جدیدترین عکسهای هیلاری داف در سانتامونیکا

فرستاده شده: دسامبر 4, 2010 توسط Admin در Celebrities, Hilary Duff
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای هیلاری داف در سانتامونیکا

هیلاری داف در حال خرید در سانتامونیکا

دیدگاه‌ها
  1. j.sparrow می‌گه:

    اوللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
    اولللللللللللللللللللللللللللللللللللل
    اوللللللللللللللللللللللل
    اولللللللللللللللل
    وای خدا دارم میمیرم فکر کنین تو پست هیلم اول شدم………..
    مامان…………………..

  2. mahdi می‌گه:

    خیلی معصومه!!!

    • neda می‌گه:

      جیگرههههههههههههههههه الهههههههههههههههههههههی خیلییییییییییییییییییییییی میدوسمممممممممممممممممممممممممش

  3. sara می‌گه:

    verry nice

  4. سینا می‌گه:

    دختر باحالیه

  5. shima می‌گه:

    عروسک من اندامش چقدر خوب شده…خیلی دوسش دارم
    ممنونم

  6. Arash می‌گه:

    هیلاری بی نظیره بی نظیر عالیه
    من خیلی خیلی دوسش دارم

  7. *مهتاب گلی* می‌گه:

    واییییییییییییی بازم این فرشته.بابا کو بالات؟؟؟؟؟از ما قایمش نکن.

    چقد جیگره.خوشبحال شوهرش.
    خدا نصیب کنه

  8. ان شرلی می‌گه:

    خیلی داغون شده……..!
    دختر خوبیه
    دوسش ندارم
    مرسی

  9. سبا می‌گه:

    کلا تو زندگیم کسیو به اندازه این دوست نداشتم
    خیلی ادم شاخیه

  10. مهدي می‌گه:

    از هيلاري خوشم مياد بازيشو دوس دارم خوب بازيگري هستش البته اين جور حس مي كنم كه اوايل بازيش بهتر بود نه كه حالا بد باشه ها نه قبلنا بهتر تر بود.

  11. نگار می‌گه:

    چه عروسکي شده اينجا موهاش بينهايته خوشرنگ و خوش حالت

  12. یاس می‌گه:

    خیلی دوستت دارم.فقط همین

  13. سبا می‌گه:

    چقدر راحت لباس میپوشن یعنی میشه یه روز ما هم اینجوری بشیم

  14. سحر می‌گه:

    من اون پاکت خریدشو میخوام ! چشم بسته قبوله 🙂

  15. ava می‌گه:

    ملوسك … مثه يه پيشي ملوسه … عكس آخر چقدر نانازه … كلا نيمرخش بسسسسسسسيار عاليه .

  16. Mehrdad می‌گه:

    خیلی قشنگه
    صداش هم خوبه
    هیکلی بیستی داره
    کلا» ممنون من ک خیلی دوستش دارم

  17. khaT می‌گه:

    عاشقشم

  18. Anita می‌گه:

    منم خرید میخخخوام

  19. Anita می‌گه:

    منم دوسش میدارم خیییییلی ملوس بر عکس خواهره بدریختش خیلی هم مهربونه

  20. j.sparrow می‌گه:

    هیل منننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن………………………
    فداش شمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
    جیگرشوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
    عزیززمممممممممممممممممممممممممممممممممم(دهنم کش اومد!!!)
    ماماااااااااااااانننننننننننننننننننننننننننننننننننننن…………
    واقعا عاشقشششششششششششم.
    خیلی دوسش دارم….
    تا بحال 4 تا آرزو از زندگیم داشتم یکیشم این بوده که این جیگرو ببینم………..
    عزیزممممممممممممممممممممم…………
    نمی دونم چرا جدیدا آلبوم بیرون نمی ده؟؟؟
    می خواد منو دق بده….
    عاشق لبخنداشمممممممم…….
    لباسشمممممممم خیلی ساده و ملوسههههههههههههههههههههه…………
    همشم در حال خریده فداش شممممممممممممممممممممم…..
    از عشق میمیریمممممممممممممممممممممم…
    دوسش دارم ………..دوسش دارممممم
    همه چیزش عشقههههه…
    مرسی …
    فداتون بشم با این پستاتون

    خیلی خیلی خیلی مرسییییییییییییی….

  21. شمیم می‌گه:

    عاشقِ همین سادگیشممممممم

    خیلی خیلی نازه موهاشم خوش رنگـــــه!

پاسخی بگذارید

