جديدترين عكسهاي تيلور سوئيفت و مادرش در نشويل

فرستاده شده: دسامبر 1, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Taylor Swift
برچسب‌ها:

جديدترين عكسهاي تيلور سوئيفت و مادرش در نشويل

دیدگاه‌ها
  1. سحر می‌گوید:

    1111111111111111111

    • سحر می‌گوید:

      نمیشه گفت مامانش زشته ! بیشتر بخاطر چاقیشه که توی ذوق میخوره ! شاید اگه لاغر بود خوشگلتر میشد !

  2. Cute Cat می‌گوید:

    من تیلورو خیلی دوس دارم

  3. Arash می‌گوید:

    مامان هیلاری هم چاقه ولی با نمکه
    مامان این خیلی خیلی بامزس جون میده برای کمدی گری
    کلا» بامزن هر دوشون تیلور که عالیه
    باربی کوچولو سرما نخوره خیلی خیلی معصومه
    ی وقتا فکر می کنم تیلور واقعا» تو هالیوود بی گناه است

  4. سبا می‌گوید:

    انگار تازه از خواب بیدار شده!

  5. نگار می‌گوید:

    من عکس مامان ماريا رو از سايت رسميه ماري برداشتم مثل عروسکه ماميه ماريا ميزارم ببينيد

  6. نگار می‌گوید:

    فکر کنم ماميه تيلور تازه موبايل دار شده احتمالا داره بازي ميکنه

  7. khaT می‌گوید:

    آره موافقم.تيلور واقعا دختر پاكيه!
    هميشه با مادرشه. فتوكپي برابر اصل مامانشه.مثل چاليز ترون و مادرش هستن!
    تشكر.جالب بود

  8. Arash می‌گوید:

    اینم ی عکس از بریتنی با مادرش و خواهرش بچه داره خواهرشه
    آقا عکسا و نظرای همه رو تایید می کنید اینم بذارید باشه

    مادرش بامزس مگه نه؟؟؟؟؟؟؟
    گمونم منتظر اتوبوسن

  9. Arash می‌گوید:

    اینم عکس مادرش تنها آقا بذارید عکسا بمونه لطفا» ضایمون نکنید

  10. نگار می‌گوید:

    اوا کجايي همه جا دنبالتم

    • ava می‌گوید:

      سلام نگار

      دل مي گه منم عكس مامانمو بذارما …;)

      من به جاش تو صفحه ليتون ، كه هي گفتين زشته ، 3، 4 عكس گذاشتم ببينين چقدر نازه

  11. ماریانا می‌گوید:

    من از تیلور خوشم میاد
    مرسی

  12. نگار می‌گوید:

    ارش ي سايت اپلود به جز imgiran معرفي کن

  13. Arash می‌گوید:

    مامان تیلور:بیا دختر بیا ببین عکسای لیدی گاگا بیرون اومده
    تیلور: مامان بس کن دارن ازمون عکس می ندازن
    مامان تیلور : چه جالب لباسشو سگ تیکه پاره کرده تو هم از اینا بپوش
    تیلور : ماماننننننننننننننننننننن
    مامان تیلور: بچه بیا اینا رو ببین که از دستت می ره هاااااااااااااااااااااااااااااااا
    تیلور:رلکس رلکس رلکس تر
    مامان تیلور:خیرٍ بهره نبینی پس تبلیغ سالاد کیم کارداشیانو ببین
    عکس آخر تیلور: وای از این نمی شه گذشت برام بفرست بلوتوثم بازه

  14. نگار می‌گوید:

    شميم

  15. سبا می‌گوید:

    دانیال جان مجله موسیقی اینترنی که خبر هاش
    به روز باشه سراغ داری؟

  16. مهشید می‌گوید:

    چقد بیروح شده قیاش اینجا!!!

  17. سبا می‌گوید:

    ممنون

  18. (a d(mac می‌گوید:

    مامیش 2برابر خودشه
    اینجا ارایش نداره زیاد خشگل نیس ولی صورتش معصومانس
    خیلی خشک و لاغره ی کوچولو تپل شه بهتره
    صداش قشنگه دوس دارم صداشو

  19. نگار می‌گوید:

    ياس کجايي بيا دلتنگيم برات

  20. یاس می‌گوید:

    من الان تو کما هستم و از برزخ کامنت میذارم!
    ای ماه من باورم نمیشه همین مادری تو رو دنیا آورده باشه تو یونیکی و آفریده دست خدا مامی و این حرفا همش تشریفاته!
    مرسی خدا بخاطر آفرینش این فوق بشر
    وا3 شادی روح من دعا کنید…
    آقا دانیل خیر از جونیت ببینی ک عکسای تیلور منو گذاشتی ولی چرا اینهمه بی کیفیت؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

  21. نگار می‌گوید:

    تيلور احتمالا يادش رفته موهاشو شانه کنه

  22. نگار می‌گوید:

    مهرداد

    • Arash می‌گوید:

      عکس ماریا چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • نگار می‌گوید:

        هرکاري ميکنم اپلود نميشه بالخره ميذارم منتظرباش فقط بگم ماميش خيلي عروسکه حتي از ماري خوشگلتر از همچين مامي همچين بچه اي طبيعيه

    • Arash می‌گوید:

      من امشب خونه ی مامان بزرگم هستم نمیتونم نظر بدم
      راستی جنیفر لوپز خیلی خوشگل شده
      و واقعا» هر چی میگذره خیلی بیشتر حس میکنم دوستش دارم

      • Mehrdad می‌گوید:

        راستی چون من از خونه ی آرش اینا میخوام برم اونجا
        چون آرش گذاشت ی نظر ول بدیم با یوزر ایشون شد ببخشید

    • یاس می‌گوید:

      نگو مهرداد دلم تیکه تیکه میشه.دارم میمیرم از دلتنگیش.معلوم نیست بچم کجا سرش گرم شده بیش از 24ساعته ک باهاش حرف نزدم
      آرش جون لطفا» شفاف سازی کن…

      • Mehrdad می‌گوید:

        من خونه ی آرش اینام از اینجا میرم پیش بابا بزرگم اینا
        ببخش یاس جووونم ولی فردا ساعت 10 اینجا باشیا
        منم دلم برات یک نقطه شده

      • Mehrdad می‌گوید:

        مامی جان زیاد دلتنگ نشو غش میکنم ها…دل ی ذره شده
        بای فعلا» باید برم مامان بزرگم کشت منو اینقدر زنگ زد

      • یاس می‌گوید:

        قربونت بشه پارکینگ.خوش بگذره بهت مامی!

  23. mohammad می‌گوید:

    مثل اینکه مادره زنگ خور زیاد داره………………

  24. نگار می‌گوید:

    من ميخوام اعتراف کنم از تيلور خوشم اومده بينظير ميخونه و در مورد قدشم بايد بگم اين از فوايد امريکايي بودنه مثل ماري که هر چي داره از فوايد امريکايي بودنشه

    • Arash می‌گوید:

      من بی صبرانه منتظر عکس ماری هستم

      • نگار می‌گوید:

        ميرم از کافي نت برات ميذارم چون تو خونه هر کاري ميکنم نميشه

      • یاس می‌گوید:

        آرش آواتارت منو یاد این انداخت:

        جاستین گفت من و بریتنی برای نیمی از عمرم دوست بودیم،اما الان من دیگه ان فردو نمی شناسم ،مطمئن نیستم که قبلا هم می شناختم.
        توی این مصاحبه در مجله ی fashion وقتی از جاستین خواستند که یک پروفایل از بریتنی ارائه بده جاستین اینو گفته:
        اگه من بخوام راجع به بریتنی مقاله بنویسم نمی تونم نمی تونم با اصرار درونیم مبارزه کنم تا چیزایی زشت و کثیفی در موردش ندم.

      • Arash می‌گوید:

        یاس
        بریتم تو آخرین مصاحبش on the record می گه جاستین ی بخش از زندگیش بود که گذشته
        و حتی بدش میاد راجبش حرف بزنه
        ولی جالبه هر دو تو بعضی مصاحبه هاشون گفتن هم دیگه رو دوست دارن
        من برام مهم نیست چه نظری نسبت به هم دارن
        من هر دوشونو دوست دارم
        چرا این قدر حال می گیری؟؟؟؟؟

      • یاس می‌گوید:

        خب باشه هرچی تو بگی!
        آخه خیلی حال میده…

  25. مهدي می‌گوید:

    مدل مواش خيلي مزخرفه ( به نظر من )

  26. نگار می‌گوید:

    مانلي بيا

  27. nemo می‌گوید:

    سلام نگار جون
    یه سوال
    این گردنبندی که پاریس گردنشه نماد چیه؟

  28. nemo می‌گوید:

    نه نگار ون چون اینجا پست آخر تو این پست پریدم

  29. پارس می‌گوید:

    چقدر بینی هاشون شبیه .. فقط مادر شون زیادی تپلی هست

  30. ان شرلی می‌گوید:

    مرسی

  31. marya.b می‌گوید:

    شبیه مامانشه… چقد موهاش نامرتبه اینجا…

  32. Hamid_Bermoda می‌گوید:

    از این مامان این بچه اومده؟!!!!!!!!!!! پس بابائه چیه

  33. شمیم می‌گوید:

    تیلور خیلی دمغِ اینجا بهش میاد تازه از خواب بیدار شده باشه،عاشقِ همین سادگیشممم که با این وجود بازم نازه

    مامانشممم مهربون به نظر میاد!

پاسخی بگذارید

