عکسهای میشله ویلیامز و کیت وینسلت در اکران خصوصی فیلم «والنتاین آبی» در نیویورک

فرستاده شده: دسامبر 1, 2010 توسط Admin در Celebrities, Kate Winslet, Michelle Williams
برچسب‌ها:,

عکسهای میشله ویلیامز و کیت وینسلت در اکران خصوصی فیلم «والنتاین آبی» در نیویورک

میشله ویلیامز نامزد سابق فیث لجر فقید به همراه کیت وینسلت بازیگر انگلیسی برنده اسکار در نمایش خصوصی فیلم جدید میشله «والنتاین آبی» در نیویورک دیده میشوند.

والنتاین آبی (Blue Valentine )، ساخته‌ی درک چانفرانس (Derek Cianfrance )  به رابطه‌ی عاشقانه و ناکام یک زن شهرستانی و یک مرد شهری می‌پردازد که تصادفاً با هم آشنا می‌شوند و پس از پنج سال از نظر درونی از هم جدا می‌شوند.

دیدگاه‌ها
  1. Arash می‌گوید:

    ممنون
    جالب نیست

  2. نگار می‌گوید:

    چقدر دلم واسه کيت تنگ شده بود

  3. ان شرلی می‌گوید:

    رنگ موها خیلی زشت بود
    لباس هم زشت
    مرسی
    ولی فیلم زیبا

  4. ان شرلی می‌گوید:

    دوس دارم این فیلمو ببینم

  5. سحر می‌گوید:

    کیت فقط بعضی وقتا نمی دونم چی میشه یهو تو یه فیلمی خوب بازی میکنه اما اکثراً فیلمای ضعیفی ارائه میده !‌

  6. ava می‌گوید:

    بعد از the reader از كيت يكم بدم اومده … قيافش هم بيشتر از سنش نشون مي ده .

  7. ava می‌گوید:

    ‌من زياد نه از بازيش خوشم اومد ،‌نه نقشش … با توجه به اينكه واسش اسكار هم گرفت … حالا اينجا كه نمي شه دليلشو گفت 😉 بگير خودت ببين.

    • ان شرلی می‌گوید:

      نه اوا جون عزیزم….منم 1 جورایی باهات موافقم….البته در مورد قسمت های پیری کیت که به نظر من داشت بازی میکرد و این کاملا به چشم میومد(اخه 1 بازیگر اوج و عالی کسی هست که فوق معمولی بازی کنه یعنی تو زندگی رو داری میبینی نه فیلم و بازی!)و کیت به نوعی بازیش کیفیت اولیه رو نداشت(اینم بر میگرده به اون حسی که تجربه نکرده بود و داشت اجراش میکرد..البته به نوعی یا میتونیم بگیم کم و بیش کاملا موفق هم بود…) ولی بازی تو قسمتای اولیه کاملا استاندارد و معمولی بود(1 بازی فوق…)
      اما نقشش خیلی 1 جورایی احساس بدی رو تو وجودت روشن میکرد….دور از ذهن بود بعضی از صحنات..!
      و فیلمای استیون دالردی هم با مرگ و خودکشی پایان داره…که فیلم رو خیلی تلخ تو وجودت ثبت میکنه!
      و به نوعی همه ما عادت داریم به دیدن بازی خوب تا معمولی که این 1 جورایی پذیرش نقش کیت رو واسمون سخت میکنه اوا جون….!
      و اوا جون بازی معمولی…راحت.. و ریلکس و به نوعی زندگی جلوی دوربین تا بازی کردن جلوی دوربین 1 شاهکاره..!
      به سلیقه ات هم احترام میذارم…به نظرت
      منم نظر خودم گفتم
      نمیدونم هم چی گفتم(از خود بی خود شدم..!)
      ببخشید

      • ava می‌گوید:

        آني گلم ، منظورتو نفهميدم كه درست جواب بدم 🙂 فقط اينكه اتفاقا من از بازي پيريش بيشتر خوشم اومد ، گريمش خيلي خوب بود و رنجشو نشون مي داد … من بازي جوونيش و بيشتر نقشش برام cheap بود و هم بازيش كه اون پسر نوجوون بود ، البته كلا من با اين موضوع مشكل دارم ، از فيلم malena هم به همين دليل چند وقت پيش گفتم كه زياد خوشم نيومد…هر چند به هر حال ظاهرا واقعيت هاي جامعه هستند و بازيگران بايد اينها رو نشون بدن !

      • ان شرلی می‌گوید:

        اوا منم به همین اشاره کردم بازی رو بیشتر دوس داریم تا زندگی!
        زیاد تخصصی گفتم ببخشید….

      • ava می‌گوید:

        :)‌ آني جونم ، مفهوم كامنتت رو فهميدم راجع به بازي روون و real كه بايد زندگي كردن باشه و … منظورم ارتباطش با كامنت اول من و موافقت يا مخالفتت با كامنتمو نفهميدم ، چون من فقط گفتم انتظار بيشتري از بازي كيت وينسلت داشتم تو اين فيلم به خاطر اسكار گرفتن و اينكه از نقشش خوشم نيومد كه حالا سعي مي كنم به خاط تو اين فيلم … رو يه بار ديگه ببينم شايد نظرم عوض شه 😉

      • ان شرلی می‌گوید:

        الهی من قربونت برم…پاشو بیا یاهو کارت دارم…با اینکه اولین بار میخوام برم یاهو

  8. love selena می‌گوید:

    عاشششششششششششششششق کیتم …
    خیلی خوشگل و خانووم و با وقاره ….
    نگاهاشم جذاب و خیره کنندست …
    بازیشم واقعا عالیییه …. من رو تحت تاثیر قرار میده ….
    گونه ها و لبخنداشم خیلی دوست دارم …
    موهاشم خوشمله …
    در کل بی نظیییییره ….

    مرسی

  9. sara می‌گوید:

    کیت دیگه اون جذابیت قبلی رو نداره تو عکسا که خیلی ساده و معمولیه…

  10. khaT می‌گوید:

    بايد فيلم قشنگي باشه..
    كيت رو دوس دارم

  11. شمیم می‌گوید:

    چــه تیپای داغونی،مویِ میشله فوق العاده بدرنگـــه!

    از هیچ کدومشون خوشممم نمیاد!

پاسخی بگذارید

