عکسهای سلنا گومز در مراسم ویژه معرفی نامزدهای مراسم اهدا جوایز گرمی 2011

فرستاده شده: دسامبر 2, 2010 توسط Admin در Event, Grammy Awards 2011, Selena Gomez
برچسب‌ها:, , ,

عکسهای سلنا گومز در مراسم ویژه معرفی نامزدهای مراسم اهدا جوایز گرمی 2011

سلنا گومز در مراسم معرفی نامزدهای مراسم اهدا جوایز گرمی 2011 که به اسکار موسیقی شهرت دارد در نوکیا تئاتر لس آنجلس دیده مشود.

این مراسم بصورت یک کنسرت زنده برگزار شد.

دیدگاه‌ها
  1. ان شرلی می‌گوید:

    غزل وارد میشود

  2. یاس می‌گوید:

    بدم میاد ازش خیلی لو کلاسه!
    شوکول تبریک ک 1شدی

  3. love selena می‌گوید:

    عشششششششششششششششششششششششششششقم ….
    عمرم …..
    زندگیم ….
    رویای هر شبم …
    فرشته آرزو هام ….
    زیباترین دلیل زنده موندنم ….
    الهی من فدای اون لبخندای خوشگلت بشم …
    من قربون اون برق شیطون و خوشگل چشمات بشم …
    الهی قربون هر تار موی لطیف و خوشگلت بشم من …
    فدای اون هیکل ظریف و خوشگلت بشم …..

    عاشششششششششقتم عششششششششششششقم …..

    عاشششششششششق اون صدای لطیف و دلنشینشم ….. دیووونه ی زمزمه های عاشقانه توی آهنگاشم … میمیرم برای اون فریاد های لطیف و پر هیجانش …
    برای یه لحظه دیدن اون لبخندای خوشگلش ، اون چشمای شیطونش، اون لپ های آویزونش حاظرم جونمو بدم ….
    برای یه لحظه شنیدن اون صدای بی همتاش حاظرم نفسمو بدم ….
    حاظرم تمام زندگیمو برای یه لحظه در آغوش کشیدنش بدم ….

    الهی فدات بشم …آرزوی شیرینم …..

    مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی …..

  4. نگار می‌گوید:

    چه لباس خوشگلي چه ناناز شده اينجا

  5. مهشید می‌گوید:

    ای جان خیلی ملوسه نازه.لباسشم باحاله.مرسی.

  6. Mehrdad می‌گوید:

    رایشش وحشتناک غلیظه

  7. Arash می‌گوید:

    خاله قزی:
    زیبا
    خوشگل
    رعنا
    قشنگ
    خوش لباس
    خوش صدا
    بامزه
    با نمک
    عالی
    بیست
    منم 100 % باهاش موافقم

    • Mehrdad می‌گوید:

      من باهاش موافقم نیستم
      حد اقل تو مورد های 2 تا ی آخری

      • یاس می‌گوید:

        حقا» ک اینا رو خاله قزی گفته.چون نمیشه ب حرفای خاله قزی اعتماد کرد….
        من تحت هیچ شرایطی با هیچکدومش موافق نیستم خاله قزی کلا» تو توهمه!
        آرش برو پست آنجی اصلاحیه دادم واست

      • Arash می‌گوید:

        دیدم
        خودمونیما شما دیگه آخرشی
        خیلی سرت می شه
        راستش من نمی دونستم ولی ممنون
        خاله قزی وقتی ی فلپینی تو صورت جفتتون رفت موافق می شید

      • Mehrdad می‌گوید:

        فیلیپینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • یاس می‌گوید:

        خواهش میشه عسیسم!منم قصدم ب رخ کشیدن اطلاعات نیستش میخوام راهنماییت کنم!
        خاله قزی ک خاله قزیه اگه باباشم بیاره. دست ب عسل من بزنه 3سوته دودمانش رو هوا ست

      • Mehrdad می‌گوید:

        آرش جان حال میکنی؟
        البته نیستی تا جواب بدی تا 5
        ولی یاس ک میگم همینه
        بهترین آدم روی زمینه

      • یاس می‌گوید:

        وای مهرداد تو آخر منو تو دریای محبتت غرق میکنی!

      • Mehrdad می‌گوید:

        من دلم نمیاد ک غرقت کنم
        اگه حتی ی روز از عمرم مونده بود میخواستم
        ی کامنت از ت ببینم
        واقعا» میگم
        یاس یعنی
        ی مثل یاور
        ا مثل آرام
        س مثل سبز
        خیلی GUSTO هستی و من از همین خصلتت خوشم میاد
        البته زیاد خوبی داری
        🙂

      • یاس می‌گوید:

        آب میشویم…
        U are the most attractive Man that Ive ever seen

      • Mehrdad می‌گوید:

        Tnx
        and U pulchritudinous girl that ive ever seen

      • یاس می‌گوید:

        مرسی ولی تو ک منو ندیدی.از کجا میدونی؟!

      • Mehrdad می‌گوید:

        کامنت هات نشان داد فیس و درون
        معلومه هم فکرت زیباست هم خودت

      • یاس می‌گوید:

        WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ما ک غرق شدیم….
        نظر لطفته عسلم

      • Mehrdad می‌گوید:

        عجیبه هر چی بیشتر میگذره بیشتر از کامنتات خوشم میاد
        و خب طبق قانون بالا(کامنت و درون) پس حتما» هر چی بیشتر میشناسمت و میبینمت بیشتر حس میکنم خوشم میاد ازت

  8. سحر می‌گوید:

    جدی جدی لباسش مورد پسند واقع شد ! ولی ای کاش رژ قرمز نمی زد !

  9. *مهتاب گلی* می‌گوید:

    وای نامزد سابق من.یادش بخیر.چه دورانی داشتیم.
    لوپوتریننننننننننننن
    دوست داشتنی ترینننننننننننننن
    ملوس تریننننننننننننننننننننننننننننننننننن
    دختریه که تاحالا دیدم.
    بسیار به دل میشینه.آرایشش اینجاش زیاد قشنگ نیست ولی بسیار دوست داشتنیه.
    خوشبحال هرمردی که با این فرشته عروسی کنه.

    • Mehrdad می‌گوید:

      🙂
      نامزد سابقت؟؟؟؟؟؟؟

      • *مهتاب گلی* می‌گوید:

        آره مگه نمیدونستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        دیگه جانبود.
        کریستن استوارت gfم بود.
        شکیرا زن اولم بود.
        چارلیز زن دومم بود.
        وقتی عاشق ریحانا شدم با سلنا بهم زدم با ریحانا نومزد کردم.
        (ولی آخر آخرشااااااااااااااااااااااااااا کریستنو بیشتر همه دوست دارم.البته اگه راب چیزی برامون بزاره:)

    • j.sparrow می‌گوید:

      جیگرتو بخورم من………………..
      عاشق ریحانا شدی با سلنا بهم زدی…………………….
      چارلیزززززززززززززززززززززززززززززززز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
      مرسی عزیزم……..

    • *مهتاب گلی* می‌گوید:

      بله جیگر.شما هم عضوی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من moonlight_92هستم.

  10. j.sparrow می‌گوید:

    آخی عزیزمممممممممممم………………
    چه خوشگل شده …..قربونش بشم………(غزل اینو واسه تو گفتم یکم عشق کنی)
    خیلی موهاشو دوست دارم ………….
    صورت بچه گونه و کوچولوش خیلی به دلم می شینه ……..
    لباسش خیلی قشنگه بش میاد………..
    همه چیزش بچه گونه و مامانیهه.هههههههههههههههههههههههه.
    بیش تر از هر چیزی عاشق صداشم ……
    معرکست …………………..
    آهنگاشو واقعا واقعا واقعا دوست دارممممممممممممممممممم…………
    صداش معرکست ……..
    خیلی مرسییییییییییییییییییییییی
    مرسی …………

  11. شمیم می‌گوید:

    لباسش خوشگـــل و دخترونه است ولی از کفشاش بدممم اومد

    مدل موهاشممممم بهش میاد ولی آرایشش نه،با آرایشِ ملیح بهــــتر میشه!

پاسخی بگذارید

