیپاش هیچ کس نیومده

    توی های کلاس بودن تیپ اول کیم بعد پاریس
    فیسشم فوق العاده جذابه

  29. مهشید می‌گوید:

    چه خوشتیپه اینجا بترکه!!

  30. شمیم می‌گوید:

    نه خیلی کم اعضای بدنت تو چشمِ تو هم هِی لباسِ چسبوووون بپوش!

    از هیکلش بیزارمممم از خودشممم همینطور بخوای در یک کلمه وصفش کنی این میشه~~>خودنما !

پاسخی بگذارید

