جديدترين عكسهاي ليندسي لوهان

فرستاده شده: دسامبر 5, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Lindsay Lohan
برچسب‌ها:

جديدترين عكسهاي ليندسي لوهان

ليلو در حال ترك منزل شخصي اش در سانتا ميراج ديده ميشود

دیدگاه‌ها
  1. khaT می‌گه:

    بهتر شده انگار!!!!هميشه همين شكليه!

  2. AFSANEH می‌گه:

    خیلی از قیافش خوشم میاد ولی بازیشو دوست ندارم …

  3. sara می‌گه:

    پاکت سیگار دستشه؟!

  4. Cute Cat می‌گه:

    آره.پاکت سیگار و فندک.رنگ موهاشو دوس دارم.لبشو پروتز کرده بهتر شده

  5. marya.b می‌گه:

    این آدم بشو نیست! خوش تیپه…

  6. neda می‌گه:

    خوشم میاد ازش بازیشم دوست دارم ولی فکر نمیکنم ادم بشه اخه بچه تورو چه به سیگار کشیدن ؟؟!!
    باید حتما یه مخدری مصرف کنی؟؟ به خاطر همینه که میگم ادم بشو نیستی دیگه. برنخوره بهت حرف گوش کن عزیزم این کارا اخر عاقبت نداره

  7. ان شرلی می‌گه:

    دوسش دارم …………………!
    1 جورایی خاصه……..!
    بازیش خیلی خوب بود…!
    ایشالله خوب خوب میشه…!
    صداش هم بد نبود….!
    مرسی

  8. سحر می‌گه:

    واه واه واه بچه جان خجالت نمیکشی ؟ این خرج دوا درمونت کردن بازم سیگار دستته ؟ اگه من جای مامانت بودم یه جفت کشیده نر و ماده میزدمت تا یادت بره این کارا !!! 🙂

  9. ava می‌گه:

    اينجا يكم برنزه كرده خيلي بهتر شده ، تيپشم ترو تميز و خوبه .

  10. مهدي می‌گه:

    خوشم مياد از اين دخمل بازيشو ميدوسم صداشم كه اييييي بد ني قد و قوارشم كه خوبه.
    پس در كل خوفه
    مر30 سير دانيل

  11. یاس می‌گه:

    خدا کنه فقط تو سیگاره نیکوتین باشه!
    تیپش و لباساش خوبن ولی کیف و کفشاش نه

  12. Arash می‌گه:

    بیچاره حتما» بهش جنس نرسیده
    و داره با سیگار خودشو آروم می کنه
    ازش خیلی خیلی بدم میاد

  13. Mehrdad می‌گه:

    ی آدم ک واقعا» معتاده
    و وقتی نگاهش میکنم حالت تهوع بهم دست میده
    احساس بدی در موردش دارم
    خیلی بد و خیلی خیلی معتاد

  14. سبا می‌گه:

    بازیش خوبه

  15. نگار می‌گه:

    ياد اون زماني که من هم سيگار ميکشيدم الان نه

  16. فرناز می‌گه:

    خوشگل نیست… اما چهره ی خاصی داره …یه جورایی جذابه ..رنگ چشماش قشنگه.. یه ذره هم بدقواره ست

  17. شمیم می‌گه:

    اَه این آخر آدم نمیشــــه،معـــتاد!

    ولی موهاش خوش رنگ شده،ازش بدم میاد!

پاسخی بگذارید

