جدیدترین عکسهای منتشر شده از آنجلینا جولی در فیلم «توریست»

فرستاده شده: دسامبر 2, 2010 توسط Admin در Angelina Jolie, Celebrities, عکس فیلم
برچسب‌ها:,

جدیدترین عکسهای منتشر شده از آنجلینا جولی در فیلم «توریست»

بالاخره انتظارها در حال پایان یافتن است و فیلم «توریست» با بازی دو ستاره هالیوود آنجلینا جولی و جانی دپ امشب در پاریس فرانسه به روی پرده خواهد رفت و از روز 10 دسامبر هم اکران جهانی خواهد شد.

++++++

در همین زمینه:

مجموعه عکسهای کاملی از فیلم “توریست”+معرفی فیلم

دانلود تریلر اصلی فیلم «توریست» The Tourist+عکس

اولین عکسهای منتشر شده از فیلم «توریست» The Tourist با بازی آنجلینا جولی و جانی دپ

دیدگاه‌ها
  1. ava می‌گوید:

    خوشگل !

  2. *مهتاب گلی* می‌گوید:

    و اینجاست که باید گفت»فتبارک الله احسن الخالقین»
    بسی زیباست.چه خوشتیپ.چه جیگری.

    فک کنم سرفیلمبرداری هردقیقه باید به جانی دپ آب قند میدادن.بابا ما میبینیمش ضعف میکنیم چه برسه اون جانی بدبخت که درفاصله2سانتیش قرار میگرفته.

  3. SHIVA می‌گوید:

    ثانیه شماری میکنم تا ببینمش

  4. cyrus68 می‌گوید:

    انجی و جانی !!!
    چه فیلمی بشه.

  5. MM3 می‌گوید:

    انجی همیشه عالیه فیلماشم توپن باید صبر کرد تا چند روز دیگه که dvd اومد بگیریمش حالشو ببریم

  6. kidssilly می‌گوید:

    چچچچچچچقدر خوشششششگلی تو جیگل

    • ava می‌گوید:

      عااااااشق آواتارتم … اين king of pop منه ديگه تو اجراي the way u make me feel با بريتني ؟
      يعني خوابم پريد!

    • Arash می‌گوید:

      آواتارت عالیه
      من خیلی زحمت کشیدم تا این اجرا رو با کیفیت به دست آوردم
      خیلی خوب خوندن آخر سر هم هم دیگه رو بقل می کنن
      اینم عکساش

      • ان شرلی می‌گوید:

        اخی …اوا جون !من این اجرا رو دیدم…یعنی این اهگ مایکل رو میپرستم…اونم با کی با عشق من..داشتمش ولی گم شد!1384 دیدمش خیلی دیر!

    • Mehrdad می‌گوید:

      من ک دارم میمیرم
      چ آواتار خوشملی گذاشتی

    • ava می‌گوید:

      سلب ديلي نوراني شد با آواتارت البته به خاطر مايكل ، چون بريتني كه آواتاراي مختلفشو بچه ها گذاشتن … بچه ها ديدين تو AMA جاستين كوچولو از مايكلم تشكر كرد و گفت اگه اون نبود ماها اصلا نبوديم ! داره از اين بچه خوشم مياد … تو گرمي امسال هم كه عشقم كانديد شده …

  7. سحر می‌گوید:

    رسماً ترکونده تو این فیلم ! خدایی خیلی خوشگل شده اینجا !

  8. Arash می‌گوید:

    خیلی خیلی عالی شده
    $$$$$$$$$$$$$$$$$
    آنجلینا بی نظیر ترین ستاره ی هالیووده
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    بازیش عالیه من که نمی دونم چه جوری ازش تعریف کنم
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    به امید اون روز که اسکارو رو تو دستای قشنگ این خانم ببینم هر چه زود تر
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    عکساش اینجا واقعا» نفس گیر هستن چه قدر زیبا شده
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    خوش به حال جانی دپ کلی کیف کرده
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    خوشگل ترین بازیگر دنیاس
    .
    .
    .واقعا» حالا حالا ها کسی نمی تونه رو دست آنجی پاشه

  9. Mehrdad می‌گوید:

    آنجی دیگه تموم هالیوود تو دستشه
    ی جوری داره مدریت زمان میکنه انگار که خیلی سرش شلوغه
    و مهم تر از همه پشتش ی شوهر با کمالات هست

  10. love selena می‌گوید:

    واییییییییییییییییییییی خدا «امشب» چه قدر طولانی به نظر میرسه وقتی بخوای برای اکران چنین فیلمی انتظار بکشی …..
    مامان …. چه قدرم باید صبر کنم تا این فیلم به دست من برسه ….
    ای خدا … الان گرییییییییه می کنم ….

    آنجی چه قدر خوشمل شده توی این فیلم …
    جیگرشو بخورم ….
    چشماشو …. فوق جذابه …
    موهاشم خیلی خیلی خوش حالت و خوش رنگه …
    چه لباسای شیکی هم پوشیده … اگه مامانم بخواد این فیلم رو ببینه هیچی از جریانش نمی فهمه چون احتمالا همش در حال دیدن مدل لباس های آنجیه … مامانم عاشق این جور لباس های رسمی و شیکه …
    توی عکس 2و3 پاهاش خیلی خوشگل افتاده .. فوق العاده ظریف و تراشیده …..
    ولی هیچ کدوم از این خصوصیات به اندازه «هنر بازیگریش»روی من تاثیر نگزاشته…
    بازیش واقعا معرکست… خیلی زیبا و روون بازی میکنه …
    همه جور نقشی رو بازی کرده و نشون داده که میتونه در هر سبکی بهترین باشه …
    واقعا بی نظییییییره ….

    جانیم که دیگه اصلا نیازی به تعریف نداره ….
    واقعا بازیگره ….
    اصلا با بازیش آدم رو مست میکنه ….
    من عاشق فیلم های pirates of caribbean. , sweeney todd ، finding neverland این هنرمند دوست داشتنیم …. اگه اشتباه نکنم برای این سه تا فیلم نامزد جایزه اسکار شده بود …
    خیلی خوب میتونه با احساسات بیننده بازی کنه …
    خیلی راحت میتونه دو احساس «نفرت» و «عشق » رو به تصویر بکشه …
    به نظر من که نیمی از زیبایی بازیش مربوط به اون نگاهای مرموزشه … خیلی زیبا می تونه با نگاه کردن احساسشو منتقل کنه ….
    اصلا ترجیح میدم دیگه در مورد بازیش نظر ندم …. غیر قابل وصفه …
    چهرش خیلی دوستداشتنیه …. مخصوصا اون موهای ژولیده و اون چشمهای جذاب و براقش…
    کلا عاششششششششششقششششششششششششششششم ….

    مرسی …. (چه قدر حرف زدم من … انگشتام درد گرفت از بس نوشتم …)

    • Mehrdad می‌گوید:

      خب کمتر بنویس!

      • love selena می‌گوید:

        نمیشه …..
        اون موقع حرفام تو دلم میمونه…. بعد باد میکنه بعد یه دفعه میترکه ….

    • ان شرلی می‌گوید:

      دقیقا غزل جون….نگاهای جانی ادم رو میکشه
      داداشم مرده جانی هستش!
      البته بعد از نگاهای کوین کاستنر!
      و
      انجی تو فیلم زندگی یا چیزی شبیه ان
      با بازی بینهایت استادانه و چهره بسیار زیبای که داشت
      بیشتر رفت تو دل من!
      زیبا گفتی بسیار هم زیبا گفتی عزیزم

      • love selena می‌گوید:

        من فدات بشم آنی جوووونم که این قدر ماهی ….
        منم با نظر تو کاملا موافقم !!!!

  11. siavash می‌گوید:

    ممنون….

  12. ان شرلی می‌گوید:

    عکس 1 انجی خوشگل شده بود….
    عکس 2 خیلی زیبا بود خیلی
    مرسی

  13. مهشید می‌گوید:

    عکس 1عالی بود!

  14. Anita می‌گوید:

    انجی تو این فیلم خیلی ملوس شده وااااااااااای مامان من میخوامش………..

  15. یاس می‌گوید:

    از جانی بدم میاد ولی آنجی بینهایته….

  16. ونوس می‌گوید:

    یاااااااا خدا چند روز نبودم چقدر پست جدید.
    عکس 1و3جذابه.
    جانی و خیلی خیلی دوس دارم.

  17. ملینا می‌گوید:

    انجی خیلیییی بی ریخته باون دهن گشادش چندششش بااون رگ وریشه ی بیرون زدش بااون چشماش که زیرش پف زیادی داره بااون صورت خشن وبی روح وبینمکش که اصلا ظرافت ومعصومیتی نداره بااون دماغ عملیش اه بااون فک بیش ازحدبیرون زدش بااون اندام سوتغذیه ایش
    انجی دیگه دمده شده وبیشترتوایران طرفدارداره دیگه مردم وهالیودیاجنیفرانیستون ومگان روبه انجی ترجیح میدن
    درضمن گه اینجاسایت هالیوودی هاست پس چراچندماه پیش ازبهروزوثوقی خبرگذاشتید
    تازه خدمت اونایی که میگن من به انجی توهین میکنم بگم یکی مثل ارش هرچی ازدهنش درمیادبه کیم وپاریس میگه پس چرابه اون چیزی نمیگید؟اگه انجی ادمه پس کیم وپاریس بیچاره هم ادم هستن
    درضمن خواهشاازعشقم داویدویاهم عکس بزارید

    • Mehrdad می‌گوید:

      خیلی بد دهنی میکنی ملینا خانم

    • Admin می‌گوید:

      دوست عزیز اینجا یک سایت هالیوودی ولی خب مطالب و عکسهای خاص و ویژه رو هم سعی میکنیم در اینجا قرار بدیم

      در ضمن از این به بعد هر کسی در نظرش از الفاظ زشت و زننده بخواد استفاده کنه بلافاصله نظرش حذف خواهد شد

    • Arash می‌گوید:

      در ضمن من با دلیل حرف می زنم
      شما حرفات خیلی بد توهین می کنه
      برو ببین پست کیم چه قدر طرفدار داره بعد از این من بی جا بکنم حرف بد بزنم

  18. j.sparrow می‌گوید:

    توریسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتت……………..!!!!!!!!!!!!
    اکران شده…………مامان من توریست می خوام ………….شما یه لحظه تصور کنین
    که این فیلم چه قدر می تونه محشر باشه………….
    جانی من با آنجی……………………………………………..
    معرکه می شه…..دوتا ستاره هالیوود می ترکونه………………
    لباش خیلی قشنگ افتادهههههه……….
    هیکشم فوق العادست……………لباساشم زیباییشو چندین برابر می کنه…………..
    واقعا بازی محشری داره …..تا حالا فیلمی نشده ازش ببینم و بدم بیاد …………
    همه فیلماش معرکست……مخصوصا تواناییش تو ی این که می تونه هر سبک فیلمی رو بازی کنه
    منو واقعا می کشه…………………
    همیشه وقتی فیلماشو میبینم سه بار سکته میزنم……………..
    هیچ و قی برای آدم تکراری نمیشنننن…………….
    خیلی قشنگ می تونه تو رو ببره توی حس فیلممممممممممممم……………
    در مورد جانی :
    جانییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی………………..
    جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
    جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
    جانییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
    الآن که دارم اینو می نویسم دارم گریه هم می کنم….(مامانم ایستاده بالا سرم میزنه تو سر خوذش در ضمن در کف انجی هم هست )
    قلبم دیگه نمی کارههههههههههههههههههههه……………………
    تعداد دفعاتی که من می گم جانی از دفعاتی که می گم مامان روزانه خیلی بش تره……………
    تو رو خدا موهاشو ببینین ……عاشق کساییم که این مدبل مورو دارن …….
    شلختگیش محشرههههههههههههههههههههههه……………………
    من نصف فیلم دزدان دریایی کارائیب رو در کف نگاهاش بودمممممممممممممم……
    بازی کردنش فوق العادست……………………………………………
    هر نوع سبکی رو خوب بازی می کنه…………………….
    مخصوصا سبکای احساسیش محشره…………………………………
    من همین الآن می خوام برم یکی ازز فیلماشو ببینم……………….
    دسای فردا هم که مامانم واسم می خونه……………………………
    خیلی مرسیییییییییییییی………………..

  19. نگار می‌گوید:

    خوبه

  20. khaT می‌گوید:

    به به
    تشكر

  21. saeede می‌گوید:

    خوجله بابا جيگر :-****

  22. شمیم می‌گوید:

    تو عکسِ اول مثه عروسک شده،خیلی خیلی نازه،چه فیلمــــی بشه این فیلمممم D:

  23. سونا می‌گوید:

    با جانی دپ موافقم اما با انجی…..ننننننننننننننننننننننننننننننننننننه

  24. maryam می‌گوید:

    kheily alie man vaghan bi sabrane montazere in filme am

پاسخی بگذارید

