جدیدترین عکسهای لیدی گاگا در میلان

فرستاده شده: دسامبر 7, 2010 توسط Admin در Celebrities, Lady GaGa
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای لیدی گاگا در میلان

لیدی گاگا در رستورانی در میلان ایتالیا دیده میشود.

دیدگاه‌ها
  1. یاس می‌گه:

    اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
    یا اشباه الرجال من لا رجال
    این ی کلونی از 1مرینوس استرالیاییه یا گاگول خانم خودمونه؟!
    دور از جون ی لحظه فکر کردم شاتهای بره ناقلا ست!
    گمان میبرم ی بلایی سر دماغ مبارک آورده ک همچین محکم گرفتتش…
    ای بشر تو همش اندیشه ای … مابقی را استخوان و ریشه ای.این جمله ایست ک هرگز راجع ب این خانم صدق نمیکنه

    ی سوال: آهنگ like paparazzi ارزش دانلوود کردن رو داره؟!

    • یاس می‌گه:

      کاش خودشم mp3 بود اونوقت من عاشقش میشدم…

    • Arash می‌گه:

      این آهنگ خیلی عالی است خیلی توپه
      ولی like نداره فقط پاپاراتزی
      من عاشق این موزیکم مثل nothing but the radio خیلی رنج موزیک عالی
      تا مدت ها تو گوشم بود بعد از piece of me بریتنی
      ببین هم لیدی رو بگیر هم بریتو
      اگه پیس اف می بریتو که نوشتم دان نکنی خیلی خیلی خیلی ضرر کردی
      بی نظیره مشحره

      • یاس می‌گه:

        نمیدونم.من ی جایی با لایک خوندمش!
        nothing but the radio فوق العاده بود بهترین موزیکی بود ک تو امسال شنیدم
        مال بریتم دان میکنم
        مرسی آرش

    • mars می‌گه:

      na kheili maskharas ham manish ham videosh asan khub nis

      • Arash می‌گه:

        معنیشو نمی دونم ولی موزیکش خوبه
        ولی ویدئوش رو قبول دارم که خیلی افتضاحه
        من اولاش داشت حالم بد می شد

  2. *مهتاب گلی* می‌گه:

    این لیدی گاگاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من فک کردم گوسفنده:) فک کنم این پوست همون گوسفندی که اوندفعه با گوشتش لباس درست کرده بود.الان از پوستشم استفاده کرده بود.گوشتش واسه تابستون.پوستش برا زمستون.چه صرفه جو.

    راستی چرا دستش همش رو دماغشه.نکنه کسی اونجا کار بدی کرده؟؟؟:)

  3. Arash می‌گه:

    کاش از خدا ی چیز دیگه خواسته بودم
    الان تو دلم گفتم کاش از لیدی ی پست جدید بیاد
    وای نه نه
    این واقعیت نداره
    دیگه خیلی نوبره
    رنگ موهاش رنگ موهای بریتنی است
    این دیگه یک توهین است
    دیگه همه چیزشو دزدی به رنگ موهاشم رحم نکردی
    بابا انصافتو خیلی بد جنسی خواستی بگی که دیگه کاملا» جای بریتو گرفتی نامرد
    زهی خیال باطل
    لیدی من یکی از بزرگ ترین طرفدارای موزیکاتم
    البته بعد موزیکای بریت
    ولی تو جایگاه دوم باید بگم عاشق موزیکاشم
    خیلی عالی کار می کنه
    کاش این استایل به اصطلاح ابتکاریشو کنار بذاره
    خیلی بد شده لباسش
    کثل گوسفنده شده
    ولی باز می گم موزیکاش عالین
    لیدی جیب بریتو نزن رنگ موهاش پی شکشت
    چرا این قدر تو عکس 1 ناراحته

  4. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    خیلی دوست دارم طرز فکرشو در مورد استایلش بدونم
    دوست داره متفاوت باشه یا به قول بعضیا مشکل روحی روانی داره؟

    شنیدم طراحای لباسش 1سری آدمای خاصن که فقط در اختیار گاگان
    متفاوت بودنو دوس دارم اما تا اندازه ای که عقلم زیر سوال نره

    • ان شرلی می‌گه:

      موافقم
      مرسی

    • AFSANEH می‌گه:

      خانم گاگا از اول متفاوت بوده یکدفعه اینطوری نشده، به نظر من کاراش نو و به روزه، من دوست دارم همینطور که روزا عوض میشن تفکر آدما طرز زندگی کردنشون به روزو Update بشه ، خانم گاگا هر روز در حال پیشرفته هیچ روزیش مثل قبل نیست ، تو کاراشم که موفق بوده و هست و 100% آینده روشن و بسیار موفق تری هم داره ، عده خاصی هم طرفدارش هستن مثل خودش متفاوت و عقلشون هم زیر سوال نمیره …!!!
      در کل بعضی هام نمی خوان با نظرای جمع نظراتشون ضد و نقیض داشته باشه …

  5. نگار می‌گه:

    خيلي مضحکست مضحکه به تمام معنا خيلي به درد فيلمهاي کمدي ميخوره اينجا غش کردم از خنده

  6. نگار می‌گه:

    اوا

  7. Cute Cat می‌گه:

    ااااااااااااااااه.شبیه خرس قطبی شده.آخه یکی نیس بهش بگه ک تو خودت زشت هستی لازم نکرده دیگه این لباس ها رو بپوشی.

  8. Arash می‌گه:

    لیدی گاگا:
    خیرو بهره نبینید کی بود بو داد؟؟؟
    مگه این رستوران wc نداره
    هر چی لایریکس حفظ کرده بودم پرید

  9. شمیم می‌گه:

    یه دیوونه ی به تمام معــــنا!

    پوستِ همه ی گوسفندایِ زبون بسته ی روستاهشونو چیده و کرده تنش! D:

  10. سحر می‌گه:

    سلام بع بعی !!!

  11. ava می‌گه:

    هر چي مسخرش مي كنن بيشتر ازش خوشم مياد… ولي به جز كفشاش هيچيش شبيه ليدي گاگا نيست …

  12. love selena می‌گه:

    عزیزم ….
    دلم براش تنگ شده بود …
    دختر عجیب و غریب خودم …
    خیلی باحاله …
    خیلی خیلی خیلی دوووسش دارم ….
    صداش واقعا مست کنندست …. هر چه قدر آهنگاش رو گوش میدم سیر نمیشم …
    صدا و آهنگاش ، تیپ و لباساش ، آرایش و موهاش .. همه چیزش متفاوت و عجیب غریبه … عاشق همین خاص بودنشم من …
    موهاش خوووب شده اینجا … من که کچلم باشه دوووسش دارم ..

    مرسسسسسسسسسسی

  13. marya.b می‌گه:

    چه بادی گارد چرمنگی داره!!!!

  14. khaT می‌گه:

    بيچـــــــــــــــــاره….چه رنجي ميكشه از زندگي!

  15. sara می‌گه:

    نمی ذارن غذا از گلوش بره پایین اینجوری محاصرش کردن!
    سبک و موزیکاش عالین ولی کاش ….

  16. (a d(mac می‌گه:

    اااااااااااااااا
    چرا اینطوریه حالات نرمال اصن از شخصیتش یافت نمیشه

  17. Mehrdad می‌گه:

    ی آدم روان پریش

پاسخی بگذارید

