بیلبورد برترین آلبومها،آهنگها و موزیک ویدئوهای این هفته امریکا-2 دسامبر 2010

فرستاده شده: دسامبر 2, 2010 توسط Admin در Top Music, موسیقی
برچسب‌ها:

بیلبورد برترین آلبومها،آهنگها و موزیک ویدئوهای این هفته امریکا-2 دسامبر 2010

بریترین آلبومهای هفته

+++++

برترین آهنگهای هفته

+++++

برترین موزیک ویدوهای هفته

++++++

بیلبورد برترین آلبومها،آهنگها و موزیک ویدئوهای روز آمریکا هر پنجشنبه در:

سلب دیلی

دیدگاه‌ها
  1. lasvegas می‌گه:

    امروز این پنجمیش بود!

    • Mehrdad می‌گه:

      واقعا» ممنون بهترین سایت ایرانی فقط.::سلب دیلی::.

      • Mehrdad می‌گه:

        تو آلبوم ها Speak now و loud باید بهتر میشدن
        حق تیلور بالاتر از این حرفاست
        تو آهنگ ها
        1.Fire Work
        2.only girl
        3.whats my name
        4.like a g 6
        5.just the way u are
        واقعا از بورنو مارس خوشم اومده و یکی از فناش شدم
        از الانم اعلام میکنم
        «لطفا بیشتر از این هنرمند خبر بزارید»
        من ک آهنگ Just The Way U Are رو دیدم از خود بیخود شدم

      • Mehrdad می‌گه:

        راستی کسی لینک دانلود Just The Way U Are رو نداره؟
        (ممنون میشم اگه بهم لینک دان رو بدید)

  2. lasvegas می‌گه:

    my day

    • Mehrdad می‌گه:

      it s a new day
      a day just like another days
      but today is your existence

      • ان شرلی می‌گه:

        مهرداد اواتارتو واسم بذار
        بدجوری میخوامش
        ببخشید نعیم جججججججججججوووووون

      • Mehrdad می‌گه:

        چشم هر مامان بزرگم بگه)

      • Mehrdad می‌گه:


        اینم لینکش

      • ان شرلی می‌گه:

        مررررررررررررررررررررسی مرررسی تو تو تو نوه خودمی

      • یاس می‌گه:

        وای خدای من باورم نمیشه انریکه تو تبلیغ عطر مورد علاقه من!
        آزارو بهترین بوی دنیاست همه دوستام منو با این بو میشناسن.میگن وقتی ک این بو میاد ما میفهمیم ک تو اومدی!23تا شیشه خالیشو نگه داشتم حتی ی بار ک مامانم ریخته بود دور من رفتم از تو آشغالا سر کوچه برشون داشتم.دیوونه این عطر بودم حالا باوجود انریکه تو تبلیغش دیوونه ترم میشم.
        وای خدا نفسم بند اومد…
        مرسی مهرداد عسلی

      • Mehrdad می‌گه:

        اینکه چیزی نیست یاس یادت میاد
        ی اواتار از ش گذاشتم قبلیه؟؟؟؟؟
        اونم برای آزار بود اون عکس هم بزارم؟؟؟؟؟؟؟

      • یاس می‌گه:

        ذار مامی ما ک روزی 100بار با بوی آزارا مست میشیم وا3 آقای انریکه هم ک میمیریم.بذار جفتش با هم اتفاق بیفته!

      • Mehrdad می‌گه:

        چشم اینم از این
        هر چی بگی انجام میدیم
        اینم یکیش
        مامی یاسی بدون ک این سایت بدون تو صفا نداره

  3. cyrus68 می‌گه:

    چه تلاشی دارین!!!

  4. cyrus68 می‌گه:

    only shakira.mer30

  5. یاس می‌گه:

    خوبه ک تیلور عسیسم اومده بالا اما هنوز ب جایگاه اصلیش یعنی صدر نرسیده!
    مرسی

  6. Arash می‌گه:

    در مورد آلبوما خب هم ناراحت شدم هم خوش حال
    ناراحتیم به خحاطر جای پاییم آلبوم ریحانا بود باید بالا تر میبود
    برای تیلورم خوشحالم که آلبومش هنوز خوب فروش داره
    آهنگا همه عالی بودن عالی
    مخصوصا» کارای کشا و ریحا و پینک
    کار فرگی و گروهش تو dirty bit عالی بود من از like a g6 خیلی خیلی خوشم میاد
    ویدئو ها هم که فقط شکیرا و کیتی و پینک و جاستین رو دوست دارم

  7. ان شرلی می‌گه:

    وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
    تنها اهنگی که این روزا بهم لذت میده
    اهگ پینک……!
    و
    اهنگ ریحانا(only……)
    مرررررررسی فراروان
    فراروان ممنون
    بسار زیبا دل انگیز . شادی بخش بود

  8. Arash می‌گه:

    ببخشید می شه بپرسم این آلبومی که با اسم glee دهم شده مربوط به همون سریالی است که اسم رو داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خیلی کنجکاو شدم حتما» جواب بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  9. نگار می‌گه:

    براوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو کشا مال خودمي

    • Arash می‌گه:

      منم می خوام ی نکته راج کشا:(پست مربوط به موزیک هست و من هم در مورد موزیک می گم)
      اجرای کشا تو ama عالی بو عالی عالی
      منو بگو چه قدر عکساشو که اینجا گذاشتن خندم گرفت
      فکر کردم خیلی ضایع است
      ولی من دان کردم بی نظیر بود
      عالی می خونه

  10. ان شرلی می‌گه:

    امشب ما جشن داریم
    تولد بریتنیه
    کیک….

    • Arash می‌گه:

      بله امشب بریتنی اسپیرز
      خانم 1 پاپ 29 ساله شد
      امیدوارم با این آلبومش که کلی تعریفشو کرده دوباره مثل سابق بشه
      و ما تو بیلبور ببینیمش تو مقام 1
      و کاری کنه طرفداراش دوباره بهش امیدوار شن
      و دوباره مثل قبل دوسش داشته باشن
      امیدوارم با شروع سنه تازه براش براش بهاری تازه شروع شه
      و خزان معروف بریتنی اسپیرز با اتمام 28 سالگی به تاریخ بپیونده

      • یاس می‌گه:

        نحسی 13سالگی بریت افتاده بود روش آخه دوره افولش از 26سالگی شروع شد یعنی 2ومین 13سال زندگیش امیدوارم دیگه تموم شده باشه و اونی بشه ک آرش گفت

    • Mehrdad می‌گه:

      من ک کیک نمیخورم !
      میدونی چرا؟؟؟؟؟؟؟
      چون براش دم خونشون فرستادم روش نوشتم
      .::Happy birthday To U Brit (From your Fans In Iran::.
      البته بگم خیلی گرون بود تمام پول تو جیبیم ب فنا رفت!
      🙂
      البته بخاطر بریت مشکل نداره!!!!!!!!!!!!

      • love selena می‌گه:

        اول به خود عشقم تبریک میگم : تولدت مبارک خوشمل ترین عروسک دنیا … فرشته خواستنی و خوش صدا .. ملکه تکرار نشدنی پاپ … امیدوارم 34767956397456379465973456374659374653794 ساله بشی … قربونت برم
        آرش و مهرداد و Mm و Hanieh khano0m و آرکا و آوا و بهتون واقعا تبریک میگم … (ببخشید من فقط اینا رو میشناختم که بریتنی رو دوست داشتن )
        من که از دیشب تا حالا زده به سرم همش دارم آهنگای برتنی رو گوش میدم و باهاشون میرقصم و خوش حالی میکنم … به هر کس میشناختم ایمیل زدم و تولد این بانوی بی نظیر هالیووودی رو تبریک گفتم ….
        این قدر جیغ زدم که صدام برگشته ….
        کلا خل شدم (البته خل بووودم ولی الان درجش بیشترشده )

        ببخشید اگه حرف خارج از موضوع زدم …. ولی به خدا در حال حاضر جوگیرم … هیچ کاریم دست خودم نیست …. از آهنگای برتنی مست شدم … دیگه هیچی نمی فهم !!!!!

        ((بچه ها من این کامنت رو تو یه پست دیگه هم گزاشتم ولی دیدم شما جشن رو اینجا بر گزار کردین ، منم کپیش کردم اینجا …
        آن شرلی خوشملم مرسی از اینکه جشن برگزار کردی ….
        آرش با کامنت خوشملت کاملا موافقم …
        مهرداد جیییییییگر نگران پول نباش من به جاش واست آب نبات میگیرم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!))

      • Mehrdad می‌گه:

        ممنون غزل راستی ببینم چرا ب ایمیل من تبریک نفرستادی؟؟؟؟!

      • love selena می‌گه:

        ناراحت نشو قربونت برم … تا تو بری دنبال نخود سیاه من واست فرستادمش !!!!

      • Arash می‌گه:

        ممنون از همه شما عزیزان
        بریتنی باید به شما افتخار کنه

  11. love selena می‌گه:

    اون دست خوشملو رو واسه جییییییییییییییییییگرم ریحانا بزن ببینم … (نزنی می فهمما …. !!!!بزن عزیزم بزن !!!)
    الهی من فداش شم …. آرزو می کنم همیشه این قدر موفق و پر طرفدار باشه ….
    امیدوارم همیشه بتونه با اون صدای لطیف و دوست داشتنیش … اون زمزمه های عاشقانش و اون فریاد های انرژی بخشش در اوج قرار بگیره …
    واقعا کار هایی که ارائه میده تک و خاصن … ویدیو ها و آهنگ ها و آلبوم هاش همه از موفق ترین های دنیا هستن ….
    واقعا جای تبریک گفتن داره ….

    بعد از ری ری ، کیتی ، کشا و پینک و شکیرا و امینم و … کلا همه رو دوووست دارم …
    آهنگا ، آلبوم ها و ویدیو هایی که فروش خوبی داشتن کاملا با سلیقه من میخونن….

    مرسسسسسسسسسی بسیار ذوق زده شدم ….. (الان دوستم نشونم میده ذوق زده یعنی چی ….. !!!!خیر سرم باهاش شام اومدم بیرون اون وقت از وقتی نشستیم سر میز همش دارم با موبایلم ور میرم … هی از این سایت می پرم به اون یکی سایت … اصلا» حواسم به اون بدبخت نیست…. مثلا تولدشه !!!! )

  12. *مهتاب گلی* می‌گه:

    واییییییییییییییییییی نومزد بنده که آهنگاش عشقه.
    جیگرمنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    عاشق آهنگ only girlم.

  13. شمیم می‌گه:

    نه مثه اینکه واقعا امسال سالِ جاستینِ!!

    من کلیپِ loca یِ شکیرا رو میخواممممممم !

پاسخی بگذارید

