جديدترين عكسهاي ليدي گاگا در ميلان

فرستاده شده: دسامبر 3, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Lady GaGa
برچسب‌ها:

جديدترين عكسهاي ليدي گاگا در ميلان

ليدي گاگا در حال خريد در شهر ميلان ايتاليا ديده ميشود

در خبرهاي مربوط به وي آمده است كه دو جوان آلماني كه سال گذشته با هك كردن كامپيوتر وي تعدادي از فايل هاي موسيقي وي را به سرقت برده بودند دستگير شده اند

دیدگاه‌ها
    • ان شرلی می‌گوید:

      تبریک بابا

    • یاس می‌گوید:

      بین تو پست کی اول شدیم!
      به به سرکار خانم گاگول.دیر تشریف آوردین ته دیگشم خوردن!از سر شب همش ذکر شرتون بود…
      خودتم میدونی ک امسال خبری از یکه تازی نیست و دیگه بریت برگشته.اختمالا» وا3 همین چادرسیاه سرت کردی.
      چ حالی میده ک حالت گرفته میشه!
      کاش اون 2تاجوون آلمانی خودتو ی دوسالی ب سرقت میبردن.
      ازحق نگذریم روز ب روز کارای هنریت بهتر میشن.ولی کاش خودتم mp3 بودی اینجوری محبوبتر میشدی!
      این nothin on but the radio خیلی توپ بود از معدود کارایی بود ک ب دل همایونی نشست
      ولی خودمونیم کاملا» مشهوده ک خدا وا3 اینکه عدالتشو برقرار کرده باشه ب تو صدای درستی داده ولی بجاش عقلتو گرفته …

    • یاس می‌گوید:

      میدونم ک بی ربطه ولی ارق ملیم اجازه نداد ک نذارمش آخه خیلی زیباست!

      کانون هواداران باشگاه آرسنال در ایران، سسک فابرگاس را به عنوان بهترین بازیکن فصل 10-2009 این باشگاه را برگزید و نشان فروهر را به عنوان هدیه برای او فرستاد. وب‌سایت این کانون نوشته سه ماه پس از ارسال هدیه، باشگاه آرسنال عکس سسک فابرگاس را که نشان فروهر را در دست داشته برای آنها فرستاده است.
      عکسی که در این وب‌سایت گذاشته شده را در پایین می‌بینید:

      من ب ایرانی بودنم افتخار میکنم…

  1. ان شرلی می‌گوید:

    گاگا رو دوس دارم خیلی
    با موزیکاش نفس میکشم……!
    بهترینه
    شکی تو بهترین بودنش نیست..!
    هر روز بهتر از دیروز…!
    کلاه گیساشو خیلی دوس دارم
    صداشو که نگو……!

  2. ava می‌گوید:

    ترسيديم 😦 … در كل با كاراش حال مي كنم …

    راستي جاي سعيده خالي…

  3. نگار می‌گوید:

    واي چرا اينقدر زشت شده ترسيدم صد رحمت به کشا جاي سعيده خالي که بپره بالا پايين و جيغ داد وفرياد بزنه

  4. نگار می‌گوید:

    My kids sleep comes much Dvstvn tell you I’m dying too much, too Mahyd Ashqtvnm angel kiss you good night, all bypass

  5. kidssilly می‌گوید:

    love

  6. سبا می‌گوید:

    یکی از بهترین خواننده ها بر عکس بریتنی با مزخرفترین اهنگها و همچنین معنی
    ممنون

    • Arash می‌گوید:

      من خودم طرفدار لدی هستم
      ولی باید بگیم هر دو تو معنی یکم سوتی دارن
      بریتنی معنی ها جهش دارن
      لیدی معنی هاش بی ادبین
      bad romance ی جا هایی این قدر حرف زشت بود که من هنگ کردم
      یا love game
      ولی معنی های بریتم خوب نیستن یکی در میون
      من قصد بی احترامی نبود
      ناراحت نشین
      گفتم در مورد معنی ی مطلبی بگم
      ممنون

  7. Arash می‌گوید:

    گاگا بعد پاریس به تو باید بگم چرا
    آخه چرا
    این دیگه چه جورشه
    تو که کارای موسیقت خیلی خوبن
    nothin on but the radio خیلی عالی بود
    موزیکات خیلی خوبن پس چرا می خوای از این راه جلب کنی
    و. باعث رعب و وحشت تو جامعه بشی
    واقعا» شدی عین کلاغ هم لباست سیاه است و هم دماغ دراز
    من فکر کنم به خاطر این که بریتنی می خواد آلبوم بده
    این قدر توخودشه و سیاه تنش کرده
    عکس دو به درد آرایش و گریم غول مرحله آخر اویل می خوره
    در کل صداش و موزیکاش عالین
    من خودم از طرفدارای موزیکاشم بی اندازه
    ولی نرمال نیستی
    (خودشو شبیه اول آهنگ خودشAlejandro کرده)

    ممنون بابت این پست دلمون برای لیدی تنگ شده بود

  8. marya.b می‌گوید:

    اینم سبک عجیب و غریب خودش وداره دیگه!!!!
    کلیپ ها و آهنگاش معرکست

  9. سحر می‌گوید:

    این بشر عکسای معمولی اش هم شبیه شات میشه از بس عجیب غریبه ! آخه کی اینجوری میره خرید ؟ قیافه اش شبیه مرده ایی شده که از تابوت فرار کرده !
    من از صداش خوشم میاد اما ترجیح میدم فقط صداشو گوش کنم !‌آخه هر چیزی جایی داره !

  10. Cute Cat می‌گوید:

    آخه من نمیدونم چجوری میتونه این لباسا راه بره.اینگار پرده خونشو کنده گذاشته رو سرش.با اون کفش مسخره

  11. khaT می‌گوید:

    چقدر موجود عجيبيه!!!! هرچي فكر ميكنم نميتونم دركش كنم! زن ترسناكيه!به خاطر افكار و ايده هاش!!!فكر نميكنم چيزايي كه اين ميپوشه تو هيچ فروشگاهي پيدا بشه!

  12. mary می‌گوید:

    حالا با اين همه تور و دم و دستگاه چطوري مي خواد خريد كنه ؟

  13. *مهتاب گلی* می‌گوید:

    من مامانمو میخااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.
    این گاگول چرا اینقد ترسناک شده.ادم ازش میترسه.

    لیدی گاگا:»هر روز گاگول تر از دیروز»

    من همش به این فک میکنم دلیل خدا از آفرینش این بشر چی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  14. saeede می‌گوید:

    ببببببببببببسمه ا…
    «حسبی الله وکفی سمع الله لمن دعا لیس لی وراء الله منتهی»
    «يا علي ابن ابي طالب حصني فمن دخل حصني امنه من عذابي »
    نترسين بچه ها.همين دوتا رو بخونين دفع جن ميشين!

  15. مهدي می‌گوید:

    چي فك ميكنه پيش خودش خودشو اين شكلي ميكنه ؟؟ ! !!!!
    با صداش كاري ندارم ولي تيپش كه واقعا داغونه
    هر كي خودشو يه جور به چشم مياره اين هم اين جوري
    عين سگا قلاده انداخته گردنش ! !!!!!!!
    كلا نقاط حساسشو با تيغ پوشونده تا كسي نتونه بش دس بزنه ! !!!!
    بعضي موقع ها ازش خوشم مياد بعضي وقتا هم بدم مياد
    الان مورد دوم صدق ميكنه دربارش

  16. لیدا می‌گوید:

    آرزو به دلم موند یه بار لباس آدم حسابی بپوشه خدا شفاش بده

  17. Arash می‌گوید:

    خیلی تو خودشه
    داره به آلبوم بریتنی فکر می کنه
    و می ترسه چون می دونه بریت چیزای خوبی برای مردم آماده کرده

  18. Mehrdad می‌گوید:

    ی ادم روان پریش

  19. love selena می‌گوید:

    ووووووووووو..
    چه تیپ باحالی داره ….
    تورشو !!!!
    کمربندشم که دیگه هیچی …. خیلی جالبه …
    کفشاشم که مثل همیشه عجیبه …
    موها و آرایششم جدید و خلاقانست …
    خیلی دوووسش دارم …
    صداش واقعا گوش نوازه …
    آهنگاش خیلی تک و خاصن …
    موزیک ویدیو هاش عالییییه ….. مخصوصا bad romance .. هیچ کدوم از ویدیو هاش رو مثل این یکی دوست ندارم …
    کلا خیلی باحاله ….

    دوووووسش دارم
    مرسی …

  20. بهار می‌گوید:

    ای مردشورشو بببرن…..

  21. Mehrdad می‌گوید:

    خدا شفاش بده
    من نمیدونم چی بگم ک توهین نشه
    اما خودش توهینه
    اصلا» من واقعا» حس میکنم بهم توهین میشه
    ک همچین فرد بیخودی رو میبینم

  22. Anita می‌گوید:

    کلیپی که اهنگ الجاندرو رو مسخره کردن دیدین؟عینوهو خودش شده مثل تو همون کلیپه شده.

  23. cyrus68 می‌گوید:

    دوباره کفش قشنگه اومد

  24. cyrus68 می‌گوید:

    این لباسا رو از کجا میاره؟؟؟

  25. شمیم می‌گوید:

    واااایی بدترکیب،من نمیدونم اگه به وسیله ی لباسایِ عجیب و غریبش نبود چه جوری میخواست معروف بشه ؟!! D:

پاسخی بگذارید

