فتوشاتهای کامل حاملگی میراندا کر در شماره ژانویه 2011 مجله "Vogue" استرالیا

فرستاده شده: نوامبر 30, 2010 توسط Admin در Celebrities, Magazine, Miranda Kerr
برچسب‌ها:,

فتوشاتهای کامل حاملگی میراندا کر در شماره ژانویه 2011 مجله «Vogue» استرالیا

دیدگاه‌ها
  1. nemo می‌گوید:

    مرسی

  2. نگار می‌گوید:

    چقدر کشيدست براووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

  3. مهدي می‌گوید:

    ……… و ديگر هيچ

  4. سبا می‌گوید:

    سلام.
    وای خدای من خدای من پینک فلوید
    باورو نمیشه فکر نمیکردم کنسرتی باشه
    به طوره افسا نه ای خوشحال شدم
    مرسی

  5. Cute Cat می‌گوید:

    اخهههههههههههی مامان مانکن

  6. ان شرلی می‌گوید:

    مرسی
    من این پستا رو خیلی دوس دارم…..
    نظری هم راجع به میراندا ندارم
    کاشکی منم این حسو داشتم

  7. سبا می‌گوید:

    با اینکه از هر دوتاشون بدم میومد ولی چون داشتن میرفتن
    کنسرته پینک فلوید دیگه دوسشون دارم

  8. Cute Cat می‌گوید:

    آخهههههههههههههههههه.دیدیم میراندا چی گفته؟؟میگه هیجان زده واسه دیدن بچه شون و…………………..اگه میخوای ترجمه کنم؟

  9. آرمان می‌گوید:

    خوشبحال اورلاندو

  10. بهار می‌گوید:

    کلا» هر جا فرصتشو داشته باشه یدونه از این عکسای بی ناموسیم میندازه….

  11. M.R.G می‌گوید:

    مرسی

  12. khaT می‌گوید:

    خيلي خوش فرم و كشيده و زيباس! تو اين شاتها خوب شده! مادر خوبي ميشه!

  13. marya.b می‌گوید:

    ,وااااااای فیس میراندا خیلی ناز و معصومه… عزیزم امیدوارم یه بچه تبل مبل و ناز خدا بهش بده

  14. سحر می‌گوید:

    من نظرات کارشناسی ام را قبلاً اعلام نموده ام 🙂

  15. مهشید می‌گوید:

    چقد هیکلش خوب مونده ها عجب!!!

  16. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    بالا بره پایین بیاد
    خوشم نمیاد ازش

    با این شاتا چیو میخواد ثابت که؟
    پول ارزش این کارارو نداره

  17. love selena می‌گوید:

    عزیزمی ….
    ناز شده این جا ….
    خیلی دوووسش دارم …
    چهرش خیلی ناز و با نمکه …
    من عاشق خنده هاشم ….
    چشماشم خیلی رویاییه ….
    هیکلش واقعا بی نظیییییییره … پاهاش خیلی ظریف و کشیدست …
    باسن و سینه هاشم خیلی خوش فرمه … کمر باریکشم دووست دارم (البته الان که حاملست … کلی گفتم !!!)

    در کل میدوسیمش ….
    مرسسسسسسی

  18. ساغر می‌گوید:

    چه عشوه شتري هم اومده.ايييييييييييييييي

  19. شمیم می‌گوید:

    قیافش خیلی عروسکی و بانمکِ تو عکس 4 چه نگاهِ گیرایی داره دوستش دارمممممم

پاسخی بگذارید

