بوسه عاشقانه جنيفر لوپز و مارك آنتوني در برنامه تلويزيوني Teleton 2010 در مكزيك

فرستاده شده: دسامبر 5, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Jennifer Lopez, Marc Anthony
برچسب‌ها:,

بوسه عاشقانه جنيفر لوپز و مارك آنتوني در برنامه تلويزيوني Teleton 2010 در مكزيك

جنيفرلوپز و همسرش مارك آنتوني كه دربرنامه تلويزيوني Teleton در مكزيك شركت كرده بودند ، دست به اجراي زيبايي در اين برنامه زدند

Teleton  برنامه اي است كه سعي در جذب كمك هاي مالي براي بهبود زندگي كودكان معلول مي نمايد

براي ديدن عكسها در اندازه واقعي بر روي آنها كليك كنيد


 

دیدگاه‌ها
  1. sara می‌گه:

    ابروهاشو چقدر پهن کرده!
    البته می خواد جوون تر نشونش بده !

  2. Cute Cat می‌گه:

    دووووووووووووووم

  3. Mahnaz می‌گه:

    Ghashsng boodan
    Mer30

  4. khaT می‌گه:

    واي ابروهاش اصلاً و اباً بهش نمياد.
    دوسشون دارم.زوج خوبين!

  5. AFSANEH می‌گه:

    جفتشون خوبن ولی تک تک، به هم نمیان …
    مارک خیِِِِِِِِِِِِِِِِــــــــــــــــــــــــلی میدوستم ، استیلشــــــــــــــو …

  6. marya.b می‌گه:

    آخییییییییی عزیزم من عاشق جی لو ام…. این بشر همیشه شیک و خوش لباس و خانومه…
    خیلی دوسش دارم … به نظر زوج خوشبختین…. خوشحالم از اینکه جی لو جونم خوشحاله
    عزیییییییزو جیییییییییییگرم
    مرسی از پست قشنگت

  7. neda می‌گه:

    به نظر من لباسش جالب نیست من از لباس های اینجوری مخصوصا پارچه اش خوشم نمیاد یه جورایی عربیه
    ابروهاش که……………..
    اصلا با مارک بهم نمیان جی لو باید شوهر بهتری پیدا میکرد
    صدای جی لو رو دوست دارم خودشم همینطور
    مرسی دانیل جان

  8. Anita می‌گه:

    از وقتی با مارک ازدواج کرده دیگه حاشیه نداره.دخمل خوبی شده

  9. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    جی لو از اولم کم حاشیه بود
    خیلی خیلی خیلی دوسش دارم

    صداش تیپاش فیسش عالیه
    لباسش خوبه اما فیسش خوب نشده

    رنگ موهاشم خوبه
    وای مارک سر تا پا ندشه چه برسه بوسش

  10. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    آره عزیزم
    Tnx 4 Edit

  11. سحر می‌گه:

    آخه هر چیزی که مد میشه الزاماً به آدم نمیاد ! یعنی یکی نیست بهش بگه خیلی با این ابرو ها داغون شده ؟

  12. (a d(mac می‌گه:

    مث همیشه خوش لباس
    خشگل خانوم
    عزیزم
    فدای اون صدای لطیف و ارامش بخشت بشم
    جیگررررررررررررررررررررررررر
    عاشقتم ازاین جا تا…
    متشکرم خیلی زیاد

  13. ava می‌گه:

    جي لو رو دوست دارم ، به نظر من ابروهاش بد نيست فقط بايد يكم روشن تر كنه و باهاش آرايش تيره نداشته باشه … جي لو يكي از خوش سليقه ترين ها و خوش پوش ترين هاي هاليووده … اينجا لباسش معموليه … در كلهميشه دلنشينه … مارك هم با عينك باشه خيلي بهتره .

  14. *مهتاب گلی* می‌گه:

    استغفرالله……………..این خارجیا خونه ندارن که اینکارا رو جلو ملت انجم میدن.
    بابا من بچم.یاد میگیرم.

    ……….
    جنیفر خودش خوبه.هیکللللللللللللللل صدا
    ولی شوهرش انگار تالاسمی داره.بهش نمیاد

    بقول آبادانیا دمت گرم کا دانیل:)

  15. مهدي می‌گه:

    احححححححح خوشم نمياد از اين مرتيكه بابا اين ديگه كيه. مگه شوهر قحتي بود ؟؟ ! !!!!
    جنيفر خودش خوبه و اين خوش تيپ, خوش هيكل, جزاب, زيبا, تو دل برو, ماه ( بلا نسبته مارك ) خيليييييييييييييييي خوشگله آخه ! !!!!!!!!!!!! داره داد ميزنه كه يكي يه دونس ! !!!!!!!
    ازش خوشم نمياد ديگه نمي دونم دس خودم نيس.

  16. Anita می‌گه:

    بالاخره بعد از کلی تلاش وکمک دوستان اواتارو عوض کردم تت

    • آرکا آرشیتکت می‌گه:

      خوش به حالت
      مال من کلا نمیشه

      • مهدي می‌گه:

        آركا مال منم نمي شد همه جاشو درس بود ولي اون قسمتي كه رده سني رو بايد مشخص كنيم اشتباه كرده بودم حالا شايد تو هم اشتباه منو تكرار كني. تو يكي از پستا آقا معيم بود يا دانيل جان يادم نمياد يه لينك گذاشته بود برا راهنمايي آواتور برو بخونش حتما كمكت مي كنه.( البته اگه بتوني پيداش كني )

      • دانيل می‌گه:

        برای مشخص شدن رده سنی باید گزینه G رو انتخاب کنی

      • Hamid می‌گه:

        اق دنی میشه بیای یاهو..کارت دارم …شرمنده برادر

      • دانيل می‌گه:

        شرمنده توی محل کارم مسنجر ندارم
        ضمنا دارم میرم یه جلسه مهم
        ساعت 4:30 به بعد هستم

  17. یاس می‌گه:

    شاهزاده خانم احمق! راههای بهتری هم وا3 جلب توجه وجود داره!
    بیچاره مارک گردنش متحمل چ فشاری شده!
    از فرق سرش گرفته تا نوک پاش هیچ چیز قشنگی نداره.
    کپی شراره فرنژاد هستش.و ب همون اندازه زشت و درشت.

  18. مهشید می‌گه:

    خیلی از جنیفر خوشم میاد خیلی جیگره!!خیلی باهم خوبن معلومه…

  19. Anita می‌گه:

    123 تست میکنیم

  20. saeede می‌گه:

    من الان تشخیص نمیدم این شوهرشه یا پسرشه؟؟:-P

  21. ملینا می‌گه:

    وایییی کاشکی داویدویا هم میمومدتامن ازاون لبای داغ و خوشگلش مثل جنیفرلوپزبوسه میگرفتم لطفا کامنت منوحذف نکنیدچه طوراقایون حق دارن درمورد هنرپیشه ی موردعلاقشون این حرفاروبزنن پس مادختراهم حق داریم ازادانه عشق بورزیم به سلبریتی موردعلاقمون من که اصلا به جنی حسودیم نمیشه چون از قیافه ی مارک متنفرم ولی خیلی دوست داشتم جای زن داوید ویلا باشم

  22. Arash می‌گه:

    اه اه جنیفر چه طور تونست این کار رو بکنه
    ی زامبی رو بوس می کرد بهتر بود حالم از این مردک بهم می خوره
    جنیفر خیلی خیلی هنرمنده ولی ابروهاش ی فاجعه است
    منو یاد مدونا انداخت
    چون مدونا ی مدل ابروی خاص داره که فقط به خودش میاد
    و فقط رو صورت مدونا بی نهایت زیبا بود
    اما این مدل که خیلی شبیه به اونه اصلا» به جنی نمیاد
    صداشو دوست دارم بازی های کمدیش عالیه
    من خیلی shall we dance رو دوست دارم فیلم قشنگیه
    و جنیفر ی بار تو عمرش قشنگ جدی بازی می کنه

  23. Anita می‌گه:

    چرا اپ جدید نمیزارند دوستان گرامی

  24. Mehrdad می‌گه:

    Teleton برنامه اي است كه سعي در جذب كمك هاي مالي براي بهبود زندگي كودكان معلول مي نمايد

    واقعا» نمیدونم این کارشون ب دو خط بالا چ ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟

  25. Arash می‌گه:

    منو لطفا» تایید کنید
    چون من دیگه آدرس وبلاگم رو هم زدم
    خیلی وقت بود آپ نکرده بودم
    نزیک 3 یا 4 ماه
    بعد از این زیاد آپ می کنم
    خوش حال می شم بچه ها بیان

  26. یاس می‌گه:

    عسلم خدا درون و بیرون باعث و بانیشو داغون کنه!اینحرفا چیه میزنی تو ازحالا؟!
    نمیخوای ب مامی بگی چی شدی؟چته؟
    منم غ3دار کردی مامی

  27. Mehrdad می‌گه:

    خدا نکنه غصه دار باشی
    من واقعا» از اینکه باعث شدم غصه بخوری از خودم متنفرم
    اما من بیشتر متنفرم از کسایی ک منو بازی دادند
    یا باعث شدند امروز ب این نقطه برسم
    و بهش.ن اعلام میکنم موفق شدند
    یاس من تو وبم نظر های زیادی از افراد زیادی گرفتم
    ک بیشترشون اونایی بودن ک همشون با فحاشی
    و تضعیف روحیم قصد داشتن منو ب این نقطه برسونن
    و الانم بهشون تبریک میگم من واقعا» از اینکه به هدفشون رسیدند
    خوشحالم
    چون دیگه واقعا» خیلی منو زیر فشار قرار دادند

  28. یاس می‌گه:

    مهردادم برو وبت کامنتمو بخون.

  29. Mehrdad می‌گه:

    ممنون یاسی جوووونم
    خیلی ممنون ک باعث شدی برگردم کامنتت رو خوندم
    واقعا» ی دلگرمی عظیمی دادی بهم
    باشه واقعا» خیلی ممنون ک باعث شدی فکر کنم یکی میخواد من بمونم
    پس میمونم !

  30. نگار می‌گه:

    موهاش قشنگه قربونت برم ياس عزيزم واسه we belong together

  31. ساغر می‌گه:

    من جي لو رو واقعا دوست دارم شوهرشم خوبه مهم اينه ك همديگرو خيلي دوست دارن ميشه ديد تو نگاهاشون وهرچي نباشه شوهرش با اين قيافه نه چندان خوب از اون پسره با اون قيافه شيك و فريبندش ولي در اصل خيانتكار ك بهتره بن افلكو ميگم.

  32. شمیم می‌گه:

    ابروهایِ پهن اصلا بهش نمیاد ولی موهاش خوشگل و خوش رنگه

    لباسش بهـــش میاد!

پاسخی بگذارید

