جسیکا سیمپسون و ماریا کری در مراسم روش کردن درخت کریسمس در میدان راکفلر سنتر نیویورک

فرستاده شده: دسامبر 1, 2010 توسط Admin در Celebrities, Jessica Simpson, Mariah Carey
برچسب‌ها:,

جسیکا سیمپسون و ماریا کری در مراسم روش کردن درخت کریسمس در میدان راکفلر سنتر نیویورک

جسیکا سیمپسون و نامزدش اریک جانسون به همراه ماریا کری در مراسم روشن کردن درخت کریسمس 2011 در میدان بزرگ راکفلرسنتر نیویورک دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. nemo می‌گوید:

    مرسییییییییی

  2. یاس می‌گوید:

    عجب درختی پسر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Arash می‌گوید:

    نگااااااااارررررررررررررررررررررررررررررررررر

  4. Arash می‌گوید:

    امیدوارم سال خوبی برای همشون باشه
    امیدوارم جسیکا لاغر شه تو سال جدید
    و ماریا کری بچش به سلامت به دنیا بیاد
    و این که بریتنی هم آلبوم جدیدش بیرون بیاد 🙂
    ولی باید بگم بعد مدت ها جسیکا به دلم نشست
    لامصب شکمش از شکم ماریا هم بزرگ تر شده
    مارای خیلی ناز شده
    خیلی خیلی خیلی ماریا رو دوست دارم
    آلبوم جدیدش عالیه من عاشق موزیک Oh santa شدم
    حنجره ماریا رو با طلا سیغل دادن
    ماریا خیلی عالیه خیلی خیلی عالیه

    • یاس می‌گوید:

      سیغل=سیقل

      • Arash می‌گوید:

        تو چقدر تو حاشیه هستی
        منم تو پست آنجی ی غلط ازت دیدم این قدر مهم نیست

      • یاس می‌گوید:

        این غلط املایی نیست غلط گفتاری باید اصلاح بشه چون زبون اصیل فارسی اینطوریه ک خراب میشه
        مثلا» لامصب=لا مذهب رو نگرفتم چون عربی و برام مهم نیست.
        تازه آرش جون من اینا رو میگم ک ی وقت تو جمع ضایع نشی حالا اگه ناراحت میشی نمیگم
        اونجام ک تو میگی من متوجه نشدم شاید…

  5. ava می‌گوید:

    بدو نگار …

    • ava می‌گوید:

      عكسا همون قديميان كه … عكس آخري مارايا خيلي ناز و شيرينه …

      لباس جسيكا جالبه ولي ماشالا هر روز كپل تر مي شه …

      از استيل شوهر جسيكا يه جورايي خوشم اومد … مثل بقيه فنچ و سوسول نيست

      • ava می‌گوید:

        مي گم من اصلاح مي كنم از شوهر جسيكا خيلي خوشم اومد :‌))))
        تازه كشف كردم شبيه يه نفري هم هست .

  6. نگار می‌گوید:

    نگار واست تيکه تيکه شه عزيز دلم جون دلم مارياي من همه کس من روح مني نفس مني ضربان قلبمي قربون اون حنجرت برم که از طلاستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت قربون اون شيرينيه خندهات برم نگار واست جون بده

  7. یاس می‌گوید:

    لباسش جسی طرحش خیلی قشنگه ب اندامش میاد و تا حدودی تونسته اونو لاغرتر نشون بده

  8. نگار می‌گوید:

    عروسک من مثل هميشه ماله خودمه

  9. نگار می‌گوید:

    من اولين باري که oh santa رو شنيدم نزديک بود غش کنم اين اهنگ به تنهايي مست کنندست و نيازي به مشروب نداره

  10. ان شرلی می‌گوید:

    به خدا من وقتی ماریا رو میبینم…دختر عموم!
    ناز بود خیلی
    خیلی دوس دارم اهنگ we belong toghterماریا رو پیدا کنم 5 سال در به در دمبالشم
    غلط املایی هم اگه داشتم ببخشید من دیکته همیشه 0 بودم!
    هر وقت ماریا رو میبینم یاد این جمله و حرفش می افتم که گفت:سال 2005 بهترین سال زندگیمه!چون جایزه بهترین رو همون سال برد…!

  11. نگار می‌گوید:

    بميرم برات که در به در دنبال we belong together ميگردي

  12. سحر می‌گوید:

    از آنجا که عموی ما به شدت به خانم کری ارادت دارند ما نیز هم ارادت خود را ابراز میکنیم . نقطه سر خط …

    • نگار می‌گوید:

      قربون شما وعموي محترمتان ميشه توضيح بدي درباره ي ارادت عموي محترمتون؟؟؟؟؟

      • سحر می‌گوید:

        هیچی دیگه ما نمی تونیم بگیم مثلاً فلان خواننده صداش خوبه ! با هزار و یک دلیل قانعت میکنه که رو صدای ماریا کری هنوز خواننده ی زن نیومده و صداش شش دنگه و …
        البته تازگی ها از بس که من تو گوشش خوندم کم کم داره کریستینا رو هم آدم حساب میکنه مخصوصا بعد از اینکه آهنگ heart اش رو شنید !!‌

      • نگار می‌گوید:

        به به به به به به براوو به اين حسن سليقه و حسن انتخاب و هر حسن ديگه اي که فکرشو بکنيد

  13. marya.b می‌گوید:

    ماریا گله گل….خیلی ناناز و ماه و دوست داشتنیه
    مرسی

  14. love selena می‌گوید:

    وایییی خدا جییییییگر این ماریا رو بخور من که این قدر ناز و خوشمله …
    چهرش خیلی لطیف و دوست داشتنیه ….
    عاشق اون لبخنداشم که هیچ وقت از روی لباش پاک نمیشه …
    عاشق اون موج لطیف موهاشم ….
    عاشق اون پاهای خوشگل و خوش تراششم …..
    رنگ پوستشم معرکست ….
    صداشم که واقعا تک و تکرار نشدنیه …. خیلی لطیف و گوش نوازه …
    کلا عاششششقشششششششششششششششم …..

    جسی هم این جا خیلی ناز شده ….
    موهاش خیلی خوشگل و خوش حالته …
    یه شیطنت خاصی توی چهرشه ….. دوست داشتنیه …
    صداشم لطیف و گوش نوازه … آهنگای به یاد موندنی و خوشگل زیاد داره ….
    لباسشم بهش میاد ….

    مرسی

  15. مهشید می‌گوید:

    از هردوشون بدم میاد!!!

  16. saeede می‌گوید:

    مارايا همين يه دس لباسو داره؟؟يه دو دس لباس واسش بخر نگار جون 😛

  17. شمیم می‌گوید:

    جسی خیلی بدهیکل شده لباسشم قشنگ نیست ولی موهاش خوش رنگِ و بانمک شده!

    موهایِ ماریا خیلی خوش رنگ و خوش حالتِ این لباسی هم که میپوشه باعث میشه اصلا هیکلش و حاملگیش تو چشم نباشه خیلی مناسبشه و بهــــش میاد!

پاسخی بگذارید

