عکسهای نیکول کیدمن و کیث اوربان در فرش قرمز اکران نیویورک فیلم «لانه خرگوش» Rabbit Hole

فرستاده شده: دسامبر 3, 2010 توسط Admin در Celebrities, Nicole Kidman, Red Carpet
برچسب‌ها:,

عکسهای نیکول کیدمن و کیث اوربان در فرش قرمز اکران نیویورک فیلم «لانه خرگوش» Rabbit Hole

نیکول کیدمن به همراه شوهرش کیث اوربان در فرش قرمز اکران فیلم جدیدش «لانه خرگوش» در نیویورک دیده میشود.

«Rabbit Hole»

بکا (نیکول کیدمن) و هاوی (آرون اکهارت) زوج خوشبختی هستند که در کنار پسر کوچکشان دنی زندگی آرامی دارند. اما با مرگ دنی در یک تصادف زندگی آنها به جهنمی تبدیل میشود. آنها به توصیه اطرافیان به یک سفر جاده ای میروند تا درد مرگ فرزند خود را فراموش کنند. به زودی این سفر برای آنها تبدیل به یک سفر…

دیدگاه‌ها
    • Mehrdad می‌گوید:

      واقعا» نیکول بازیگر خوبیه

      • neda می‌گوید:

        مبارکت باشه مهرداد جان

      • Mehrdad می‌گوید:

        ممنون ندا خانم
        راستی ندا تو عضو جدیدی؟

      • Mehrdad می‌گوید:

        اگه هستی خوش اومدی

      • neda می‌گوید:

        نه مهرداد جان من از خیلی وقته که عضو اینجام قبلا خیلی کامنت میذاشتم یادش بخیر علی امرداد جیگر بلا که خیلی دلم واسش تنگ شده…………….ولی الان دیگه هر وقت عشقم بکشه البته هر روز میام نظرات هم میخونم همتون هم میشناسم شاهد قهرو اشتی …………………….بودم شاهد ورود شما و بقیه هم بودم ولی خداییش ارش رو اذیت نکنید (شوخی) خیلی خودشو نظراتشو دوست دارم

      • Mehrdad می‌گوید:

        اگه آرش بفهمه از خوشحالی غش میکنه!
        🙂

      • *مهتاب گلی* می‌گوید:

        وای نداجان گفتی.
        منم دلم واسه جیگربلا خیلی تنگیده.
        از بچه های اونموقع فقط نگار مونده.

      • Jigar bala می‌گوید:

        قربونتون برم جييييييگرا!!
        فداي شما بششششششم عزيزاي مننن
        منم دلم واستون خيلييييي تنگيده بود منم مثه ندا زياد كامنت نميزارم ولي هستم!!
        مرسي كه به يادم بوديد خوشگلا
        بوسسسسسس

      • Mehrdad می‌گوید:

        وای جیگر بببببببلا
        جیگر ببلا جان چرااونا کامنت میدی ولی ما رو فراموش کردی؟؟؟
        😦
        از دستت شاکیم

      • Jigar bala می‌گوید:

        اي بابا اينجا و اونجا نداره كه…
        من هر دو تا جا هستم!ولي بيشتر اونجام!
        دوستاي قديمي اينجا ديگه نيستن…
        منم كمتر ميام!!
        حالا از اين به بعد بيشتر ميام

      • Arash می‌گوید:

        ممنون ندا خانم بزرگیتون رو می رسونه

    • Mehrdad می‌گوید:

      دوتایی با هم اول شدیما
      🙂
      🙂 🙂
      🙂 🙂 🙂
      🙂 🙂 🙂 🙂
      🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
      🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

      • neda می‌گوید:

        اره درسته ولی به هر حال نظرشما اول شد مبارک.
        نیکول بازیگر حرفه ای هستش ولی زیاد خوش لباس نیست به نظرم لباسش اصلا خوب نیست
        در ضمن من اگر جای نیکول بودم این کفش ها رو نمی پوشیدم چون خیلی ضایعست ادم از شوهرش بلندتر باشه

      • ان شرلی می‌گوید:

        موافقم ندا جان…!
        ولی اون نیکول سابق دیگه مرد!

      • Anita می‌گوید:

        ندا جان نیکول که نمیتونه تو فرش قرمز کفش بدون پاشنه بپوشه شوهرش باید کفش از تو پاشنه دار بپوشه هه هه هه هه ………..

      • neda می‌گوید:

        اخه انیتا جان جالب اینجاست که کفش شوهره هم همچین بی پاشنه نیست (عکس 3)

      • Mehrdad می‌گوید:

        تازه با پاشنه اینه بی پاشنه !!!!!!!!!!!!
        نمیدونم تام اشتب کرد ک نیکول رو رهائید
        یا نیکول ک تام کروز رو رهائید

  1. martin karpan می‌گوید:

    ممنون آدمین جان

  2. Anita می‌گوید:

    مبارکت باشه مهرداد جان.شما خیلی فعال هستینا………..

  3. ان شرلی می‌گوید:

    عکس2………………………………………………………………………………………
    لباس زشت/ رنگ البسه زشت
    کفش زشت
    مرسی

  4. Anita می‌گوید:

    ندا جان نیکول که نمیتونه تو فرش قرمز کفش بدون پاشنه بپوشه شوهرش باید کفش از تو پاشنه دار بپوشه هه هه هه………………

  5. یاس می‌گوید:

    لباسش ی جوریه.با شوهرش اصلا» بهم نمیان.هان فهمیدم لباسش چجوریه!خیلی زشته

    • Mehrdad می‌گوید:

      سلاااااااااااام

    • Mehrdad می‌گوید:

      کجایی بابا مردیم از نبودت
      خواب بودی یاااااااااا کار داشتی ؟؟؟؟؟؟؟
      دلم واست ی ذره شد

      • یاس می‌گوید:

        سلام عسیس دلم.خدا نکنه مامی جون.دشمنات بمیرن ایشالا! منم دلتنگت بودم.من هر صبح ساعت5بیدارم حتی روزای تعطیل.درس میخوندم عسلی…

        سلام آنیتا جون.مرسی عزیزم

    • Anita می‌گوید:

      سلام عزیزم بنظر منم بهم نمیان.

      • martin karpan می‌گوید:

        آناهیتا جان من منظورم یاس بود ک گفتم بهش سلام
        حالا خیلی دوست داری سلاااااااااااام (اینم برای تو)

      • Mehrdad می‌گوید:

        آقای مارتین شما تو پست الساندرا با یاس حرف زدی
        دوما» من گفتم سلام نه شما
        کپی رایت جرمه ها!

      • Anita می‌گوید:

        martin karpan منم منظورم به یاس بود خوب این سلاممممممم برای تو عزیزم

      • یاس می‌گوید:

        آقا دعوا نکنید! من همینجا از راه دور دست همتون رو ب گرمی میفشارم.سلام ب روی ماه همتون.تقبل الله…(البته مهرداد جای خودشو داره!)
        فنای من تو این پست از کیدمنم بیشتر شدن.بازم ممنون

      • Anita می‌گوید:

        عزیزم من با دعوا نگفتم.گفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • یاس می‌گوید:

        نه عزیزم من کلی عرض کردم!گفتم خدای ناکرده ی وقت کدورتی حادث نشه.چ
        علی ایُ حال من از آشنایی با شما خوشوقتم دوست عزیز

      • Anita می‌گوید:

        منم همینطور عزیزم.چرا وقتی وب مهرداد میریم چینی نوشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • Mehrdad می‌گوید:

        چینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        شاید ایراد از مرورگرته چون من مشکلی نمیبینم

      • یاس می‌گوید:

        چی بگم والا!از تابلوش پیدا ست ک کارگران مشغول کارند.
        گمونم داره تغییرات ایجاد میکنه.حالا خودش میاد توضیح میده!

      • Mehrdad می‌گوید:

        من الان به برو بکس گفتم برن
        همه میگن درسته
        نکنه اشتب میری؟
        روی اسمم کلیک کن میره

      • یاس می‌گوید:

        نه عسلم وا3 منم نوشته:under construction
        This blog is currently under construction
        check back at later
        منتها حالا درست شد.دوباره برو آنیتا

  6. Anita می‌گوید:

    perspolishavadar مگه این ادرس وبت نیست؟؟؟؟؟؟اره حتما مشکل از مرورگر منه

  7. siavash می‌گوید:

    سلام به آقا نعیم و دانیال و مهسا………..
    من خیلی وقته که این سایت رو دنبال میکنم……مدت خیلی زیادی………
    قبلا از این که کاربرایی که الان هستن ..باشن……
    اونموقعها هر پست شاید کلا هفت ..هشت تا نظر داشت…ولی مثبت و خوب…..
    چه کاربرایی هم بودن….یکی از یکی بهتر با بار اطلاعاتی زیاد و شخصیتهای قوی و محترم……
    افرادی که آدرس ایمیلشون حتی در جهت نگاه بشردوستانه و نوع دوستی بود(علی امرداد)((پیام آور دیدگاه انساندوستانه و تلاش در جهت رفع گرسنگی در جوامع فقیر ))
    ولی الان مدتهاس که فقط و فقط برای دیدن عکسا و خوندن مطالب و ترجمه ها میام…..
    و غصه میخورم که چطور یه سری آدم از این همه زحمت سوءاستفاده میکنن و اینجا رو جولانگاهی کردن برا حرفای خاله زنکی و صدمن یه غاز….شوخیهای لوس و بی مزه…..تیکه پرونی های خیلی خیلی حال بهم زن….
    احوال پرسیهای بی مورد …..و……….
    کم هم نیستن این افراد……..اگه بخوام اسم ببرم از حوصله خارجه….
    والا اون موقع که هر پست 5تا6 نظر داشت خیلی با صفاتر بود تا الان……….
    با عرض معذرت از آقا نعیم الان آدم حالش بد میشه وقتی از عکسا پایین تر میاد…….
    میدونم و مطمئنم که همون تعداد انگشت شمار قدیمی هنوزم به سایت سر میزنن…یعنی امکان نداره به نت دسترسی نداشته باشن ……دارن …میان ولی حالشون بد میشه وقتی بخوان با چندتا بچه لوس و بی تربیت و بیمزه 13 تا 16 سال همکلام بشن……
    نعیم جان منو نمیشناسی ولی من دورادور همیشه پشتکار و تلاش خودت و کادری که تو سلبدیلی دارن فعالیت میکنن و ستایش کردم……ولی برادر گول یه مشت بچه رو نخور……..تو نت چترووم و.فرووم به وفور زیاده برا این ادما ……..برادرانه میگم سعی کن تفکیک کنی کسایی که واقعا به خاطر سلبدیلی و هنرمندهایی مورد علاقه شون میان وکسای که فقط و فقط برا حرف مفت زدن…..
    هستن چندتایی که میان فقط برا نظر دادن ولی مطمئنم که اونا هم دارن آزار میبینن……
    سلبدیلی تو سایتهای فارسی زبان وردپرس اسم کمی نیست………..با چند تا بچه لوس بی معنی اسمشو و پیشینه شو خراب نکنید………
    این کامنت فقط و فقط برای مدیران سایت نوشته شده و هیچ کدوم از افراد لوس و بیمزه و بیتربیت این سایت که جوو خوب و صمیمی چندی قبل این سایت رو به گند کشیدن حق پاسخ گذاشتن نداره…………
    ……
    ممنون…آقانعیم….دانیال ومهساو…

    • Jigar bala می‌گوید:

      دقييييييييييييييقاً سياوش جاااااااااااااااان
      زدي تو خال كاملاً موافقم باهات!!!!!!!
      بچه هاي اينجا همه خيلي خوبن ولي ديگه خييييييييلييييي كامنتا مسخره و لوس شده!!
      قبلاً من همممميشه ميومدم اينجا…
      ولي الان چي؟؟
      فقط عكسا رو مي بينم و ميرم!!
      واسه همين مسائله كه كامنت نميزارم!!
      آقا نعيم عزيز شما كه انققققد زحمت مي كشي يه فكري به حال اينم بكن!!!
      خواهش مي كنم ازتون!!!!!!!

    • Anita می‌گوید:

      خوب عزیزم مگه درباره ی یک پست چقدر میشه نظر داد ما هم درباره ی سلب ها نظر داریم ولی این وب مال ما نیست که بخوایم خبرهایی رو که داریم خبرگذاری کنیم.

    • Admin می‌گوید:

      ممنون دوست عزیز از این همه حسن توجه

      والله اگه دقت کرده باشید من بارها در این مورد تذکر جدی دادم و حتی اخطار دادم اما چه کنم که فایده ای نداشت
      من دوست ندارم یوزر کسی رو ببندم چون نه تنها چیزی رو درست نمیکنه بلکه باعث خرابتر شدن جو میشه

      امیدوارم دوستان عزیز و هر کسی که اینجا کامنت میذارن فقط در مورد پستها نظر بدن و احوالپرسی و از اینجور حرفها رو بذارن واسه جای دیگه

      تا دوستان قدیمیتر برگردن و نظر بدن

      بخدا هیچوقت نظر و بازدید زیاد واسم ملاک نبوده و نیست هیچگونه سود مادی هم اینجا واسه من نداره و نخواهد داشت فقط عشق و علاقه و سرگرم کردن شماست همین و بس

      سعی کنید کمی به فوانین احترام بگذارید فکر نکنم انتظار زیادی باشه

      با تشکر

      • siavash می‌گوید:

        فقط میگم که ممنون ….مثل همیشه حاضر و پاسخگو……..
        برات بهترینهارو آرزو میکنم و امیدورام این افراد سودجو فرصت طلب یا درست بشن یا ترک کنن این محیط خوب و پاک رو….

      • Jigar bala می‌گوید:

        نعيم جان!!
        مي دونيم شما خيليييي زحمت مي كشي و سايت خيلي خوبي داري…
        پس از دوستان خواهش مي كنممممممم به احترا زحمات نعيم عزيز هم كه شده انقد جو اينجا رو خراب نكنن!!
        چقد اون اولا خوب بود…الان چي شده!!!!!
        دوستان من كه عددي نيستم كه بخام حرفي بزنم ولي از ته دلم ازتون ميخام ديگه اين جر كامنتا رو نزاريد يا كمترش كنيد!!!!!
        واقعاً داره اينجا خراب ميشه
        صبح اومدم توي سايت…پست نيكول تازه گذاشته شده بود…
        هنوز كسي كامنت نداده بود…
        حدود 45 دقيقه بعد دوباره اومدم توي سايت…
        42 تا كامنت بود!!!!!!!
        وقتي خوندم ديدم همش احوال پرسي و مزه ريختن و چيزاي الكي…
        واقعاً ناراحتم كه اينجا اين جوري شده
        من واسه همينه كه خيلي وقته نميام!!

      • Admin می‌گوید:

        امیدوارم با همکاری همه دوستان جو اینجا مثل قبل بشه

        ضمنا نطراتی که ربطی به پست نداشته باشد پاک خواهد شد

      • Jigar bala می‌گوید:

        من باهاتون همكاري مي كنم و اميدوارم بقيه دوستانم رعايت كنن!!
        به نظر من اين جور كامنت گذاشتن يه جورايي ب احترامي به زحمات شماس!!
        الان از بين اين 64 عدد كامنت به زرو ميشه چند تا كامنت درست و حسابي از توش در اورد!!
        دوستان كه درباره ي پست كامنت نميزارن…
        دارن چت مي كنن!!!!!!
        و اين بي احتاميه به شما كه زحمت كشيديد و اين پستو گذاشتيد!!
        البته به نظر من…

        مرسي از زحماتتون
        ببخشيد خيلي اين قضيه رو طولش دادم

      • Mehrdad می‌گوید:

        آقا ی آدمین فضای سایت چت روم نشده
        ی نگاه میشه کرد ک این افرادی ک نظر میدن
        برای چت نیومدن
        اما تنه چیزی ک باعث خراب شدن سایت شده
        اینه ک نمیتونن در مورد پست نظر بدن
        مثال:
        در پست نیکول کیدمن
        درباره ی فیلم هیلاری صحبت میشه
        پس در مورد سلبریتی ها حرف زده میشه
        اما در مورد پست نیست
        چند هفته قبل شما نوید دادید ک یک جا برای اینگونه چیزها در سایت باز میکنید
        چی شد؟لطفا» اگه میشه روند کارتون در اون مورد رو توضیح بدید
        تا ما روشنتر شیم
        ممنون

      • Admin می‌گوید:

        فقلا سیستم وردپرس اجازه گذاشتن چت روم رو به ما نمیده به همین دلیل نمیتونیم در حال حاضر قسمت چت روم بذاریم

        دو سوم نظرات پستها در حال حاضر ربطی به سلبریتی نداره شما فقط یه نگاه گذرا به همین پست نیکول کیدمن کنید خیلی چیزها دستگیرتون میشه

      • Mehrdad می‌گوید:

        درسته
        باز هم ممنون از تلاش هاتون

      • Arash می‌گوید:

        من رو راست بگم
        که اصلا» از چت کردن تو اینجا خوشم نمیاد
        و از هر 100 تا پاسخ تو پاسخی که انجام میدیم
        5 تاشم شخصی نیست
        و راستش من بر عکس حالم از اون همه نظر کم بد می شه
        خیلی لوس بودن ولی الان خیلی بهتره
        نمی گم چت خوبه اصلا» نمی گم
        ولی خب بهتره بگیم خارج از محدوده سلبا حرف زدن بده
        تا حد سلبا خوبه عالیم هست
        ولی شخصی اصلا» خوب نیست
        در ضمن بگم که گاهی کوچکتر ها حرف راست رو میزنن
        و دلشون از بزرگترا پاک تره
        من به بزرگا توهین نمی کنم همه عالین
        ولی میگی بچه سیزده ساله شاید به کسی بربخوره
        البته من اینجا 13 ساله نمی شناسم
        من قصد بی احترامی نداشتم

      • سحر می‌گوید:

        اگه بچه ها ناراحت نمیشن باید بگم منم که از کاربرای قدیمیه اینجا هستم فضایی که قبلاً وجود داشت ( تعداد نظرات کم ) بیشتر دوست داشتم ! یا بعضی وقتا اگه صحبتی هم میشد درجهت افزایش بار اطلاعاتی افراد بود یا نقد و بررسی یه اثر و فیلم ! اما الان ….
        خیلی وقتا اصلا حوصله ندارم همه نظر ها رو بخونم فقط نظر خودمو می دم و می رم ( اینم بخاطر ارادت بسیار به مستر نعیم ٰ مستر دانیل و میس مهسا هستش با اینکه این روزا شدید درگیرم ) ( فکر کنم متوجه شدید خیلی کم میام 😉 )
        بازم از همگی معذرت میخوام خواهشن به کسی برنخوره ! من منظورم با هیچ کس نیست !‌

      • دانيل می‌گوید:

        همين مرام و معرفتت لود كه باعث شد بچه ها شما رو به عنوان كاربر نمونه ابان ماه انتخاب كنند

      • سحر می‌گوید:

        ما مخلصیم دانیل جان ! کم پیدایی ؟؟؟؟ 😉

  8. Cute Cat می‌گوید:

    مهرداد جان میشه بگی چرا لینک نشدم؟؟؟

  9. *مهتاب گلی* می‌گوید:

    بسیار خوش تیپ و زیبا.
    نیکول»هر روز خوشتیپ تر از دیروز»
    مرسی ادمین جان

  10. نگار می‌گوید:

    به به نيکول عزيز لباسش بهش مياد قدشو ميبينم روحم شاد ميشه و اين قد نشانگر نژاد برتر اونهاست

  11. ونوس می‌گوید:

    لباسش خیلی زشته.

  12. نگار می‌گوید:

    مانلي

  13. shima می‌گوید:

    باربی فراموش نشدنی هالیوود
    عاشق نیکولم
    ممنونم

  14. ملینا می‌گوید:

    نیکول قیافه ی سردی داره تاج ابروهاشم زیادی به هم نزدیکه واین باعث شده اخمو وبی نمک بشه قدشم زیادی بلنده دیگه درضمن اگه اینجاسایت هالیوودی هاست پس چراچندماه پیش ازبهروزوثوقی خبرگذاشتید
    تازه خدمت اونایی که میگن من به انجی توهین میکنم بگم یکی مثل ارش هرچی ازدهنش درمیادبه کیم وپاریس میگه پس چرابه اون چیزی نمیگید؟اگه انجی ادمه پس کیم وپاریس بیچاره هم ادم هستن
    درضمن خواهشاازعشقم داویدویاهم عکس بزارید

  15. نگار می‌گوید:

    شميم کجايي

  16. love selena می‌گوید:

    چهرش خیلی ظریف و زنونست …
    چشماش رویایی و زیباست …
    لبخنداشم واقعا دوست داشتنیه …
    موهاشم خوشمل و نازه …
    یه وقار خاصی توی چهرش هست …. عاشق همین وقارشم …
    بازیشم که غیر قابل وصفه … فوق العاده با احساس و لطیف بازی میکنه ….

    عاشقشم ….

    مرسی

  17. Arash می‌گوید:

    بی نظیر
    بی نظیر
    بی نظیر
    بی نظیر
    بی نظیر
    بی نظیر
    بی نظیر
    بی نظیر
    ………
    اگه اینو 110000000 بار بگید تازه می شه ی ذره از هنر و استایل نیکول که عشقه

  18. (a d(mac می‌گوید:

    نیکول نازو دوس داشتنیه
    فیسش خشگلو بی نقصه
    اندامش هم خوبه

  19. فهیمه (Nicolefan1) می‌گوید:

    نفس، عشق، جیگر، همه چیزمه نیکول
    هر چی از علاقه ام بهش بگم کم گفتم
    تا روز مرگم عاشقششششششششششششم
    بی نهایت زیباست اصلا هم قیافه سردی نداره
    خیلی جذاب و بانمکه
    با چشمایی که باهات حرف میزنه
    بینی خوش فرم و زیبا
    چونه کوچک و ظریف
    موهای خوش حالت
    صورتی ظریف و دخترونه
    پوست سفید و بی نظیر
    و اندام کشیده
    آرزو دارم یه روز از نزدیک ببینمش

  20. khaT می‌گوید:

    نيكول دوس داشتنيه. ولي ظاهرشون اصلاً بهمديگه نمياد!!!

  21. شمیم می‌گوید:

    تیپِ نیکول خوب نیست،چقدر ضایعست که زن از شوهرش بلندتر باشه!!

پاسخی بگذارید

