حرکت خیریه هیلاری داف در روز جهانی مقابله با ایدز

فرستاده شده: دسامبر 2, 2010 توسط Admin در Celebrities, Hilary Duff
برچسب‌ها:

حرکت خیریه هیلاری داف در روز جهانی مقابله با ایدز

هیلاری داف در حرکتی خیریه به مناسبت روز جهانی مقابله با ایدز نسخه هایی از کتاب جدیدش “Elixir” را در گلندل کالیفرنیا در معرض دید گذاشت و تلاش کرد با جمع آمری امضا کمک به موسسه های خیریه مبارزه با ایدز کند.

در کتابها و در زیر امضا هیلاری داف نوشته شد بود،چهارشنبه 1 دسامبر ساعت همه شما را در اینجا(گلندل) میبینم.

دیدگاه‌ها
  1. Cute Cat می‌گه:

    اووووووووووول

  2. Cute Cat می‌گه:

    وا دکمه هاشو چرا بالا پایین بسته……….

  3. یاس می‌گه:

    عشق منه دیگه!

  4. Cute Cat می‌گه:

    منم ازش خوشم میاد

  5. *مهتاب گلی* می‌گه:

    هیلاری داف»هر روز جیگیرتر.خشکل تر.نفس تر از دیروز»

    خوشبحال شوهرش چه زنی داره.
    احیانا تو گلوش گیر نکرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  6. Arash می‌گه:

    $$$_______________________________$$$$$
    __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
    ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
    ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$,_›.____.’_,,$$$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$$,, ‹.__,’_$$$$$$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
    ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
    __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
    _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
    ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
    ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
    _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *›,,
    *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
    ______,;$*$,$$**’____________**’$$***,,
    ____,;’*___’_.*__________________*___ ‹*,,
    ,,,,.;*____________—____________ _ ____ ‹**,,,,
    *.°
    اگه هیلاری انسان نبود این شکلی می شد
    ای همین جوری به ذهنم اومد
    هلاری عالیه

  7. Cute Cat می‌گه:

    اره الان که پر تر شده بامزه تر شده…….

  8. Arash می‌گه:

    بی نظیره
    خیلی خیلی دوسش دارم اول بریت بعد هیلاری با چند نفر دیگه
    عالللللللللیه
    من که به عنوان یک جنتلمن تاییدش می کنم
    بیسته بیست
    خیلی خیلی خوبه

  9. Cute Cat می‌گه:

    وای هیلاری چقدر طرفدار داره…………….

  10. Arash می‌گه:

    راستی هیلاری آلبوم جدید بیرون داده
    یا شایعه است

  11. نگار می‌گه:

    تيپش خوب نيست موهاش قشنگه بامزه شده

  12. نگار می‌گه:

    بچه ها من معتاد شدم

  13. Mehrdad می‌گه:

    آقای اینقدر شلوغ کاری کردید نظر مون یادمون رفت
    لباساش و تیپش خوبه
    کفشاش ب استایلش میاد
    اگه ایدز با ی کتاب و بستن توئیتر از بین میرفت الان باید مرده باشه!

  14. Anita می‌گه:

    مهرداد جان شما طرفدار مادرید یا بارسا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  15. Anita می‌گه:

    نگار رشتت چیه؟؟؟؟؟؟
    کلا امشب قرار سوال بپرسم…………….

  16. Anita می‌گه:

    عزیزم موفق باشی.

  17. *مهتاب گلی* می‌گه:

    منم معتاد شدم.
    یعنی امسال کنکور دارم.دلم میخاد پزشکی قبول شم ولی با این وضع آبیاری گیاهان دریایی هم قبول نمیشم.
    از فردا میخام فقط آخرشبا بیام ولی چی کنم نمیشه.

  18. ان شرلی می‌گه:

    مرسی

  19. نگار می‌گه:

    اوا

  20. ان شرلی می‌گه:

    من برف میخوام تو رو خدا برف …تو سلب فقط

  21. j.sparrow می‌گه:

    سلام……چطورین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    هیل من …..عشق من…………………………….
    عزیزم………………………………………..
    عاشقشششششششششششششششششششششممممممم…
    همه چیزش تکه …….
    حیف گیر اون مایک …….اهمم اهمممم شده افتاده …….وگرنه…….
    خیلی از صورتش خوشم میاد…
    نمی دونم چرا بعضیا میگن به خاطر درشتیش زشته ….
    ولی من همینشو دوس دارم به نظرم خیلی هم نازه…………….
    جیگرشو بخورم………………
    خیلی ساده و قشنگ لباس می پوشه………………..
    عزیزم و……..فداش شم………….
    چه قدر شالش خوشگله……………………………………………
    من از فردا همین جوری میرم بیرون…………………!!!!!!!!!!!
    جیگرشوووووووووووووووووووووووو………………………………….
    آدمین جون من فدات شم……تو رو خدا
    بیش تر از این پستا بذار …..خیلی ذوقیدم……………
    خیلی مرسییییییییییییییییییی….
    مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییی……………………..
    مرسییییییییییییییییییییییییی……………………………………………………

  22. j.sparrow می‌گه:

    اره عزیزمممممممممممممم………….

  23. ava می‌گه:

    هيلاري ملوسك …

  24. شمیم می‌گه:

    واااااای عزیزممم بزنم به تخــــته هم خوش تیپ تر شده و روز به روز هم لاغرتر میشه!

    شال گردنش بامزه اســت موهاش خوشگل و خوش رنگه،دوستش دارمممممم

    ولی من اون هیلاریِ چند سال پیشُ که صورتش تپلی و گرد بود بچه تر بود بیشتر دوست داشتممممم

    اما با این حال بازم دوست داشتنیِ!

پاسخی بگذارید

