شاتهاي كشا براي شماره دسامبر 2010 مجله Complex

فرستاده شده: دسامبر 3, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Ke$ha, Magazine
برچسب‌ها:,

شاتهاي كشا براي شماره دسامبر 2010 مجله Complex

 

دیدگاه‌ها
  1. j.sparrow می‌گه:

    اولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
    اوللللللللللللللللللللللللللللللللل
    اولللللللللللللللللللللللل
    اولللللللللللللللللل
    ماماننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن……………..
    اوللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
    یوهوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

      • Anita می‌گه:

        اول من دوم شدماااااااااااااا.

      • Mehrdad می‌گه:

        کشا واقعا» صداش قشنگه
        خودشم خوشگله
        واقعا» ممنون
        شاتها عالی بودن
        و یکی از یکی زیبا تر و قشنگتر
        من اجرای کشا رو توی مراسن EMA 2010 دانلود کردم
        واقعا» ارزشش رو داشت
        خیلی قشنگه میخونه
        آلبوم جدیدش ب اسمه Canniball هم ک دیوونه کننده است
        هنوز هم جای پیشرفت داره
        ممنون آدمین جان

      • Anita می‌گه:

        خوشگل که نیست ولی اهنگهاش خوشگل.

    • j.sparrow می‌گه:

      از سبکش واقعا خوشم میاد ……………………………..
      تفصیرای آهنگاشو خوندم یکم لذت بردم………………………
      موزیک ویدیو هاشو دوست نداشتم ولی جدیدا ازش خوشم میاد…………….
      از ژستاش خوشم اومد………………………………..
      صداشم خیلی دوس دارم …………..
      معرکه می خونههههههههههههه…………………..
      مرسی…………………………….

  2. Anita می‌گه:

    دومممم

  3. Jigar bala می‌گه:

    كمي تا قسمتي قابل تحمل تر شده!!

    مرسي

  4. Anita می‌گه:

    چه عجب اینجا قیافش بهتر شد البته صورت کک و مکیشو دستکاری کردن.

  5. ان شرلی می‌گه:

    از شات 4 خوشم اومد
    خیلی دوس دارم..خواننده خوبیه!
    قیافش هم عالیه!
    به قول ارکا فیسش وحشیه و کک و مک صورتش 1 حالت دهاتی بهش میده که اینو دوس دارم و میپسندم
    رنگ موش هم خوب بود!
    کلا استایلش 20 !
    مرسی دانیل جون

  6. Mehrdad می‌گه:

    کشا واقعا” صداش قشنگه
    خودشم خوشگله(البته تو این شاتها اون کک و مک ها رو کمی تا قسمتی از بین بردند)
    واقعا” ممنون
    شاتها عالی بودن
    و یکی از یکی زیبا تر و قشنگتر
    من اجرای کشا رو توی مراسن EMA 2010 دانلود کردم
    واقعا” ارزشش رو داشت
    خیلی قشنگه میخونه
    آلبوم جدیدش ب اسمه Canniball هم ک دیوونه کننده است
    هنوز هم جای پیشرفت داره
    ممنون آدمین جان

    -0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0–0-0-0-0-00-0-0–0-0-0-0-0-0-0-0-00–0-0-00-0-0-0–0-0-0

  7. سبا می‌گه:

    بازم نچسب و بی کلاسه
    مرسی

  8. پارس می‌گه:

    شبیه یک آدم … ابنرماله … یعنی یک جوری حالاتی از روان پریشی داره
    نمی دونم…. چرا اما تصور می کنم.. این حالات یک جوری زیادی مد شده .. میون این جماعت هنری

  9. love selena می‌گه:

    خیلی خاصه ….
    موهاشو دوووست دارم …
    اداهاش بانمکه ….
    سبکش خیلی تک و جالبه ….
    تن صداش متفاوت و جذب کنندست …
    آهنگاشم همه باحال و جوون پسندن…
    ویدیو هاشم منحصر به فرد و دیدنیه ….

    در کل دووسش دارم…
    مرسی

    • kidssilly می‌گه:

      کجاااای سبکش تکه؟؟؟خدایییش همش تقلیده!!!!!!!
      نوع ریتم و اجراش مخخخخصوصا آهنگ وی آر هو وی آر آدمو یاده مانی هانی یا جاست دنس لیدی میندازه
      که اول با موزیکای الکترونیکی شروع میشه …حتی مدل تقلید صداش و ….
      اصلا به نظر من جالب نیست!
      لیدی خییییلی بهتره

      • Jigar bala می‌گه:

        سلام سلام سلام پري!!!!!
        مردم از بس كه واست كامنت گذاشتم و جواب ندادي!!!
        مگه اين كه اينجا ببينمت!!
        پري جونم كجاييييييي دلم واست يه ذره شده!!!!!
        ميتوني واسم ميل بزني؟!

      • kidssilly می‌گه:

        تو کی کامنت گذاشتی؟؟؟ 😦
        منکه ندیدم…باید برم اول بگیرم ببینم راس میگی یانه 😉

      • kidssilly می‌گه:

        چی گفتم؟؟خودمم نفهمیدم 😦

      • Jigar bala می‌گه:

        😀
        بابا من و آزيتا خودمونو كشششششششششششتيم!!
        پستايي كه كامنت داده بودي همشو واست پاسخ گذاشتم!!
        😦
        خوبي پري؟؟؟؟؟
        دلم واست يه ذررررررررررررره شده!!!!!!
        كجايي دختر؟؟؟

      • love selena می‌گه:

        kidssilly عزیزم ببخشید اگه ناراحت شدی …..
        قصد ناراحت کردن کسی رو نداشتم …

      • kidssilly می‌گه:

        دخخخخخخخخختر بد!!
        عذرخوااااهی چیه باباااااااا 😀

        منظور بدی نداشتم!چون عاشششق لیدیم ازینایی که فک میکنم ازشون تقلید میکنن خوشم نمیاد 😦
        شما ببخشید

      • kidssilly می‌گه:

        عسسسسسسسسسسل
        یه چیزایی فرستادم به اون میلت
        😉

      • love selena می‌گه:

        نه عزیزم منم اصلا از حرفت ناراحت نشدم…
        اتفاقا منم عاشق لیدیم ولی خوب هیچ وقت به شباهت های بین آهنگای لیدی و آهنگ های کشا دقت نکرده بودم …
        شاید واقعا حق با تو باشه ….

        راستی آواتارات خیلی خوشملن … مخصوصا cate blanchett … من عاششششششق این زنم … میپرستمش….

      • Jigar bala می‌گه:

        😀
        غزل جون اين پري خانوم ما ديوووووووووووووووووووووووووووووووووووونه ي كيته!!!
        عاشششششششششششششششششششششقشششششه
        راه ميره ميگه كيت!!
        😉

      • Jigar bala می‌گه:

        آقا مهرداد من دلم واسه دوستم خيلي تنگ شده بود و هيچ راه ارتباطي باهاش نداشتم!!!!!
        در ضمن ديديد كه گفتم ايميل بده كه اينجا شلوغ نشه
        !!
        بازم مشكلي هس؟؟؟
        به هر حال اگه كسي ناراحت شد شرمنده!!
        لطفاً ديگه ادامه نديد كامنت بي ربط و چت باكسي توي اين پست زياد ميشه!!!

      • Mehrdad می‌گه:

        چشم
        خوش ب حالت بلا جان ک ب دوستت رسیدی
        از دست ما ک ناراحت نیستی ؟؟؟؟

      • Jigar bala می‌گه:

        مرسي….اين حرفا چييييييه…نه نيستم…!!

        😉

      • Mehrdad می‌گه:

        چی گفتی mm جان؟؟؟؟؟؟؟

    • mm می‌گه:

      منظورم این بود که اینجا همه چت می کنن جیگر پیشنهاد داد ولی موافق نبودند خب خودشم به روش اینجا پیش بره اشکالی نداره

  10. مهشید می‌گه:

    شاتاش قشنگه به شخصیتش میخوره!!!

  11. *مهتاب گلی* می‌گه:

    همش دهنش بازه.هی خودشو کش میاره.
    خوشمان نیامد

  12. یاس می‌گه:

    ی روانیه تام! حالم ازش بهم میخوره!خیلی دوست داره خودشو ی وحشی جلوه بده
    آهنگ کنیبالش رو وقتی شنیدم ی جاییش عوقم زد.این واقعا» نیاز مبرم داره ب روانپزشک.
    صداش بدک نیست منتها کاراش ارزش شنیدنو نداره وی آر هو وی آر هم ی کار روتین و از مد افتاده س!
    توی این شاتاشم پدر هرچی فوتوشاپه درآوردن

  13. ava می‌گه:

    شات ها خيلي خوب بودن … اولين باره كشا رو با قيافه و آرايش و تيپ نرمال مي بينم .

  14. نگار می‌گه:

    براوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو کشا براوووووووووووووووووووووووووووووووو کي ميگه از گاگا تقليد ميکنه مگه فقط بايد گاگا اينجوري باشه

  15. نگار می‌گه:

    اوا

  16. مهدي می‌گه:

    خوشم اومد اوايل ازش خوشم نمي اومد ولي حالا ديگه رفته رفته ازش خوشم مياد. شات هاي جالبي بود.

  17. Arash می‌گه:

    باورم نمی شه این کشا باشه
    گمونم موجود فضایی ها عملش کردن
    خیلی از قبل خوش گل تر شده عالیه من عاشق صداشم
    خیلی خیلی اجراش خوبه
    بهتر می شه استایل لیدی گاگا رو دنبال نکنه
    خودش هم کاراش عالین

  18. Arash می‌گه:

    گمونم معجون زیبایی خورده
    و ی ذره روش اثر کرده

  19. سحر می‌گه:

    با عینک خوشگل شده ! شاتهای خوبی بود ! تو شات آخر اصلاً نشناختمش خیلی خوب شده

  20. شمیم می‌گه:

    تو این شاتا خیلی تغییر کرده،موهاش خوش رنگــــه

    بعضی آهنگاشم قشنگن!

پاسخی بگذارید

