آنجلینا جولی و براد پیت همچنان در پاریس

فرستاده شده: دسامبر 4, 2010 توسط Admin در Angelina Jolie, Brad Pitt, Celebrities
برچسب‌ها:,

آنجلینا جولی و براد پیت همچنان در پاریس

آنجینا جولی و براد پیت به همراه بچه ها در حال ترک هتل محل اقامتشان در پاریس دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. Arash می‌گه:

    2222222222222

  2. Arash می‌گه:

    چه خانواده بی نظیری من عاشقشونم بی نظیرن
    دیووووووووووووووووووونشونم
    ی روز از عمر هم باقی مونده باشه
    می خوام ی بار دستای آنجی رو بگیرم و بهش بگم که بهترینه
    و ی بار تو چشمای برد نگاه کنم و بهش بگم که الگوم برای همیشه برد پیت میمنونه
    عالین
    بهترینن
    گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگل های رز
    خیلی خیلی خیلی خیلی دوسشون دارم
    ((خدایا نصیب بریت هم ی بخت خوب بکن
    گناه داره اون دختر چه قدر زجر بکشه
    کاری کن تا مثل این بانو همسری گران مایه داشته باشه
    و پدری خوب برای بچه هاش باشه))
    من نمیدونم چه جوری این دوتا کبوتر عاشق و طاووس زیبرو توصیف کنم
    برای حمل و نقل اولاد زیاد به ون نیاز پیدا کردن
    خدا برای مادر پدر شون نگه دارتشون
    من به آنجی لقب زیبای زیبارویان
    و به برد پیت لقب اسپارتاکوش(از شخصیتش خوشم میاد)هالیوود رو می دهم

  3. sara می‌گه:

    آرش بابا بیخیال 🙂
    دارندگی و برازندگی!

  4. *مهتاب گلی* می‌گه:

    نمیدونم چرا وقتی آنجی و برد رو میبینم یاد کریس و راب میفتم.امیدوارم آینده راب و کریس مث انجی و برد باشه.همینطور عاشق.

    یکبار راب با آنجی و برد ملاقات کرد(میخاستن راجع به یه فیلنامه با راب صحبت کنن).
    آنجی و برد درباره رابطه خودش و کریس باهاش صحبت کرده بودن و کلی راهنماییش کرده بودن.
    قربون آنجی و برد.

    مر30

  5. ان شرلی می‌گه:

    داره حسابی بهشون خوش میگذره…!
    ایشالله هم خوش باشن
    مرسی

  6. سحر می‌گه:

    الان لازمه دوباره من ارادت خودم رو به مستر برد پیت ارائه کنم ؟؟؟؟؟

  7. نگار می‌گه:

    بسيار زيبا

  8. khaT می‌گه:

    دوست داشتني….

  9. love selena می‌گه:

    دوست ندارم نظرام خسته کننده و تکراری بشه پس فقط میگم:
    » سکوت چه زیباست وقتی همه کلمات از توصیف تو عاجزند …… »
    (این جمله در انتهای یک ایمیل از یه شخص ناشناس بود…. اگه تکراریه ببخشید)

    ممنون…

  10. ملینا می‌گه:

    ازش متنفرم بیریخت لاغرمردنی دراگ زن

  11. شمیم می‌گه:

    این خانواده عالیــــن!

پاسخی بگذارید

