فتوشاتهای جانی دپ در شماره ژانویه 2011 مجله «Vanity Fair» ایتالیا+مصاحبه

فرستاده شده: دسامبر 3, 2010 توسط Admin در Celebrities, Johnny Depp, Magazine
برچسب‌ها:,

فتوشاتهای جانی دپ در شماره ژانویه 2011 مجله «Vanity Fair» ایتالیا+مصاحبه

جانی دپ در مصاحبه خود با مجله «Vanity Fair» در مورد آنجلینا جولی و بازی در کنار او در فیلم «توریست»،همچنین در مورد الیزابت تیلور و نقش جک اسپارو در فیلم «دزدان دریایی کارائیب» صحبت کرد.

بخشی از مصاحبه جانی دپ با مجله «Vanity Fair»:

  • On Angie: “You don’t know what she might be like—if she has any sense of humor at all,” he says of his The Tourist co-star. “I was so pleased to find that she is incredibly normal, and has a wonderfully kind of dark, perverse sense of humor.”
  • On Elizabeth Taylor: “You sit down with her, she slings hash, she sits there and cusses like a sailor, and she’s hilarious,” he says, adding that “Angie’s got the same kind of thing, you know, the same approach.”

 

  • On Disney’s reaction to Captain Jack Sparrow: “They couldn’t stand him. They just couldn’t stand him,» he says, going on to describe «upper-echelon Disney-ites, going, ‹What’s wrong with him? Is he, you know, like some kind of weird simpleton? Is he drunk? By the way, is he gay?› And so I actually told this woman who was the Disney-ite, ‘But didn’t you know that all my characters are gay?’”
  • On his almost-career in music: “Going into acting was an odd deviation from a particular road that I was on in my late teens, early 20s, because I had no desire, no interest, really, in it at all. I was a musician and I was a guitarist, and that’s what I wanted to do.”
دیدگاه‌ها
  1. shima می‌گه:

    وایییییییییییییی جانی عشقه منه
    جانی یعنی زندگی
    ممنونم

  2. یاس می‌گه:

    دوستش ندارم.با نگاهش میخواد آدمو قورت بده!
    مرسی

  3. نگار می‌گه:

    زشته به چيش مينازه زشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

  4. LaDy BrEEze می‌گه:

    vaaaaaaaaaaaaay johnny ekhshe mane

    merc

  5. نگار می‌گه:

    مانلي

  6. مهدي می‌گه:

    خوشم مياد ازش. با استعداد و خوش نقشه, كاراش خوبن
    جاني يكي از بهترين بازي گرايي هست كه من تا حالا ديدم. بازيش در دزدان دريايي واقعا عالي هستش.
    مر30 مستر نعيم

  7. سبا می‌گه:

    این هرچی سنش میره بالاتر خوشگلتر میشه
    فوق العاده است.ال پاچینو راست میگفت هالیوود بدون جانی کامل نمیشد

  8. Mehrdad می‌گه:

    بازیگره خوبیه ممنون

  9. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    من اولین فیلمی که از جانی دیدم آخریشم شد
    نقشش خیلی بد بود 1 روانی که دخترارو میکشت

    اسمش یادم نیس تو 1 جنگل توی 1 کلبه تنها زندگی میکرد
    فک کنم زنش ترکش کرده بود

    از اون موقع متنفر شدم ازش
    اصلا خوشم نمیاد ازش

    فیسش مث کساییه که فساد اخلاقی دارن
    البته این 1 حسه و قصد توهین به طرفدارای گلشو ندارم

  10. Arash می‌گه:

    من که ازش خوشم میاد
    بازیش خوبه
    خیلی نمی شناسمش
    ولی جالبه

  11. mohammad می‌گه:

    chendeshhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

  12. سحر می‌گه:

    فوق العاده اس تو بازیگری !!! چه عجب یه مرد هم شات انداخت ما آرزو به دل نموندیم 🙂

  13. Mehrdad می‌گه:

    واقعا من ازش 13443 فیلم دیدم!!!!!!
    راستی میگم همین 13443 خودش کلی فیلمه
    الیته رکورد بیشترین فیلم ماله جانی دپه خیلی جذابه
    و خوب بازی میکنه فکر میکنم خودشم 13443 باشه همینو باید بزنم 13443
    🙂

  14. Mike می‌گه:

    he is very khoshtip

  15. ava می‌گه:

    خوش تيپ…

  16. ان شرلی می‌گه:

    نگاهش….همون طور که غزل هم گفت……
    مرسی

  17. Mahnaz می‌گه:

    Fogholadast

  18. marya.b می‌گه:

    خیلی خوب شده ….. خوش تیپ شده

  19. khaT می‌گه:

    شاتها عاليه!!! جاني مرد باحاليه.جذاب نيست ولي دوس داشتنيه!

  20. saeede می‌گه:

    يكي اينو در بياره از كركتر جك اسپرو 😀

  21. love selena می‌گه:

    واییییی خدا …دوباره این عشق من …..
    عاششششششششششششقششششششششم….
    بی نظیره …
    هرچی از بازی جذابش بگم کم گفتم ….
    واقعا هنر منده …
    خیلی قدر زیبا و میخکوب کننده بازی میکنه …
    همه ی فیلماش ارزش هزار بار دیدن رو دارن …
    این قدر عالی توی نقشش غرق میشه که گاهی اوفات دیدن اون در حالت عادی باور ناپذیره !!!
    مست نگاهاشم … ذوبم میکنه…
    نیمی از جذابیت بازیش مربوط به همین نگاهای مرموزشه …
    چهرشم خیلی دوست داشتنیه …
    عاشق اون موهای به همریخته و خوشگلشم…

    من دیووونه زوج جالب و دوست داشتنیه جانی و تیم برتونم ….
    تیم برتون کارگردان مورد علاقه منه …. می پرستمش …
    امکان نداره این دو تا باهم توی یه فیلم کار کنند و اون فیلم ضعیف باشه …

    دیروز این قدر به خاطر این دو تا ذوق کردم … توی سایت جانی رفتم این عکس ها رو دیدم ذوق مرگ شدم … توی سایت تیم برتون هم یه مصاحبه جدید گزاشته بود اونو که خوندم سکته رو زدم….
    کلا تمام دیروز رو مست بودم به خاطر این دو تا هنرمند دوست داشتنی…
    عاشقششششششششششششونم

    مرسی…. واقعا ممنونم ….

  22. j.sparrow می‌گه:

    وایییییییییییییییی……………………………………
    ماماننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن…………………
    یکی بزنین تو گوش من ……………………………………………….
    واقعا این جانی منه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خوشمل خودمه…………………………………….
    جیگرشووووووووووووووووووووووووووووووو………………………………………….
    عزیزم………………………………………………….
    موهاشو ببینین……………….
    تک تک تار های موهاش…………………..
    لبخندشو توی عکس آخر بببینین…………………………….
    خیلی قشنگههههههههههههههههههههههههه……………………………………..
    گوشوارشووووووووووووووووووووووووووو…………………………………………………
    خالکوبی هاشم منو کشته………………………………………….
    اون ژستای محشرش………………………………………………..می بینمش مستتتتتتتتتتت
    میشممممممممممممم………………………………..
    نمی دونم چی کار کنم……………………………………………………………………..
    قربونش برم با این مصاحبه های خوشملشششششششششششش…………..
    دوسشششششششششششششش دارممممممممممممممم………..
    لبخندشو می بینم کل شب خوابم نمی برههههههههه……….
    عاشق اون نگاه نافذشمممممممممم………………انگار آدمو سوراخ می کنه…………..
    فیلمای محشرش منو داره می کشهههههههههههههه……………………………………………….
    خدایا………..منو ببر پیش جانی جانه خودت جونم داره در میره از عشق جانی……..(حالم بده این جوری میشم…)
    مرسی……………….خیلی خیلی خیلی خیلی مرسییییییییییییییی……………
    عاشقتونم با این پستاتون……

    • Mehrdad می‌گه:

      من چک بزنم؟!

      • j.sparrow می‌گه:

        نه عزیزم…من یه چیزی گفتم شما هم زود جدی میگیریا…..
        این همه قربون صدقه جانی رفتم همینو دیدی؟؟؟

      • Mehrdad می‌گه:

        ببخشید نزن منو
        معلومه خیلی جانی رو دوست داری
        ببخشید میپرسم شما آقایی یا خانم؟؟؟؟؟؟
        من ک جانی رو خیلی دوست دارم خیلی خوش تیپه
        عالی و بیسته

      • j.sparrow می‌گه:

        اگه توجه کرده باشی منو غزل دم و دقه داریم با هم سر جانی بحث می کنیم ….پس نتیجه میگیریم که من کیم؟؟؟؟؟
        آفرین….بقیه درس باشه برای بعد…

      • Mehrdad می‌گه:

        میگم عینه لاو سلنا نظر میدی…

      • یاس می‌گه:

        چقد بحث بیخود میکنید شماها.
        آقا مهرداد بجای این کل کلا برو کامنتای وبتو چک کن

    • love selena می‌گه:

      ستاره ؟؟؟؟
      تو گوشوارشو از کجا دیدی ؟؟؟؟ 🙂

      ولی خیلی جیییگر بود نظرت به دو دلیل :
      دیگه بی خود «جانی من » جانی من» راه ننداختی ….
      این جملتم خیلی محشر بود : لبخندشو می بینم کل شب خوابم نمی برههههههههه……….

      مرسی جییییگر

      • j.sparrow می‌گه:

        یاس جونم شما چرا زود جوش میاری سوال پرسیدن جواب دادم….

        غزل جونم این بار استثنا فدات شم….برو تو مسنجر کارت دارم….در حد المپیکککک……

  23. شمیم می‌گه:

    نظرِ خاصی درموردش ندارمممم

  24. ساغر می‌گه:

    من خوشم نمياد ازش.
    ميسي

پاسخی بگذارید

