عکسهایی از بریتنی اسپیرز بر روی کاور مجلات مختلف بمناسبت تولد 29 سالگیش

فرستاده شده: دسامبر 3, 2010 توسط Admin در Britney Spears, Magazine
برچسب‌ها:,

عکسهایی از بریتنی اسپیرز بر روی کاور مجلات مختلف بمناسبت تولد 29 سالگیش

بریتنی اسپیرز 2 دسامبر(دیروز) 29 سالگیش را جشن گرفت.

آلبوم جدید بریتنی در ماه مارس 2011 منتشر میشود.

دیدگاه‌ها
  1. Anita می‌گه:

    اوووول

  2. j.sparrow می‌گه:

    اولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
    اولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
    اولللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
    اولللللللللللللللللللللللللل
    سه بار زنده باد جانی به افتخار این که تو پست بریتنی جونم اول شدممممممممممممممم…..
    شب خوابم نمی برهههههههههههههه…………

  3. Anita می‌گه:

    مبارکش باشه

  4. Mehrdad می‌گه:

    وایییییییی ک من خیلی خوشحالم
    بعد از اون همه زجه زدن و اون همه مسخره شدن
    بالاخره آلبوم بریتنی وارد بازار میشه
    فکر کنم لیدی گاگا باید بره خودکشی کنه بعد این آلبوم بی صبرانه منتظرشم
    تولللللدشم ک همیشه مبارکه

    • Mehrdad می‌گه:

      کاور سوم از سمت چپ جدیده
      واقعا» خیلی خوشحالم براش
      پس راست بوده ک آلبومش ماه مارس ب بازار میاد
      اگه کل پولم رو بدم بازم حاضرم این آلبوم رو دان کنم
      واقعا» خیلی خوشحالم
      بیلبورد ب تسخیر بریتنی در میاد
      فقط صبر کنید
      لیدی گاگا ری ری و کتی پری آماده
      ظهور پرقدر ت ملکـــــه همیشگی پاپ
      باشید
      مخصوصا» تو لیدی گاگا
      حالا میفهمی کوئین آف پاپ کیه
      امیدوام بازم بتونه با صداش همه رو ب وجد بیاره
      امیدوارم سال بعد تو همه ی مراسم های EMA & AMA & BEST SONG
      حضور داشته باشه
      و جایزه ببره
      و من برم کنسرتاش رو دان کنم

      • Anita می‌گه:

        اره باهات موافقم مهرداد جان

      • Mehrdad می‌گه:

        بریتنی اسپیرز 2 دسامبر(دیروز) 29 سالگیش را جشن گرفت.

        آلبوم جدید بریتنی در ماه مارس 2011 منتشر میشود.

        انیتا من نمیدونم از خوشحالی چ کنم وقتی اون دوتا خبر بالایی رو خوندم نزدیک بود از خوشحالی گریه کنم
        آقای آدمین تولدش عکس نداره؟؟؟؟؟

      • Anita می‌گه:

        اخه یعنی اینقدر دوسش داری البته منم خیلی دوسش دارم

  5. Anita می‌گه:

    من عاشق بریتنیم

  6. MM3 می‌گه:

    Britney Spears
    I HATE

  7. Arash می‌گه:

    _____________&&&____&&& _¯_¯ _¯_¯.
    ______________&&&____&&&
    ______________&&&____&&&
    ______________&&&____&&& _¯_¯_¯_¯.
    ______________&&&____&&&
    &&&&&&&______&&&____&&&
    &&&&&&&______&&&____&&& _¯_¯_¯_¯.
    _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
    _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
    &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
    &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
    _______________________________&&&________&&&
    ______________________________&&&&&&&&&&&&&
    ______________________________&&&&&&&&&&&&&
    _¯_¯ _¯_¯._¯_¯ _¯_¯.
    &&&
    &&&______&&&&&______&&&&&&&
    &&&______&&__&&_____&&&&&&&
    &&&&&&&&&&&&&_____&&& _¯_¯_¯_¯.
    __________&&&________&&&
    __________&&&________&&&&&&&
    ____&&____&&&_______&&&&&&& _¯_¯ _¯_¯.
    ____________&&&
    _____________&&&

  8. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    بریت تو موسیقی 1دونست البته تبین خانوما
    مث جسیکا البا و انجی که تو بازبگری 1 دونه ان
    یا مث پاریس و کیم که تو تیپ 1 دونه ان

  9. سحر می‌گه:

    آخیییییی اون شاتهای حاملگیش خوجل بود ! خدا بچه هاشو واسش نگه داره ! 😉

  10. مهدي می‌گه:

    خوشمان نيامد

    • Mehrdad می‌گه:

      خوش اومدنی نیست مهدی جان
      وقتی آلبومش آمد و بیلبورد رو در بر گرفت
      و لیدی گاگا و بقیه رو از بین برد و کنار زد
      اون موقع است ک همه
      «ظهور دوباره» ملکه ی پاپ رو میفهمن
      و باید قبول کنند غیر از بریت هیچ خواننده ای درحال حاضر
      شایستگی «ملکه پاپ » بودن رو نداره

  11. Arash می‌گه:

    بریتنی اسپیرز 29 ساله شد
    این ملکه پاپ بی نظیره
    من که واقعا» مشتاق آلبوم جدیدشم
    من که………………………………………..دوسش دارم
    صداش بی نظیره
    خیلی کاور بزرگه عالی بود
    من که اسم اومدن آلبوم بریت بیاد
    میرم کافی نت
    عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
    بی نظیر
    خیلی خیلی نگرانم چون لیدی هم می خواد آلبوم بده بیرون تو 2011
    البته نگرانیم واقعا» الکی و بی اساس است
    چون بریت از لیدی خیلی بهتره
    امیدوارم بتونه همه محافل رو بترکونه
    دوباره همه جا اسمش بیاد
    تو همه مراسما شکرت کنه
    همه جایزه هارو درو کنه

    • Mehrdad می‌گه:

      واقعا» نگرانیت الکیه
      چون تا لیدی گاگا دست بجنبونه توئیتر و محبوبیت از دستش رفته
      توجه کن «محبوبیتش» و لی در «معروفیت» هم بریتنی تکه
      ی جورایی من احساس میکنم این آلیپبوم اگه با همکاری کیتی یا ری ری
      بود بهتر میشد…
      طرحتم قشنگ بود(منظورم کامنتیه ک دادی)

      • Anita می‌گه:

        میدونستید طرفدارای ادام از گاگا بیشتره من که از گاگا خوشم نمیاد

      • Arash می‌گه:

        من از لیدی گاگا خیلی خوشم نمیاد
        ولی خب موزیکاش خوبن
        و خودش هم گفته بریتنی رو خیلی دوست داره
        و این نکته رو هم چند بار گفته
        و بریتنی هم ی بار گفته تو twitter که i like you mama monster
        و از لقب لیدی تو توئیتر استفاده کرد مادر هیولا
        Born This Way هم اسم آلبوم جدید لیدی است که تو 2011 بیرون میاد
        امیدوارم رقابت سالمی داشته باشن
        و بریتنی برنده به طوری با افتخار

      • Mehrdad می‌گه:

        آرش جان
        «رقابت سالم احتیاج ب رقیب سالم داره»
        و وقتی در رقابتی ک یک طرفش لیدی گاگا بی مغز و عقل باشه
        این رقابت سالم نمیشه
        و لی در هر 2 صورت بریت کوئین آف پاپه لقبی ک
        مادر فولاد زره(همون لیدی گاگا)تو خوابم نمیتونه ببینه

      • Anita می‌گه:

        دانستنیهای2 :میدونستید لیدی گاگا یا به قول مهرداد (مادر فولاد زره) تادانشگاه درس خونده!!!!!!!!!!!!

      • Mehrdad می‌گه:

        دانستنیهای3 میدونستید لیدی گاگا معنیش ب فارسی چی میشه؟
        GAGA یعنی دیوانه
        LADY یعنی بانو
        پس نتیجه میگریم:
        لیدی گاگا یعنی بانو ی دیوانه
        ک کاملا» اسمی برازنده داره
        البته در ایران ب لیدی گاگول هم معروف میباشد
        🙂

      • Anita می‌گه:

        اره میدونستم

  12. Arash می‌گه:

    حالا باید اون پیامو بدم چون ربط داره
    ((هر سخن جا و هر نکته مکانی دارد))
    برییتنی تو twitter گفت :
    I’m almost done with my new album and it will be coming out this March. I AM IN L-O-V-E WITH IT!
    ترجمه:من تقریبا» آلبوم جدیدم تموم شده و آلبوم تو مارچ بیرون میاد من عاشقش شدم(عاشق آلبوم)
    ما چه جوری تا مارچ صبر کنیم 😦

  13. Arash می‌گه:

    من دارم میرم فردا که اومدن
    این پست باید ترکیده باشه از نظر
    بای

  14. Anita می‌گه:

    bye bye bye

  15. Mehrdad می‌گه:

    rassssti yasssssi koajeeeeei ke biaiiii brit ro bbebini!!!!!!!!!!!
    Bache ha khodahafez
    man Vaghan Vaa3 brit Arezooo movafaghiat daaaaaaaaram
    ta farda bye

  16. نگار می‌گه:

    به به به به مبارک باشه تولدش خوشحالم که اينقدر خوشحاليد ارش مهرداد mm وبقيه طرفداران در روز تولد بريتني

  17. یاس می‌گه:

    اول از همه تبریک ب طرفدارای بریت علی الخصوص عسلم و آرش.ب دو دلیل 1ی بازگشت بریت ی دنیای موسیقی و دیگری شروع دوباره زندگیش!
    من فکر میکنم این آلبومش بترکونه چرا ک بعد از 3سال دوری از حرفه ش.سوای فناش همه میخوان ببینن ک بعد از این آنتراک عظیم و البته غیبت کبری چ اتفاقی وا3 هنرش افتاده!
    من ک واسش آرزوی موفقیت میکنم…
    دیگه هرچی عسلم گفته و میگه
    و

    • یاس می‌گه:

      کوین کوین کوین کوین…
      قبلنا چ ناز بود! الان خیلی شکسته شده.من همیشه فکرد میکردم بریت از مامان من بزرگتره!!
      1یاز مجلات اون بغلوش عکس جنیفر انیستون منه.بسی مشعوف شدم

      • یاس می‌گه:

        آهان.راستی ی چیز دیگه مامان منده هم اخیرا» 1ی از فنای این خانم شدن منتها چراشو هنوز کشف نکردم ولی دراسرع وقت رسیدگی میکنم بهش!
        امروزم بهشون تولد بریت رو تبریک گفتم کلی مفرح ذاتشون شد!

  18. سارا می‌گه:

    تولدش مبااااااااارک باشه عسل من، خانوم خوجل و متین و نجیب و همه چی تموم به این میگنا
    ایشالا تولد120 سالگیش خودم یه کیک میپزم تو گینس ثبتش کنن

    واااایی خدا عجق من تیلور تولدش 13 dec هستش واااااو جففت جیگرااام تو یه ماه متولد شدنننن البت خودممممم همینطووورررررررر

  19. Cute Cat می‌گه:

    من که عاشق بریتممممممممممممممممممممممممممم.تبلکت مفالک!!

  20. mm می‌گه:

    وای عزیزم
    خوشحالم که به دنیا اومدی و دنیارو روشن کردی
    2 دسامبر=تولد 1 افسانه
    2دسامبر=تولد ملکه ای تکرار نشدنی
    2دسامبر تولد عشقم, نفسم , زندگیم و…
    2 دسامبر 1981 روزی که خدا نعمتشو بر دنیا,هالیوود,موسیقی و … تموم کرد
    تولدت مبارک ای جیگرترین ادم روی زمین امیدوارم 1000سال از وجودت لذت ببریم
    خیلی ممنون

  21. kidssilly می‌گه:

    توللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللدت مباااارک
    بریتنیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    چقدر کاور اولی خوشششششششششششششششگله
    خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  22. سحر می‌گه:

    این آهنگی که بریتنی با ریحانا و گاگا خونده رو کسی گوش داده ؟ قشنگه ؟ دانلود کنم ؟؟؟؟

  23. نگار می‌گه:

    Joyeux anniversaire Britney nous aimons John beaucoup mon poisson cher ange baiser تقديم به بريتني و طرفداران محترم

  24. ان شرلی می‌گه:

    مرسی…..رفتم تو گذشته ها

  25. ava می‌گه:

    قشنگ بودن … ما كه تولد بريتني رو يه بار تبريك گفتيم ، باز هم به خودش و خونوادش و فن هاي محترم تبريك مي گم … آلبومشم حتما قشنگه ، بريتني taste & talent خوبي داره .

  26. marya.b می‌گه:

    خیلی خوشگل بودن عکسها…بریتنی خیلی گوگولی وناز و خوش تیپه
    تولدشم خیلی خیلی مبارک باشه

  27. saeede می‌گه:

    يعني اسفند سال ديگه؟؟؟:-O خب خبر نميدادي الان!

  28. بهار می‌گه:

    واااای از این رو به اون رو شده….بچه ی دومی رو که آورد داغون شد…

  29. kimia می‌گه:

    آخی عزیزم
    جونم عشقم
    عاشقتم
    جیگر
    عسل
    خوشگل خوشتیپ
    تا مارس من از انتظار میمیرم!

  30. Anita می‌گه:

    اره چقدر با احساس.

  31. Mehrdad می‌گه:

    نه آرش جان من منظورم با آنیتا بود
    و پست من هم مربوط ب وبم میشه
    باز هم ممنون از کنجکاویت
    ممنون ک ازم سوال کردی

  32. Mehrdad می‌گه:

    ممنون یاسی

  33. love selena می‌گه:

    واییییییی…. عششششششششششششقم …
    نفسسسسم …
    چه قدر خوشگل و خواستنیه این فرشته ….
    من فدای اون لبخندای شیرین و نازش بشم …..
    قربون اون ژستای خوشملش بشم ….
    عروسکم ….
    جییییییگرم …
    بهترین خاطره های من با صدای تکرار نشدنیه این ملکه پاپ کامل میشه ….
    آرامشمو از آهنگای بی نظیر این فرشته دوست داشتنی میگیرم…
    لبخند ها و شادیم فقط به خاطر این عروسکه خوشمله …

    الهی فداش بشم …
    قربونش بشم …
    عاشششششششقشششششششششم ..

    مرسی مرسی مرسی

  34. شمیم می‌گه:

    تولدش مبارک!

    اصــــلا نمیتونم دوسش داشته باشممممم!

پاسخی بگذارید

