پرفروش‌های موسیقی هفته / آلبوم جدید خواننده جنجالی در صدر قرار گرفت

فرستاده شده: دسامبر 4, 2010 توسط Admin در Top Music, موسیقی
برچسب‌ها:

پرفروش‌های موسیقی هفته / آلبوم جدید خواننده جنجالی در صدر قرار گرفت

آلبوم «تخیل شیطانی زیبای من» به خوانندگی آنیِی وست صدرنشین جدول آلبوم‌های پرفروش شد.

تمام 10 آلبوم جدول پرفروش‌های این هفته که پنج آلبوم آن تازه به بازار عرضه شده‌اند فروشی بیش از 100 هزار نسخه داشتند. فروش خوب بازار موسیقی مدیون «جمعه سیاه» (روز پس از «روز شکرگزاری» و آغاز خرید کریسمس) است.

طبق آمار نیلسن ساونداسکن در هفته‌ای که روز پایانی‌اش 28 نوامبر بود پنجمین آلبوم وست 496 هزار نسخه فروش داشت. این آلبوم در میان جدول بهترین فروش هفته اول در رتبه چهارم است.

این چهارمین آلبوم متوالی وست است که در صدر جدول ایستاد و البته اولین آلبوم این خواننده سیاه‌پوست از زمان جوایز ام‌تی‌وی سال 2009 و بی‌احترامی‌اش به تیلور سوئیفت که باعث شد تا مدت‌ها در صدر اخبار باشد.

«تخیل» بخشی از فروشش را مدیون قرار گرفتن قسمتی از آهنگ‌ها در وبسایتش و همچنین صحبت‌های گوناگون این خواننده در صفحه توئیتر اوست.

اولین آلبوم نیکی میناژ به نام «جمعه صورتی» یکی از آلبوم‌های موفق این هفته بود. این آلبوم به فروش 375 هزار نسخه رسید. میناژ پیشتر از این با خوانندگانی چون ماریا کری، لودکریس، تری سانگز و آنیی وست همکاری کرده بود.

«موهبت» به خوانندگی سوزان بویل تحت تاثیر آلبوم‌های هیپ‌هاپ پس از دو هفته صدرنشینی به رتبه سوم سقوط کرد. این آلبوم 263 هزار نسخه (21 درصد کاهش) فروش داشت.

«اکنون سخن بگو» تنها آلبومی بود که در میان آلبوم‌های جدول با رشد فروش مواجه شد، این آلبوم با 64 درصد افزایش فروش و 241 هزار نسخه فروش چهارم شد. «اکنون سخن بگو» در پنج هفته حدود دو میلیون نسخه فروش داشته است.

آلبوم «ای شب مقدس» به خوانندگی جکی ایوانچو، پدیده برنامه «استعداد آمریکایی» سه پله سقوط کرد و با فروش 142 هزار نسخه (41 درصد کاهش) پنجم شد. آلبوم «بلند» به خوانندگی ریحانا هم سه پله سقوط کرد و با فروش 141 هزار نسخه ششم شد.

آلبوم «آکوستیک دنیاهای من» به خوانندگی جاستین بیبر  با فروش 115 هزار نسخه هفتم شد. فروش سومین آلبوم این خواننده نوجوان به اندازه دو آلبوم پیشین او نبوده است. این آلبوم فقط در فروشگاه‌های زنجیره‌ای «والمارت» عرضه شده است.

«روزهای خطر: زندگی حقیقی فبیولس کیلی‌جویز» کار «مای کمیکال رومنس» با فروش 112 هزار نسخه هشتم شد. این آلبوم که تمام آهنگ‌هایش مفهومی یکسان را دنبال می‌کند دنباله‌ای بر آلبوم تحسین‌شده سال 2006 «رژه سیاه» این گروه است.

«Libra Scale» آلبوم جدید نی-یو با اختلاف تنها 300 نسخه فروش نسبت به «زندگی حقیقی…» در رتبه نهم ایستاد. این آلبوم بدترین آغاز برای نی-یو بود؛ آلبوم سال 2008 او به نام «سال جنتلمن» در هفته اول فروش دوم شده بود و دو آلبوم قبلی این خواننده صدرنشین جدول بودند.

آلبوم «گِلی: آلبوم کریسمس» با دو پله سقوط و فروش 108 هزار نسخه دهم شد. در این هفته رتبه یازدهم نیز در اختیار آلبومی بود که بیش از 100 هزار نسخه فروش داشت؛ «آزاده» کار «کید راک» با فروش 104 هزار نسخه و افت 45 درصدی.

آلبوم جدید گروه «بلک آید پیز» به نام «آغاز»، دنباله‌ای بر آلبوم سال 2009 «The E.N.D.» بخت اصلی صدر جدول هفته آینده است.

منبع:خبرآنلاین

++++++

بیلبود برترین آلبوم ها،آهنگها و برترین موزیک ویدئوهای هفته آمریکا هر پنجشنبه در سلب دیلی

اخبار پرفروشترین آلبومهای هفته هر شنبه در سلب دیلی

دیدگاه‌ها
  1. Arash می‌گه:

    11111111111111111

  2. مهدي می‌گه:

    22222222222222

  3. یاس می‌گه:

    من از اینا متنفرم!

  4. Arash می‌گه:

    همه عالی بودن
    ولی من حالم از کانی وست بهم می خوره
    آبروی تیلورو برده غلط کرده
    خیلی خیلی تیلور رو دوست دارم من اون برنامه رو دارم
    تیلور که جایزشو می گیره
    این حسود و ملعون میاد جلو و میکروفون را نابه هنگام می گیره
    و میگه تیلور لیاقت این جایزه رو نداره و باید به بیانسه می رسید
    حتی چشمای بیانسه هم گرد می شه دوربین نشونش میده
    تیلور بیچاره حالت بغض می گیردش
    و خیلی خیلی ناراحت می شه
    من از این جا میگم
    کانی من از تو متنفرم و هر چی بد دنیاس سرت بیاد
    که این دختر بی گناهو ضایع کردی
    در واقع خودت ضایع شدی
    آلبومت بوخوره تو سرت
    چاه نکن بهر کسی اول خودت دوم کسی
    بقیه همه عالین و دوسشون دارم

    • سحر می‌گه:

      عجب آدم وقت نشناسی بوده ها ! صادق بودن هم خوبه اما نه در این حد ! من جای تیلور بودم گریه ام میگرفت !!

      • ava می‌گه:

        كاني كلا يه جورايي چته ! من از تيلور خوشم نمياد ولي اونجاخيلي دلم سوخت واسش … بيشتر از اين كه بيچاره اصلا آمادگي همچين حرفيو نداشت و نتونست چيزي بگه … البته بعدش ديدين كه چقدر كاني رو مسخره كردن ، تو mtv امسال هم مجريش چندين بار اين حركت كاني وست رو مسخره كرد، خودشم خوندم كه يه جا گفته بود هنوز دارم تاوان اون حرفمو پس مي دم ! در كل سوتي خنده داري بود كه البته پارسال بيانسه عزيز طبق معمول كه خانومه و با شعور ، از دل تيلور سعي كرد در بياره .

      • Arash می‌گه:

        من از صدای کانی هم متنفرم

      • sara می‌گه:

        اتفاقا همین کار رو کرده سحر جان.بعد از گرفتن جایزش،پشت صحنه کلی گریه میکنه 😦
        ولی امسال توی mtv2010 یه آهنگ واسش میخونه که اسمش innocent(بی گناه) هست.در مورد کانیه وسته و اون رو مردی میخونه که هنوز بزرگ نشده !!

  5. مهدي می‌گه:

    آقا معيم اگه بشه موزيكاي برتر رو واسه دانلود هم بگزارين. اين جوري هم با خواننده ها و هم با صداشون بيشتر آشنا ميشيم. پست هم جالب تر ميشه.
    مر30

  6. *مهتاب گلی* می‌گه:

    بچه ها لطفا بهم کمک کنیدددددددددددددددددددد.
    من دنبال خواننده یه آهنگم.
    اسم آهنگش Let Me Love You Tonight»
    خوانندش یه زنه.

    اینم قسمتی از متن آهنگ:

    How can I make you want me?
    How can I make it for real?
    I wanna love you forever.
    I hope that you feel the same.

    I’d give everything for you
    To make you want to stay
    I’ll give everything I have
    I love you more than I can say.

    Let me love you tonight
    And I’ll make you feel alright
    I know in my heart I want to be with you
    ..

  7. ان شرلی می‌گه:

    مرسی

  8. نگار می‌گه:

    ……………………………………………………………………..

  9. ساغر می‌گه:

    از سقوط هيچ كي خوشحال نميشم ولي ريحانارو نمي دونم چرا………….

  10. نگار می‌گه:

    Tomorrow afternoon my kids to university I tell you I miss good night bypass graft

  11. Hamid_Bermoda می‌گه:

    مرسی از آمار

  12. Mehrdad می‌گه:

    ممنون سلب دیلی
    ولی من از صدای کانی بینهایت بدم میاد
    ولی آلبومای دیگه خوبن
    مبارکشون باشه
    من تو اینا از کاینی بدم میاد

  13. sara می‌گه:

    امیدوارم آلبوم تیلور صدر نشین بشه!
    چون لایقش هست.

  14. marya.b می‌گه:

    صدای آنی وست و دوست دارم… عاشق آهنگ heartlese شم

  15. love selena می‌گه:

    خدا من …
    من عاشق این پستم …
    هر دفعه آلبوم زیبا و شنیدنی loud رو توی لیست پر فروش های جهان میبینم واقعا به عشق خوش صدا و خوشمل خودم rihanna افتخار میکنم که این قدر موفق و عالیییییه ….
    صداش حرف نداره …
    فریادای خوشملش تمام وجودمو سر شار از آرامش میکنه …
    زمزمه هاش مستم میکنه ….
    آهنگاش واقعا اعتیاد آوره ….
    دیووووونه این خانوووومم من …

    susan boyle صدای بی نظیییری داره …
    صداش به شکل غیر قابل توصیفی لطیف و زیباست …
    زمانی که برای اولین بار صداشو شنیدم برام غیر قابل باور بود که این صدا داره از حنجره یک انسان خارج میشه….
    صداش واقعا رویایی و مست کنندست …

    kanye هم بعضی از آهگاش رو دوووست دارم …. کلا تن صداش به دلم نمیشینه … ولی همون معدود آهنگایی هم که ازش شنیدم و دوسشون دارم واقعا معرکن ….

    جاستین هم همین که تونسته با این سن این قدر پیشرفت کنه جای تعجب داره … و من واقعا تحسینش میکنم … ولی به هیچ وجه نمی تونم با آهنگاش ارتباط بر قرار کنم … آهنگاش اصلا منو جذب نمی کنه ….. تنها حسی که موقع گوش کردن آهنگاش به من دست میده اینه که احساس میکنم یه بچه جیغ جیغو داره کنار گوشم گریه میکنه !!!! جدی میگم …. با این که صدای خوبی داره و واقعا هم موفقه ولی ….

    و در آخر باید بگم که من بی صبرانه منتظر آلبوم جدید گروه بی نظیر و تک black eyed peas هستم …
    دیووووانه وار عاشقشونم .. تک تکشون رو دووووست دارم …. مخصوصا will i am و fergie … صدا این دو تا واقعا محشره …

    مرسی .. واقعا ممنونم

  16. شمیم می‌گه:

    از توی این لیست فقط آلبومِ تیلور و ریحانا قشنگن!

پاسخی بگذارید

