عکسهای کریستین دانست در فرش قرمز اکران نیویورک فیلم «تمام چیزهای خوب» All Good Things

فرستاده شده: دسامبر 2, 2010 توسط Admin در Celebrities, Kirsten Dunst, Red Carpet, معرفی فیلم
برچسب‌ها:

عکسهای کریستین دانست در فرش قرمز اکران نیویورک فیلم «تمام چیزهای خوب»All Good Things

کریستین دانست بازیگر 28 سال آمریکایی در اکران جدیدترین فیلمش «تمام چیزهای خوبگ All Good Things در نیویورک دیده میشود.

All Good Things

دهه 80 در نیویورک است. دیوید مارکز ( رایان گوسلینگ ) از خانواده ای ثروتمند با دختری بنام کتی ( کریستین داست ) آشنا شده و به او علاقه مند میشود. بعد از چند وقت آنها با هم ازدواج کرده و خود را خوشبخت ترین زوج می دانند اما طولی نمی کشد که کتی رفتارهای غیر از آن چیزی که تصور می کرد از دیوید می بیند. دو سال بعد کتی ناپدید می شود و تحقیقات پلیس راه به جایی نمی برد. دیوید متهم به قتل همسرش است اما معمای این قتل…


 

دیدگاه‌ها
  1. love selena می‌گوید:

    داستان فیلم جالب بود … من رو جذب کرد …
    چهره کریستین زیاد دل چسب نیست ولی من دوسش دارم .. نمی دونم چرا؟؟؟
    موهاش با نمکه ….
    چشماش خوش رنگه …
    چهرش یه ارامشی خاصی داره … یه جورایی آروومه …
    بازیشو دوست دارم ….

    در کل بدم نمیاد ازش
    مرسی

  2. sara_k می‌گوید:

    داستان باحالی و جذابی داره.در کل باید فیلم قشنگی باشه

  3. love selena می‌گوید:

    مرسی عزیز دلم ….
    راستی آب نباتت رو خوردی یا نه ؟؟؟؟

    • Mehrdad می‌گوید:

      راستی غزل شما هم ک هی آواتار عوض میکینی اولی ک بهتر بود
      (از مدرسه تون خبری نیست)
      تازه بخاطر اینکه به وبم نیومدی خیلی ازت دلگیرم
      خدا رو شکر کن باهات حرف میزنم

  4. یاس می‌گوید:

    ازش خوشم نمیاد.دماغش خیلی تو ذوق میزنه.لباسشم یونیورساله و البته با آستین های دمده.ولی رنگ موش خوبه

  5. سحر می‌گوید:

    اصلاً از لباسش خوشمان نیامد !!!‌

  6. سحر می‌گوید:

    چه جالب ! چرا نظر من چشم به راه برسیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. دانيل می‌گوید:

    مهرداد جان منظورش ما نيستيم
    قضيه چيز ديگه ايه
    و گرنه ما دو سه ساله كه داريم اين كار رو ميكنيم
    يه عده توي سرويس دهنده هاي ديگه وبلاگ به اون اسم درست كردن
    بعضي ها هم گروههايي توي ياهو و گوگل به اون اسم درست كردن
    منظورش اونها هستند

    • Mehrdad می‌گوید:

      ببینید آقای دانیل گفتند ب بهانه ی فیلتر (11) آدرس ما رو دزدیدند
      و سعی دارند خودشون رو عین ما کنند
      البته بگم من قصدم پرسیدن سوال بود…

      • Mehrdad می‌گوید:

        ولی من قبول دارم ک اون سایت اهمیت خاصی داره(حداقل برای کاربرانش)
        اما بهتره شما رقابتی سالم باهاشون داشته باشید
        و منم میگم واقعا» ممنون ب خاطر اینکه برای ما یک جای مفرح و سالم
        درست کردید
        من واقعا» اگه ی روز یا دو روز اینجا نیام
        احساس بدی بهم دست میده
        لظطفا» اگه میشه اخبار برنامه ها و تورهای سلبریتی ها رو هم بزارید
        ممنون

      • Arash می‌گوید:

        این حرفا رو بی زحمت تو قسمت درباره سایت بگو
        چون مخاطبت نویسنده سایته می گم
        اون جا بهتر جواب داده می شه

      • دانيل می‌گوید:

        مهم نيست
        آدرس 6 تا 10 رو يكي قبل از ما دخيره كرده بود و من نتونستم اون ها رو به اسم خودمون بزارم
        مجبور شدم از 5 بيام روي اين عدد

      • یاس می‌گوید:

        وا یعنی ک چی؟! خب عباس آقا بقالی داره دیگه اصغر آقا نباید بقالی بزنه؟!

      • Mehrdad می‌گوید:

        منم همین طور براشون متاسفم خیلی کوته فکرن

  8. *مهتاب گلی* می‌گوید:

    جریان فیلمش ترسناک بید.من وترسم.نگاش نوکنم(مهتاب گلی از برره:) )

  9. Arash می‌گوید:

    چهره جالبی نداره
    ولی فیلمش باید خوب باشه

  10. نگار می‌گوید:

    چه لباس مصخره اي موهاش خوشرنگه

  11. ان شرلی می‌گوید:

    lمرسی….
    خوشگل نیست..لباسشم خوب نبود

  12. Arash می‌گوید:

    مدل لباسش جالب نیست

  13. مهشید می‌گوید:

    لباسش قشنگه ولی خودشو دوس ندااا!!!!!

  14. شمیم می‌گوید:

    من یه بار یه لباسِ درست و حسابی تنِ این ندیدم خیلی خیلی بدتیپِ!

پاسخی بگذارید

