آنجلينا جولي وبراد پيت در اكران نيويورك فيلم «The Tourist»

فرستاده شده: دسامبر 7, 2010 توسط دانيل در Angelina Jolie, Brad Pitt, Celebrities, Red Carpet
برچسب‌ها:, ,

آنجلينا جولي وبراد پيت در اكران نيويورك فيلم «The Tourist»

دیدگاه‌ها
  1. sara می‌گوید:

    ا
    و
    ل
    🙂

  2. مهدي می‌گوید:

    د
    و
    م

  3. sara می‌گوید:

    «OMG»
    وااااااااااااااای،چقدر جیگر شده آنجلینا!
    لباسش فوق العاده اش کرده!
    مخصوصا pic11معرکه شده!
    ولی با اون کفشا و لا اینکه خودشم قد بلنده بازم از برد کوتاه تره!!
    بگو ماشااااااااالاااااااااااه 😉

  4. khaT می‌گوید:

    واي!!!چقدر جذاب شده انجي!!! سفيد وحشتناك بهش مياد.مدل لباسش عاليه.موهاش و ميكآپشم محشره!!!
    خيلي بهمديگه ميان!!!
    هزار ماشالله
    خيلي خيلي خوشمان آمد…..

  5. cyrus68 می‌گوید:

    mer30

  6. gilda می‌گوید:

    محشر شده

  7. AFSANEH می‌گوید:

    خیِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِــــــــــــــــــــــــــــــــــلی ناز شده خیـــــــــــــــــــــــــــــــــلی …

  8. *مهتاب گلی* می‌گوید:

    واییییییییییییییییی چه زوج جیگری.
    تاحالا فک میکردم فقط برد پیرشده ولی اینجا آنجی هم کمی پیرمیزنه.
    مر30

  9. Cute Cat می‌گوید:

    از لباس های انجی خوشم میاد.این لباس پشمی شم ک خیلی نمکیه.نمیدونم چرا جدیدا انجی لباسهای از بالا چاک دار میپوشه؟؟!!

  10. ان شرلی می‌گوید:

    لباسش خیلی خوب بود
    تو عکس 1 چقد نگاه معصومانه ای داره انجی…..
    خیلی خیلی خوب شده…حیف 1 کوچولو خسته میزنه!
    عکس 11 فوق العاده بود
    دوسش دارم
    مرسی
    مرسی
    عکس 4 نگاهش ادمو میکشه!
    عالی بود

  11. Cute Cat می‌گوید:

    نمیدونم چرا هنوز این 2تا با هم مزدوج نشدن.

  12. marya.b می‌گوید:

    آنجی جون این چیه پوشیده! لباس یا حولست!
    براد عزیزم مثل همیشه خوش تیپه
    مرسی

  13. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    مرسی از لطف همه دوستان خوبم
    باید آرکا خانوم عارض بشه که آنجی همیشه محشر و معرکست

    لباسش فوق العادست خیلی نازترش کرده
    موهاش خیلی خوش رنگو خوش حالته

    استیلش خیلی شیک و های کلاسه
    مرسی دنی خان
    حسابی ترکوندی

  14. یاس می‌گوید:

    وای انجی تو بی نظیری.فقط این لحاف چیه تنت کردی.ولی میدونی چیه تو اگه گونیم بپوشی باز بهت میاد!
    دوست دارم بازیتو ولی هیچوقت دلم نمیخواد دیگه فیلماتو ببیتم.فیلمای تو تداعی کننده 1ی از بدترین خاطرات زندگیمه!
    در کل برد و آنجی مثل قالی کرمانی اند!

    • آرکا آرشیتکت می‌گوید:

      من که میدونی نماینده آنجیم تو ایران
      پس مرسی خانم دکتر

      شما نظر لطفته عزیزم
      لباسشم طبق آخرین دیزاینهای روز دنیا طراحی شده

      • یاس می‌گوید:

        خواهش میکنم.خانم مهندس!
        عسیسم من طراح لباسم و البته مادرم.این دیزان وا3 سالها قبله اما قشنگه و بارچشاصلا» جالب نیست لی مطلبق با فصل هستشهم دیزاینش هم رنگش و هم جنسش و من طراح رو بخاطر حسن سلیقش تحسین میکنم اما اون هیچ نوآوری نداشته!

  15. (a d(mac می‌گوید:

    انجلینارو میدوستم زیادولی بردو بیشتر
    هر دوشون خشگلو جیگرن ولی برد بیشتر
    نی نیاشونم خیلی نازو ملوسن
    برد جون ک مث همیشه نازو جذاب نیاز به بیشتر گفتن نیس
    انجی هم خشگل ولی لباسش اصن خوب نیس البته مدل لباسش خوبه ولی پارچش غیر قابل تحمله

  16. سحر می‌گوید:

    چه عجب آنجی بعد از مدتها از مشکی دراومد ! لباسش خیلی خوبه !
    اما وقتی برد باشه من نمیتونم به کس دیگه نگاه کنم !

  17. ملینا می‌گوید:

    نظربقیه محترمه ولی من ازانجی متنفرم قیافش هیچ ظرافت ونمک ومعصومیتی نداره به نظرمن انجی دوست داشتنی نیست

  18. نگار می‌گوید:

    چه عروسکي شده اينجا لباسش خيلي خوشگله بينيش خيلي خوشفرمه

  19. Arash می‌گوید:

    عالی
    بیست
    آنجی خیلی خیلی بیست شده
    من که از هوش رفتم
    از این جا داره زیباییش چشمارو کور می کنه
    خیلی خیلی زیباس
    جدا» آنجی آدم نیست یک پری دریای است
    لباسش عالیه بی نظیره
    گشوارش که خیلی خوبه
    بردم خیلی خیلی خوب شده
    برد واقعا» عالیه و بی نهیت خوش تیپ
    .
    .
    بسه همین دو سطر برای برد برگردیم سر بحث اصلی آنجی
    آنجی خیلی خیلی خیلی باوقار و زیباس
    فقط میشه آنجی رو در افسانه ها به صورت Aphrodite تداعی کرد
    یعنی الهه عشق و زیبایی معادل رومی همان ونوس
    عالیه من براش ی شعر گفتم
    My loneliness is killin› me
    I must confess I still believe
    When I’m not with you I lose my mind
    Give me a sign, hit me baby one more time

    I must confess that my lonliness is killing me now
    Don’t you know I still believe?
    That you will be here and give me a sign
    Hit me baby one more time

    البته قبل از من بریتنی این شعرو خونده

  20. reyhane می‌گوید:

    axe 4 harf nadareeeeeee

  21. saeede می‌گوید:

    جاااااااان آنجی :-***** چه جنس باحالیه پارچه لباسش.آدم دوس داره بغلش کنه 😛

  22. شمیم می‌گوید:

    وااااای عزیزمممم آنجی مثه فرشتــــه ها شده،لباسش هم خیلی بهـــش میاد

    موهاشممممم نازه شده،ولی این مدل مو به براد نمیاد!

  23. love selena می‌گوید:

    جییییییییگر این دو تا رو بخورم من که این قدر خوش تیپ و جذابن …..
    عاشق اون چشمای مهربون برد و اون چشمای گیرا و جذاب آنجیم …
    دیوونه لبخندای با نمک و دوست داشتنی برد و لبخندای دل نشین و زیبای آنجیم …
    تیپ ساده و باحال برد و تیپ شیک و برازنده آنجی واقعا زیبا و خواستنیه …
    بازی هر دو به شدت هنرمندانه و تحسین برانگیزه … هر دوشون نقش های مختلفی رو بازی کردند و توی بازی کردن همه انواع نقش ها موفق بودن …
    موهای آنجی واقعا زیباست … هیکلشم توی این لباس واقعا زیبا و کشیدست …
    برد هم که جیییگر خودمه با اون موهای باحالش …. دلم می خواد لپاشو محکم گاز بگیرم !

    من که واقعا عاشششقششششونم …
    نمونه ای از یه زوج کامل و بدون نقص ….
    مرسی مرسی مرسی

پاسخی بگذارید

