جدیدترین عکسهای پنه لوپه کروز حامله در مراسم ویژه روز جهانی مقابله با ایدز در نیویورک

فرستاده شده: دسامبر 2, 2010 توسط Admin در Celebrities, Penelope Cruz
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای پنه لوپه کروز حامله در مراسم ویژه روز جهانی مقابله با ایدز در نیویورک

پنه لوپه کروز بازیگر 34 سال حامله آسپانیایی برنده اسکار در مراسم ویژه روز جهانی مقابله با ایدز در نیویورک دیده میشود.

دیدگاه‌ها
  1. *مهتاب گلی* می‌گه:

    111111111

  2. یاس می‌گه:

    آخه بابا تو ک حامله ای برو خونتون استراحت کن وا3 چی دوره میوفتی تو شهر ک همه قلمبتو ببینن!

    • یاس می‌گه:

      بچه دختر است ان شا الله! پیشا پیش این نعمت بزگ رو ب شما و آقای خاویر تبریک عرض میکنیم.قدمش مبارک

    • *مهتاب گلی* می‌گه:

      شاید یکی مث من عاشق زنای حامله باشه بخواد ببینش.
      دلم میخاد سرمو بزارم رو شکمش بچش تکون بخوره حسش کنم.
      چقد قشنگ………….

      • یاس می‌گه:

        وای من متنفرم. ملاقات عزائیل رو ترجیح میدم ب دیدن زن حامله…

        پوشیدن شلوار جین توی این دوران خیلی خطرناکه حسن!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Mehrdad می‌گه:

    ایدز ناکس چقدر فن داره!!!!!!!

    • ava می‌گه:

      🙂 با حال بود! راستي از سليقت هم خوشم اومد inception به نظر من هم از زيباترين فيلم هاييه كه ديدم … از داوينچي كد هم بيشتر لذت بردم .

      • Mehrdad می‌گه:

        ببین آوا فیلم اینسپشن(آغاز) خیلی پیچیده و قشنگه
        دیدی ک؟!
        جریان چیه و اگه توتم وای نسه یعنی تو خوابی و آخرین صحنه فیلم توتم روی میز از گردش نایستاد یعنی فیلم ی بخش از رویا بوده؟!
        خیلی پیچیده بود و جذاب ی لحظه حواست پرت میشد نصف یا حتی 75
        درصد فیلمو نمیفهمیدی دقت میخواست

      • ava می‌گه:

        همين گيج خوردنشه جذابه ديگه … بعدم اينكه inception يه جورايي يكم برداشت آزاد داره ، حداقل براي بيننده( مثل فصل6 lost) ، اگه چيزيشو نفهميدي حتما دوباره ببين ، يا يه نقد خوب ازش بخون دوباره ببين ، خيلي بيشتر حال مي ده . من حدود 4 ماه پيش اين فيلم رو ديدم ، و با دوستام صحبت مي كردم برداشت ها راجع بهش فرق داشت ، برداشت منم اول اين بود كه تو روياش بوده ولي مي خواستم حتما حتما دوباره ببينم كه وقت نكردم … حالا يكم درسام سبك شه اولين فيلمي كه دوباره مي بينم همينه ، بعد بهت نظر نهاييم رو مي گم 😉

      • Mehrdad می‌گه:

        واقعا» هیچی معلوم نشد
        من ک هنگ کردم
        خیلی قشنگ بود
        مخصوصا» کاراکترها و شخصیت های فیلم
        و صحنه هاش
        (منتظر نظر نهاییتم)

      • Arash می‌گه:

        آره منو مهرداد امروز این فیلمو دیدیم اومد اینجا بیکار بود من
        خیلی وقت بود این فیلمو داشتم ولی نگاه نکرده بودم
        و لی مثل این که رو مهرداد خیلی تاثیر گذاشت امروز تا وقتی بره هی یادشو می کرد
        من کاش زود تر نگاه می کردم نزیدک بود بپوسه این قدر نگاش نکردم

      • Mehrdad می‌گه:

        شما دوباره خالی بستی پسمله بابایی!

  4. love selena می‌گه:

    خیلی دوووسش دارم …
    نمی دونم چه چیزی داره که این قدر منو به خودش جذب میکنه …. ؟؟؟؟
    بازیش واقعا بی نظییییر و عالییه ….
    ولی چهرش خیلی خاص نیست …
    لبخنداش نازه …
    لپاشم خوشگله …..
    موهای خوش حالتی هم داره …
    در کل خیلی دوووسش دارم … اصلا نمی تونم احساس بدی نسبت بهش پیدا کنم

    مرسی

    • Mehrdad می‌گه:

      جذب نشو!!!!!!
      جذاب میشیا!!!!!

      • love selena می‌گه:

        جذاب هستم … (اعتماد به نفسو داری … در سطح المپیک 🙂 )
        راستی من الان بیرون از خونم وقتی رسیدم خونه در مورد اون شاهکار بزرگ «inception » حتما نظر می دم !!
        با تمام حرفات در مورد این فیلم بی نظیییییییر موافقم

      • Mehrdad می‌گه:

        ممنون غزل
        حتما» زود بیا خونه دختر چ معنی داره الان بیرون باشه!!!!!!
        🙂

  5. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    آره فیسش زشت شده بچش دختره
    خیلی دوسش دارم

    آرومو بی حاشیست
    تیپشم خوبه

  6. Mehrdad می‌گه:

    تو عکس 3 نوشته شده روی تابلو با عروسکا
    ایدز از بین میرود در سال 2015
    یعنی واقعیت داره؟؟؟
    من ک خیلی اگه واقعیت داشته باشه خوشحال میشم

    • یاس می‌گه:

      خیلی بعیده مگر اینکه سطح بهداشت بره بالا ک اونم تو کشورای فقیر افریقایی غیرممکن ب نظر میر3

    • Mehrdad می‌گه:

      واقعا» بعیده اما یعنی تو اون فیلمو میبینی!!!!!!!!

      • یاس می‌گه:

        100%

      • Mehrdad می‌گه:

        پس ب دنیای ما شگفت زده ها(بعد از فیلم)
        خوش اومدی
        ولی هر موقع خریدی دیدی بگیا!!!!!!
        میخوام ببینم چقدر تحت تاثیر قرار گرفتی
        البته دوبله نیست دی وی دی زیر نویسه ولی خدایی فیلمش
        اینقدر محتواش جذابه ک کارگردان احساس نیازی ب اضافه کردن صحنه
        برای جذب مخاطب نداشته و خود داستان در حالی ک گیجت میکنه
        باعث میشه کنجاو بشی و درعین کنجکاوی با عین ناباوری مواجه میشی
        و در همون هین احساس میکنی خودت تو فیلمی
        ی دنیایی واسه خودش

  7. نگار می‌گه:

    چقدر بدم مياد ازش

  8. ava می‌گه:

    خيلي قيافش متفاوت مي شه هرجا! اينجا به نظرم بد نيست ، تيپشم ساده و قابل قبوله …توي ويكي كريستينا بارسلونا از همه جا قيافش بهتره

  9. ان شرلی می‌گه:

    با تمام وجود عاااااااشق این زنم…دیوونشم
    شوهرشو هم به شدت
    دوسش دارم
    واااای عزیزم حامله اس(من دارم میمیرم!)
    صورتش از اون چهرهای دهاتیه که من دوس دارم!

    • ان شرلی می‌گه:

      مرسی نعیم جون….

    • Mehrdad می‌گه:

      پس نتیجه میگریم X=s@ksiji$fwtyf45r278486565789207**6q67!!@40@9
      مساویست با KWIJUE78yur4y756y064897-!!w@w!e@@&&&($*&(&^5677
      ممنون ک با ما همراه بودید شبکه خبر!

      • ان شرلی می‌گه:

        مرسی خیلی ممنون فراروان!
        فیلم اغاز لئو رو 5 دقیقشو دیدم…..میخوام بخرم ببینم
        مرسی از نقد زیبایی که گذاشتی مهرداد جان

      • Mehrdad می‌گه:

        ممنون ان شرلی
        فیلمی ک ارزش 100 بار دیدن رو داره
        ی فیلم غریبیه واسه خودش
        بخر ک واقعا» حیف آدم همچین فیلمی رو نبینه

  10. Mehrdad می‌گه:

    من واقعا» از یاس و اوا و غزل و ان شرلی و آرش ممنونم ک همراهیم کردن
    ک بفهمم این فیلم چقدر طرفدار داره و مخصوصا» یاس ک باعث شدم بره بخره
    و خب ممنون
    و بدونید من ارزومه ی برا دیگه این فیلمو ببینم

    • ان شرلی می‌گه:

      مهردادجان من به خودم قول داده بودم دیگه هیچ فیلمی رو نبینم..!
      ولی باشه چشم
      چقد هم خوبه بچه ها اینجوری نقد اینا میزارن لذت میبرم

    • یاس می‌گه:

      آرزو بر جوانان عیب نیست…
      ان شا الله

      • Arash می‌گه:

        مهرداد به من گفت دوباره بذاریم از اول نگاه کنیم من حال نداشتم
        کاش میذاشتم الان کامنتشو دیدم ناراحت شدم

      • یاس می‌گه:

        بدجنس…
        خوب میدادی میبرد خونشون!طفلی عسلم اینقده حسرت نمیخورد.عمری تو خونتون خاک خورد الانم میدادی مهرداد ببره خونشون ببینه!

      • Mehrdad می‌گه:

        نه که خونه ی مامان بزرگمون بود هیچی نگفتم بهش
        راستی یاس ی سر ب پست کامرون دیاز بزن

      • Arash می‌گه:

        مهرداد تو حالت خوبه تب نداری
        صبح ساحت 12 تو خونه مادر بزرگت بودی؟؟؟؟؟؟؟
        نیومدی پیش ما
        در ضمن خودش نخواست منم یادم نبود

      • Mehrdad می‌گه:

        عجب گیری کردیما!!!
        مهم قشنگی فیلم بود حالا هر جا ک بود
        آرش خان شما ک موافقی؟؟؟؟

  11. ان شرلی می‌گه:

    اینقده این زنو نگیا میکنم که سیر بشو هم نیستم!بس که میخوامش
    الهی …………………………………………
    مرسی نعیم جون از این پست زیبا

  12. Arash می‌گه:

    من ازش بدم نمیاد
    آدم ساده و بی حاشیه ای است
    من چه کار بزرگی کردم inception رو به مهرداد نشون دادم امشب خوابش نمی بره
    می دونستم خوشش میاد
    من خودم که کیف کردم
    بهترین فیلم 2010 بود
    دیکاپریو توش عالی بازی کرد عالی

    • Mehrdad می‌گه:

      شما نشون دادی؟؟؟؟؟؟؟
      ماشالله ؟؟؟؟؟؟
      اها راستی گرفتم همونی ک خونه مامان بزرگم نشون دادی

    • یاس می‌گه:

      آرش شد تو ی کاری در حق مهرداد بکنی بعد تو بوق و کرنا نکنیش؟!
      ی کم تواضع رو از عسل من یاد بگیر…

      • Arash می‌گه:

        آخه این عزیز دچار دوگانگی در زمان شدم (نکنه من شدم!!!!!!!!)
        شما چه قدر به حرفا نگاه می کنی
        نیمه پره کامنتارو ببین
        من دیگه راجب فیلم حرف نمی زنم چون به پست خیلی خیلی بی ربطه

      • Mehrdad می‌گه:

        ببین یاس ب نظرت اگه من بگم «آغاز» بهترین فیلمه
        و تو بدون این ک بگی ب خاطر من قبول میکنی
        ب نظرت فیلمای دی کابریو چجورین؟(نظر شخصیتو میخوام)

      • Mehrdad می‌گه:

        باب اصلا» بیخیل!!!!!!
        من خودمم قاطی کردم

  13. شمیم می‌گه:

    بیشتر از سنش نشون میده نظر خاصی نسبت بهش ندارم،اینجا خوب نشـــده!

پاسخی بگذارید

