عکسهای جدیدی از کریستین استوارت و رابرت پاتینسون در لوکیشن فیلم «سپیده دم» در برزیل

فرستاده شده: دسامبر 3, 2010 توسط Admin در Celebrities, Kristen Stewart, Robert Pattinson
برچسب‌ها:,

عکسهای جدیدی از کریستین استوارت و رابرت پاتینسون در لوکیشن فیلم «سپیده دم» در برزیل

رابرت پاتیسنسون و کریستن استوارت در حال بازی در سکانسهای جدیدی از فیلم «سپیده دم» در برزیل دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. siavash می‌گوید:

    دوسشونم دارم…….خیلی باحااالن

  2. cyrus68 می‌گوید:

    1111

  3. nazila می‌گوید:

    وااااااااااااااااااای
    هر دوشون بیریخت شدن

  4. *مهتاب گلی* می‌گوید:

    ببخشید ادمین جان این عکسا ماله22آبانه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ولی دستت دردنکنه.ممنون

    ………………………………………………….
    وایییییییییییییییییییییییییی فداشون.
    چه عشقی باهم میکنن.
    چقد لذت بخشه تو زندگی واقعی عاشق و معشوق باشین.تو فیلم هم همینطور.
    عکس آخری ماله شنای شب اولشونه.
    من تا حالا کتاب سپیده دمو 4بار خوندم.قشنگترین کتاب زندگیم.اگه درس نداشتم تاحالا100بار خونده بودمش.
    کریس اینجا خوب نیفتاده ولی بازم جیگره منههههههههههههههههههههههه
    راب هم که چنان از خودش بیخوده.البته منم پیش خانمم بودم از خودم بیخود میشدم.

    نفس ترینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
    جیگرتریننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
    مناسب ترینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
    زوج هالیوودییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    only robsten
    تقدیم به رابستن:

    وقتی باد آروم آروم موتو نوازش میکنه

    طبیعت وجود تو انقد ستایش میکنه

    وقتی که یواشکی خواب به سراغ تو میاد

    برای داشتن چشمای توخواهش میکنه

    اینهمه عاشق داری چطور حسودی نکنم

    وقتی شب فقط میاد برای خوابیدن تو

    خورشید از خواب پامیشه تنها واسه دیدن تو

    وقتی که چشم حریصش واسه لمس تن تو

    یا که پیچک آرزوشه بشه پیراهن تو

    اینهمه عاشق داری چطور حسودی نکنم

    اینهمه عاشق داری چطور حسودی نکنم

    وقتی هرپرنده به عشق تو پرواز میکنه

    عشق تو حتی طبیعتو هوس باز میکنه

    وقتی تو قلب خدا اینهمه جاهست واسه تو

    چرخ گردون واسه تو گردشو آغاز میکنه

    اینهمه عاشق داری چطور حسودی نکنم

    اینهمه عاشق داری چطور حسودی نکنم

    مر30

    • Mehrdad می‌گوید:

      این شعری ک بهش تقدیم کردی
      ماله «شهرام صولتی» آره؟؟؟؟؟
      کپی رایت جرمه ها!!!!!!
      🙂

      • *مهتاب گلی* می‌گوید:

        اخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
        شهرام صولتی خر کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        من این شعرو تو موبایلم دارم یه پیرمرده میخونه.بسیار زیبا.

        شهرام صولتی بعد خوندش.اصلا از شهرام صولتی خوشم نمیاد.پیرمرد جلف.
        خواهرش شهره که چندشه.

        نمیدونم چرا»شهره.لیدی گاگا.هیفا»رو مث هم میدونم.اسم یکیشون میاد یاد بقیشون میفتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Mehrdad می‌گوید:

        پیر مرده میخونه؟!
        ولی راست میگی اصلا» آهنگای شهرام و شهره ب درد نمیخورن
        راستی از اون پیرمرده ک اجازه گرفتی!!!!!
        🙂

      • *مهتاب گلی* می‌گوید:

        بابا پیرمرده خودش رابستنیه.
        این شعرو تقدیم کرده به رابستن.
        این ترانه رو از طرف راب خونده(برای کریس جیگر) 🙂

    • ان شرلی می‌گوید:

      مرسی نعیم جون از این پستت….مهتا ب رو خوشحال کردی!

      • *مهتاب گلی* می‌گوید:

        هرکس مهتاب رو خوشحال کند مملکت راخوشحال کرده است(سخنی از مهتاب گلی:)
        مرسی آنی جون

  5. cyrus68 می‌گوید:

    very hot.
    فیلمای قبلی قشنگ بود.اینم حتما قشنگه.

  6. Mehrdad می‌گوید:

    چ عاشقانه هم دیگرو میبوسند
    خیلی ب هم علاقه دارن
    وگرنه وسط لوکیشن اینکار رو نمیکردن
    واقعا» من از سری فیلم های تو ایلایت خوشم میاد
    بی صبرانه منتظر 4 هم هستم

  7. ava می‌گوید:

    I dont like them.

  8. مهشید می‌گوید:

    این دوتا هم کشتن مارو خب ازدواج کنن دیگه اینکارا چیه!!!

  9. یاس می‌گوید:

    ب اینا میگن ی ضدحال اساسی. وای ک چقد بدم میاد ازشون

    • *مهتاب گلی* می‌گوید:

      دلت میاد.
      من عاشقشونم.
      یه حسی بهشون دارم که تا حالا به هیچکس نداشتم.
      اصلا نمیدونم چطور بگمش.

      • یاس می‌گوید:

        چ جالب! من تاحالا هیچوقت ی زوج رو دوست نداشتم.
        بهرحال ببخشید دیگه من نظر خودمو گفتم عزیزم!

      • Anita می‌گوید:

        عزیزم از طرف من عذر خواهی.یه حسی به رابرت داری یا کریستینا یا گزینه ی سوم هردو.

    • *مهتاب گلی* می‌گوید:

      دوتاشون.(ولی به کریس یخورده کوچولو بیشتره)

      میدونید کریس و راب 2سال رابطشونو مخفی نگه داشتن.وقتی برا اولین بار عکسای بوسشون تو خیابون لو رفت من گریه کردم.
      من اصلا دختر احساسی نیستم.ولی این2تا خیلی خیلی خیلی دوست دارم.
      و این حسو تا حالا به هیچکسی نداشتم.(من تو سایت توآیلایت عضو طرفداران کریس ورابم. و جدیدترین خبراشونو اونجا مینویسیم)
      اصلا وقتی یکی بهشون توهین کنه بدجور قاطی میکنم.اگه کسی به خودم چیزی بگه اینقد ناراحت نمیشم.

      یاس و آنیتاجان خواهش میکنم عزیزان.شما نظر شخصیتونو گفتین.

  10. Anita می‌گوید:

    ایش حالم بهم خورد. اولا ازشون چطوری خوشم میومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  11. نگار می‌گوید:

    کريستين بد نيست

  12. shima می‌گوید:

    اگر کسی تو را با تمام مهربانیت دوست نداشت ،‌ دلگیر مباش که نه تو گنهکاری نه او او دلش برای پذیرش مهربانی تنگ است‌، گناه از او نیست،‌ تو هم با تمام مهربانیت زیباترین معصوم دنیایی، پس خود را گنهکار نبین.

    من عیسی نامی میشناسم ده بیمار را در یک روز شفا داد و تنها یکی سپاسش گفت.
    من خدایی می شناسم ابر رحمتش به عمر زمین و زمان باریده‌، یکی سپاسش می گوید و هزاران نفر کفر می گویند.
    پس چرا می پنداری بهتر از آنچه عیسی و خدای عیسی را سپاس گفتند از تو برای مهربانیت قدردانی می کنند؟

    پس از ناسپاسی‌شان نرنج، اما برای شادی دلشان بکوش؛ که با مهربانی روح تو آرام می گیرد.‌ تو با مهرت بال و پر می گیری.‌ خوبی دلیل جاودانگی تو خواهد شد.
    «دوست بدار نه برای آنکه دوستت بدارند». تو به پاس زیبایی عشق، عشق بورز.

    رابستن تکن
    هر کاری بکنن بازم از همه بهترن
    هیچ کسی به پاشون نمیرسه
    عاشقشونم بی نهایت و و بی حد و اندازه

    یه خبر خوب برای همه ی طرفدارای خوب رابستن و بقیه ی افرادی که توی این لیستن مثل بریتنی جون و…:
    هالیوود لیستی از پولدارترین هنرپیشه تهیه کرده که کریستین استیوارد و رابرت پتینسون جزء این چند هنرپیشه ی مشخص شده هستند.کریستین در رتبه ی 10 این لیست قرار گرفته:

    1. Daniel Radcliffe: $ 70.9 million (lifetime)
    2. Britney Spears: $ 64 million (2009)
    3. Gaga: $ 62 million (2009)
    4. Miley Cyrus $ 48 million (2009)
    5. Keira Knightley: $ 46.7 million (lifetime)
    6. Taylor Swift: $ 45 million (2009)
    7.Emma Watson: $ 32 million (lifetime)
    8. Rupert Grint: $ 29.5 million (lifetime)
    9. Robert Pattinson: $ 28.7 million (lifetime)
    10. Kristen Stewart: $ 16 million (2009

    ممنونم بابت عکسها
    محشر بودن

  13. Arash می‌گوید:

    خاک بر سر کريستىن با اين
    بد ترکيب دوسته

  14. Robsten Lover می‌گوید:

    آخییییییییییییییییییییییییییییی
    دیدم یه حسی بهم میگه امروز بیام نت
    نگو سایت شما منور شده
    مرررررررررررررسی

  15. (a d(mac می‌گوید:

    کریستین فیسش خوبه ولی اصن ازش خوشم نمیاد
    از رابرت متنفرم بی نهایت زشتو نچسب فیسش خیلی سرده

  16. شمیم می‌گوید:

    دوتاشون خیلی نچسب و بی روحن،کریس بعضی وقتا خوب میشه

    ولی رابرت اول و آخرش زشت و دهـــاتیه من موندم این چه جذابیتی داره!!

پاسخی بگذارید

