شارلیز ترون در کنفرانس خبری زندگی برای صلح

فرستاده شده: دسامبر 5, 2010 توسط Admin در Celebrities, Charlize Theron
برچسب‌ها:

شارلیز ترون در کنفرانس خبری زندگی برای صلح

شارلیز ترون بازیگر 35 سال اهل آفریقای جنوبی در کنفرانس خبری «زندگی برای صلح» در ایروین کالیفرنیا دیده میشود.

او در این کنفرانس از راز کشته شدن پدرش که به وسیله مادرش به قتل رسید صحبت کرد.

در پانزده سالگی شارلیز ترون جوان شاهد مرگ پدر خویش بود. پدرش در حالت مستی به وی و مادرش حمله می‌کند و مادرش برای دفاع از خود با اسلحه به سمت او شلیک می‌کند که بعداً دادگاه اعلام می‌کند مادر ترون بیگناه است.

دیدگاه‌ها
  1. ava می‌گوید:

    همه چيش عاليه …
    perfect woman

  2. Anita می‌گوید:

    44444444444444

  3. shima می‌گوید:

    ملکه ی زیبایی منه
    همه جوره عاشقشممممممم
    ممنونم

  4. نگار می‌گوید:

    چه دندانهاي بد فرمي داره بينيشم عمليه

  5. لیدا می‌گوید:

    وای چه زندگی سختی داشته شاید واسه همینه که ازدواج نکرده یه ترس عمیق داره

  6. Anita می‌گوید:

    قیافش شبیه امریکای جنوبیها نیست نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. Anita می‌گوید:

    ببخشید منظورم افریقای جنوبی بود

  8. Arash می‌گوید:

    دوسش دارم

  9. ان شرلی می‌گوید:

    میخوام اسم این زنو بذارم فرشته هالیوود…….!
    چون هیچی کم نداره
    زیبایی
    شخصیت
    .
    .
    .
    .مرسی

  10. سحر می‌گوید:

    من در مورد زندگیش میدونستم ! واقعا گذشته سختی داشته !

  11. *مهتاب گلی* می‌گوید:

    میبینم که عکسای خانم کوچیک بنده رو گذاشتین:)
    چقد جیگره.
    چقد زیباست.
    چقد جذاب.
    چقد متین.
    چقد خانم.
    چقد باوقار.
    چقد تو دل برو.
    چقد روراست.
    اصلا هرچی بگم کم گفتم.شما نمیدونین من با چه فرشته ای ازدواج کردم.

    خانوادشم اصلا برام مهم نیست مهم خودشه.
    شارلیز هیچوقت درباره این موضوع (غیر ازمن) با کسی صحبت نمیکرد چرا اینجا گفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پدره حقش بود.مرتیکه شراب خور معتاد ایدزی غازغلنگ و…………………
    چه مادزنی دارم من.شیرزنیه:)

    مر30

  12. khaT می‌گوید:

    هميشه ميگم كه چاليز زيباترين و جذابترين زن هاليووده.
    هيچ ايرادي نداره.هيچيش عملي نيست و هميشه ساده و خانوم و شيكه….اصلاً هم دنبال حاشيه نيست و از اينش خوشم مياد كه با ازدواج و مادر شدن كاملاً مخالفه.
    مسائل خانوادگي اش رو اون زمان همه فهميدن. سخت يا راحت همه ميدونن و حرف زدن در موردش هيچ ايرادي نداره!از روابط زناشوييش حرف نزده كه !!!!
    من اين زن رو هميشه ميپرستم و بهش اعتقاد دارم.
    تشكر بابت ااين پست زيباتون

  13. sara می‌گوید:

    verry nice.
    خوشم میاد ازش.دیسیپرین خاصی داره وتسه خودش.

  14. j.sparrow می‌گوید:

    حیف قول دادم بش چیزی نگمممممممممممممممم………………….
    حیفففففففففففففففففففففففففففففففففففففف………….
    ولی خب چه میشه کرد بازیش محشرهههههههههههه…….
    واقعا جذابه….
    از موهاشم خوشم میاد….
    کلا قیافه جذابی داره…
    قیافه ملوسی داره…………
    واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    عاشق اون فیلمش با جانیممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
    دارم میمیرم…………………………
    واقعا جانی من محشر بازی کردههههههههه
    جیگرشو بخورمممممممممممممممممممممم
    البته هیچ کس حق نداره طرف جانی من بره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    با این حال دوسش دارمممممممممممممممم

  15. شمیم می‌گوید:

    خیلی جذابه،همیشه ساده است و کوچکترین آرایشی نداره با این حال بازممممم نــــازه

    موهاشم خوش رنــگه،دوستش دارمممم!

پاسخی بگذارید

