جديدترين عكسهاي پاريس هيلتون و دوست پسرش در حال خريد در لس آنجلس

فرستاده شده: دسامبر 3, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Paris Hilton
برچسب‌ها:

جديدترين عكسهاي پاريس هيلتون و دوست پسرش در حال خريد در لس آنجلس

 

دیدگاه‌ها
  1. Jigar bala می‌گوید:

    تيپش عالييييه
    لباسش خيليييي نازه!!!!!!

    مرسي

  2. مهشید می‌گوید:

    دلم واسش یه ذره شده بود! چقد لباسش نازه مث همیشه خوشتیپ.

      • Mehrdad می‌گوید:

        من اگه از ی دو نفر بدم بیاد یکی اینه یکی کیم
        خیلی بد ترکیبه
        و برای هیچی هیچی معروف شده
        اما هرگز محبوب من یکی ک نبوده
        واقعا» خیلی فا…
        و شاتها و فیلم هاش گواهی خط بالاییمه
        دوس پسرشم جواده…
        تیپش قشنگه
        ممنون آقای دانیل

  3. مهشید می‌گوید:

    کتش قشنگه یعنی همه چیش قشنگه من دیونشم!

  4. مهشید می‌گوید:

    خودم دوم بودم!!!

  5. سبا می‌گوید:

    لباسش خیلی نازه
    کلا خوش لباسه کاری به بقیه کاراش ندارم

  6. مهشید می‌گوید:

    اقا مهرداد قشنگ صحیت کن با پاریس من!!!

    • Mehrdad می‌گوید:

      من چ کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
      ببین مهشید جان هر کی نظری داره
      ولی توجه کن
      خودت کلاه خودتــــــــــــ رو قاضی

      • مهشید می‌گوید:

        اون هر کاریم بکنه من دوسش دارم.خب اونا دینشون فرق داره با ما براشون فرقی نمیکنه اگه کاریم بکنن.اصن براشون مهم نیست چن زندگیشون کلا با ما فرق میکنه.

      • Mehrdad می‌گوید:

        ببین مهشید من برای کسی ک با دادن فیلم 3ks خانوادگیش معروف شه و پولدار
        ارزشی قائل نیستم
        حتی برای این Paqi

  7. sahar می‌گوید:

    جز تو کی می تونه انقدر الاف باشه…؟کی میتونه انقدر مایه دار باشه…؟مگه میشه مثل تو پیداشه…؟تونباشی کی انقدر خرید می کنه..؟

    • مهشید می‌گوید:

      مردم از خنده!!!خب خدا اینهمه بهش پول داده برین گله کنین ازش!! خوشه دیگه مگه مث ما انقد مشکلات داره!!واقعا خوشبخته.

  8. یاس می‌گوید:

    کاش پارکینگ با من دوست میشد!

    • مهشید می‌گوید:

      از تو بعید بود یاس!!!

      • یاس می‌گوید:

        نه بابا! این همش درحال خریده منم ک عشق خرید.مفرح ترین کار تو زندگیم همین خرید کردنه ک تنهایی زیاد حال نمیده ب هرکیم میگم بیا بریم میگه من گرفتارم.دیدم این همش ول تو مغازه هاست گفتم پایه خوبیه…
        ولی اینم باید بگم ک این رفاقت چیزی از حس تنفرم نسبت ب پاریسو کم نمیکنه.صرفا» جهت استفاده شخصی میخوامش!

    • مهشید می‌گوید:

      عیب نداره تنفر داشته باش!ولی تنفرت الکیه چن به نظرم خیلیم اخلاقش خوبه اگه اون فیلم bffشو دیده باشی میفهمی چی میگم!

  9. sahar می‌گوید:

    مهشیدجون واقعا خوش به حالش همش در حاله خرید (عشق هر دختری) …

  10. ava می‌گوید:

    لباسش خيلي نازه … اون پيرهن سرمه اي رو هم بخر پاريس جان ، خوشگله …

  11. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    دیوونشم
    چه موهای نازو خوش حالت و خوش رنگی

    تیپشم که اصلا جای حرف نداره عالیهههههههههههههههههههههههه
    بعد از کیم شیک پوش ترین سلبه

    عینکشم های کلاسه
    خیلیم بهش میاد

    از فرندش متنفرم
    بیا من خودم gfet مشم عزیزم

    کتش های کلاسه
    دستشو نگیررررررررررررررررررررررر میزنم بری تو دیوار با اون چشمای زاغت

    • مهشید می‌گوید:

      وای یکی پیدا شد از پاریسم تعریف کنه!!!مرسی ارکا جان!! غیرتت منو کشته!!!

      • آرکا آرشیتکت می‌گوید:

        من عاشق پاریسم تعریف نیست مهشید جونم
        خوشحالم که دوسش داری

        اصلا مگه میشه پاریسو دوس نداشت
        خیلی ملوسه فیسش

  12. sahar می‌گوید:

    ava به نظر تو اون کیف که تو عکس اول روش نوشته صورتی داره چطوره؟؟

  13. sahar می‌گوید:

    مهشید جون من میخوام یه کیف بخرم پس به نظرت کدومو انتخاب کنم؟؟؟

  14. mm می‌گوید:

    پاریس اکثر جاها خیلی خوشتیپه
    دوست پسر قبلیش خیلی بهتر بود
    مرسی

  15. sahar می‌گوید:

    نه عزیزم ناراحت شدی ؟؟من قصد مسخره کردن تو رو نداشتم اگه ناراحتت کردم معذر می خوام بوس بوس.

  16. sahar می‌گوید:

    معذر=معذرت

  17. نگار می‌گوید:

    چقدر اين فاسده فقط خدا ميدونه بايد به مرکز نگهداري از فاسدها سپرده بشه

  18. مهدي می‌گوید:

    خوشم نمياد ازش يه جوريه

  19. نگار می‌گوید:

    تو ي منبعي خوندم که اين گفته ميخواد بچه دار بشه و هيچ اشاره اي هم به ازدواج نکرده

  20. نگار می‌گوید:

    اوا جونم

  21. Anita می‌گوید:

    دانیال جان بنویسی کدوم دوست پسرش بهتره. از دستمون در رفته.

  22. Arash می‌گوید:

    من چی بگم بد نباشه
    چی بگم که کسی ناراحت نشه
    آخه پاریس چرا فقط بگو چرا
    واقعا» چرا بعضی کارهارو می کنی پاریس
    لباست خیلی لوسه
    در کلاس خانواده هیلتون نیست کارایی که می کنی
    می گن از ارث محروم شده یا نزدیک بوده بشه
    اگه اخلاقش خوب بود خیلی بهتر می شد
    پاریس خودتو اصلاح کن
    نه به خطر ما که ازت بدمون میاد
    به خاطر خودت
    پاریس…………
    بی احترامی که نشد

  23. نگار می‌گوید:

    Vous moins d’un chien پاريس

  24. نگار می‌گوید:

    اوا شميم مانلي

  25. سحر می‌گوید:

    دختر گلم اون لباس تو عکس 2 رو نخر خوب ؟ خوشگل نیست ! 😀

    • ava می‌گوید:

      چه جالب … بازم تفاهم داريم عزيزم … اونم سر اين كه هر دو راجيش نظر داديم … ولي خوشگله سحر … اينم كه پولداره ، بذار بخره 😉

  26. marya.b می‌گوید:

    کلا زندگیش به خرید خلاصه شده… می خوره می خوابه می خره!!!
    خوشبحالش خدا پول ما رو هم زیاد کنه
    منم این همه پول داشتم و خرید می کردم خوش تیپ می شدم دیگه!

  27. khaT می‌گوید:

    پاريس هميشه تكه!
    دوس پسرش يه جوريه!!!

  28. شمیم می‌گوید:

    تیپش قشنگـــــه،مثه اینکه فقط تو خرید کردن سلیقه و هنر داره واسه همینم همش در حالِ خرید کردنِ!

پاسخی بگذارید

