آنجلینا جولی و فرزندش ناکس لئون در یک روز برفی در پاریس

فرستاده شده: دسامبر 2, 2010 توسط Admin در Angelina Jolie, Celebrities
برچسب‌ها:

آنجلینا جولی و فرزندش ناکس لئون در یک روز برفی در پاریس

آنجلینا جولی که برای اکران فیلم «توریست» در پاریس بسر میبرد،به همراه پسرش ناکس لئون در حال رفتن به موزه آکواریوم در پاریس دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. lasvegas می‌گوید:

    har ja hastand omidvaram har roz az roze ghabl khoshtar bashand

  2. lasvegas می‌گوید:

    be nazaram modele einake angelina take

  3. ان شرلی می‌گوید:

    وای خدا برف….
    من عاشق برفم…اصلا برف میبینم دیگه خودم نیستم!
    انجی عینکش خوب بود خوشگل بود
    مامان خیلی خوبیه
    کیف کردم..مرسی نعیم جون

    • مهدي می‌گوید:

      آره منم برفو خيلي دوس دارم به خصوص راه رفتن رو برفا با اون صداي خش خش خاصي كه داره برام جالب و دوس داشتنيه ( به خصوص با اوني باشي كه دوسش داري ) به من كه آرامش ميده.
      وايييي خدا دلم برا برف برف بازي يه ذره شده خيلي حال ميده به خدا.

    • *مهتاب گلی* می‌گوید:

      حالا من یه چی میگم تا 3روز بخندین(البته 3ماه تعجب میکنید)
      من تا حالا برف ندیدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      آخه اصلا خوزستان برف نمیاد.
      فقط شهرهای شمالیش برف میاد.
      خواهرم بعد24 سال که از عمرش گذشت رفت اصفهان برف دید:)

      • ان شرلی می‌گوید:

        مهتاب جان منم مث شما
        زیاد برف ندیدم
        منم تو جنوب زندگی میکردم و بزرگ شدم اونجا که 0
        تا اینکه حالا امدم شمال….اره مهدی جان ای گفتی

    • *مهتاب گلی* می‌گوید:

      والا من از بارون زیاد خوشم نمیاد.یعنی اصلا 2ست ندارم زیرش راه برم.
      از خیس شدن متنفرم.
      ولی برفو دوست دارم.

      وای چقد اینجا آنجی رو 2ست دارم.چقد با بچش عشقولانه رفتار میکنه.

      • ان شرلی می‌گوید:

        دقیقا منم از بارون متنفرم اینوهمه میدونن
        مهتاب جان
        تو سلب هم داره برف میاد…مرسی مرسی مرسی

  4. نگار می‌گوید:

    واي اني جون منم عاشق برفم اصلا برف ميبينم غش ميکنم در اين مورد با هم تفاهم داريم مبارکه

    • ان شرلی می‌گوید:

      مرسی عزیزم
      اره بیا جشن بگیریم

    • Arash می‌گوید:

      سلبفا واقعا» ی مکان شده برای بی ادبا
      خیلی حیف
      مخصوصا» بعضیا که کلا» با شعور قهر کردن و و جناتشون به خیابونیا می خوره
      مثلا» خواستم نظر بدم
      خدایا شکرت خدایا شکرت اینجا این قدر کسی بی ادب نیست نسبت به کاربرا ی نفر بود به اسم مارتین کارپان که حذف شد
      منم قصد بدی نداشتم دیدی چه کردن اون 2 .3 نفر با من
      آدم تر و خشک رو باهم نمی سوزونه بعضیاشون واقعا» خوبن البته به از شما نباشه

      • یاس می‌گوید:

        نظر نامربوط نده آرش.

      • Arash می‌گوید:

        ببخشید ولی حرف دلم بود
        من سلب دیلی رو خیلی دوست دارم
        به خاطر محیط پاک و دوستانش

      • نگار می‌گوید:

        بميرم برات ارش جان که بين اون وحشيا تو سلبفا مظلوم واقع شدي کاش من اونجا بودم حالشون خوب جا مياوردم البته بجز باادب هاي سلبفا

      • یاس می‌گوید:

        آرش جون ببخشید ک میگم ولی خیلی لودگی نشون دادی از خودت.او زنیکه نفهم هرچی صفت خودش بود بارت کرد تو رفتی عذرخواهی کردی…واقعا» ک من روی تو ی چیز دیگه حساب میکردم ولی الان رایم کاملا» برگشت
        سلبفاییا اکثریت قریب ب اتفاقشون بیشعور و بی شخصیتن 2سال تموم میرفتم تو اون سایت ولی دریغ از ی نظر.بدم میومد با اون آدما هم کلام بشم و نظرم بره قاطیشون وا3 همین پرسوجو کردم تا این سایتو بهم معرفی کردن.اوایل اینجام نظر نمیدادم تا اینکه دیدم محیط اینجا بسیار عالیه

        جاداره ک اینجا از مدیران محترم سایت نهایت تشکر رو داشته باشم.و پوزش میطلبم اگه نظر بی ربط دادم.خیلی سعی کردم ک چیزی نگم اما نتونستم!
        بازم ببخشید

      • Arash می‌گوید:

        من بعد عذر خواهی کلی صحبت کردم که حذف شد
        جوابشونو به نحو احسنت دادم توری وقتی به مهرداد زنگ بره ببینه
        کپ کرده بود و به جوابام ایول گفت
        (تا تونستم نثارش کردم=پاک شد(البته فحش ندادم از فحش بهتر بهش گفتم))
        خلاصه دیگه محاله پامو اون جا بذارم
        محیط دیگه به معنای واقعی کثیف شده
        و چند تا آدم خیلی کثیف این کارو کردن
        حیف سلبفا که بعضیا این جوری توش گند کاری می کنن
        حالم ازشون بهم خورد

      • Arash می‌گوید:

        نگار خانم شما خون خودتو کثیف نکن

      • یاس می‌گوید:

        آفرین منم بخاطر بیلبورد میرفتم ک الان ب لطف آقای ادمین دیگه نمیرم.
        ضمنا» احسنت غلطه با ید بگی احسن!
        احسنت=آفرین
        احسن=بهترین

    • *مهتاب گلی* می‌گوید:

      ارش جان همون آرش سلبفایی هستی که نظر درباره کیم داده بودی بهت پریدن.
      فک کنم یه پسوندی هم برا آرش گذاشته بودی؟آره؟

    • *مهتاب گلی* می‌گوید:

      اصلا بنظر من چیز بدی نگفته بودی.وقتی نظرارو میخوندم تعجب کردم.
      اصلا سلبفا مکان خوبی نیست.
      میدونی همشون پاچه خوارن.
      یبارم که بلایی سر تیم رابستنی ما آوردن که نگو و نپرس.

      • Mehrdad می‌گوید:

        خیلی بد دهن و بی شخصیت هستن
        جالبتر اینه ک یکی از کاربراش(آزیتا) گفته بود سلب دیلی و کاربراش باید برن غاز بچروون

      • یاس می‌گوید:

        خوبه ک .اونا همین غازم نمیتونن بچرونن!همینجور مجهول الحال موندن نمیفهمن از بیکاری چ کنن. گیر میدن ب آرش با فهم و شعور ما.کلشون روی هم قد ی ملخم آی کیو شون نیست_ملخ در بین جانوران با شماره1 کمترین آی کیو را دارد بطوری ک وقی بلند میشود یادش نیست ک چ میخواسته بکنه_
        بهترین کار در برابرشون همون کاری بود ک من 2سال انجام دادم یعنی خاموشی در جواب ابلهان!

      • Mehrdad می‌گوید:

        واقعا» باید همین جواب رو بهشون داد

  5. Cute Cat می‌گوید:

    آخههههههههه.این بی بی ش یکی از اون قل هاشه.چه بزرگ شده

  6. ava می‌گوید:

    مامان خوشگل … بچه هاي كپل خوردني …

  7. mohammad می‌گوید:

    انجی جون خیلی پیر شدی دیگه جاتو بده به جوون تر ها………

  8. Arash می‌گوید:

    آآآآآآآآآآآآنجی تو ماهی
    بی نظیره چه حالی میده آنجی به آدم برف بزنه
    فکر کن عین فیلماش حرکت آهسته می پره رو هوا بهت برف میزنه
    من که عاشق آنجیم
    بچه هاشم که خیلی باحالن
    برد کو نکنه تو برفا جاش گذاشتن سینه پهلو نکنه
    امیدوارم بهشون خوش بگذره
    من که دیوونه ی دونه برفم کاش با اومدن برف شدید این دفعه همه جا تعطیل شه
    نمی دونم چرا وقتی به درخشش برفا نگاه می کنم از خوش حالی بال در میارم
    برفو بی خیال سفید برفیو بچسبد
    آنجی جونو می گم

  9. یاس می‌گوید:

    این ک شیلوه هستش نه ناکس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    از روزای برفی متنفرم.

  10. love selena می‌گوید:

    عزیزم …
    چه قدر خانووم و نازه …
    لبخندای فوق زیبایی داره …
    گونه هاشم خیلی خوش فرمه…
    چشماشم که دیگه هیچی … محشششششره …
    موهاشم خیلی خوشگل و خوش حالته …
    پسرشم واقعا خوردنیه ….
    لپاش خیلی خوشگله … دلم میخواد محکم گازش بگیرم !!!
    چشماشم نازه … موهاشم با نمکه …

    در کل من عاششششششق این خانوادم …
    مرسسسسسسسسسسسی

  11. Hamid_Bermoda می‌گوید:

    سایت شده پر از آنجلینا.خدا نگهش داره!

  12. نگار می‌گوید:

    پس اين شميم کجاست

  13. ملینا می‌گوید:

    به به انجی خانوم لب شتری استخونی بابالنگ دراز تشریف اوردن اه اه فاحشه ی بوگندوبهترین لقبیه که میتونم به انجی بدم صورتش بدون ارایش که واقعاخزودهاتیه بارایشم مثل فاحشه هامیشه درهردوصورت افتضاحه بازبعضیا هستن مثل گوگوش که چه باارایش چه بی ارایش خوشگل وبانمکن ولی انجی درهردوصورت افتضاحه بچش بانمکه ولی فکرکنم انجی ازبس کم وزن بوده موقع به دنیااوردن بچه هاش مثل عقب مونده هاشدن طفلیا باید جورکم وزنی مامانشونو هم بکشن

  14. سحر می‌گوید:

    آخیییییی عکس 1 خیلی جالب شده با اون برفایی که توی سایت میاد کاملاً شبیه سازی شده !

  15. khaT می‌گوید:

    چقدر خدا اينارو دوس داره…..
    اين دختر فسقلي خيلي ناز ميشه در آينده….
    انجي مادر خيلي خوبيه…

  16. شمیم می‌گوید:

    یه مادرِ مهربون و یه زنِ موفق خیلی خیلی دوستش دارمممممممم

پاسخی بگذارید

