كتي پري و راسل براند در فرش قرمز فيلم «The Tempest» در لس آنجلس

فرستاده شده: دسامبر 7, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Katy Perry, Russell Brand
برچسب‌ها:, ,

كتي پري و راسل براند در فرش قرمز فيلم «The Tempest» در لس آنجلس

كتي پري در فرش قرمزجديدترين فيلم همسرش راسل براند به نام «The Tempest» در لس آنجلس دركنار وي ديده ميشود

++++++++++++++

مشخصات فيلم

عنوان فارسی: توفان

کارگردان: Julie Taymor

تاریخ عرضه: 10 December 2010

ژانر: فانتزی ، درام ، کمدی

 

بازیگران:

 

Helen Mirren

در نقش

Prospera

Djimon Hounsou

در نقش

Caliban

Felicity Jones

در نقش

Miranda

Alfred Molina

در نقش

Stephano

Russell Brand

در نقش

Trinculo

Alan Cumming

در نقش

Sebastian

Chris Cooper

در نقش

Antonio

Ben Whishaw

در نقش

Ariel

Tom Conti

در نقش

Gonzalo

David Strathairn

در نقش

Alonso

Reeve Carney

در نقش

Ferdinand

Jude Akuwidike

در نقش

Boatswain

 

فیلمنامه: Julie Taymor ، William Shakespeare

محصول کشور: آمریکا

زمان فیلم: 110 دقیقه

 

خلاصه داستان فیلم:

قرن 16 میلادی است و پروسپرا که قصد داشت او نیز مانند برادش چاپلین یک جادوگر شود توسط برادرش مورد غضب قرار می گیرد. چاپلین دختر چهارساله او را به توسط کشتی به یک جزیره دورافتاده می فرستد. سال ها بعد جنگ قدرتی بین آنها شکل می گیرد که…

دیدگاه‌ها
  1. اتوسا می‌گوید:

    مرسی خوب بود خیلی دوسش دارم

  2. *مهتاب گلی* می‌گوید:

    چطور کتی میتونه بخنده؟؟؟؟؟من اگه این راسل چشم مورچه ای شوهرم بود شبانه روز گریه میکردم.

    راسل چه غش کرده از خنده.رو آب بخندی.
    نمیدونم کتی از چی این راسل خوشش اومد.شاید چیزخورش کرده.شایدم مهره مار داره.

  3. sara می‌گوید:

    چه ناز شده اینجا کتی 🙂
    چقدر شادن و کتی از ته دل می خنده! انگار در مورد شوهرش نظری که ما داریم رو نداره!
    به نظر من شاید کتی واسه این حاضر شده زن راسل بشه چون از نظر قیافه خیلی سرتره و تفاوتش خیره کنندست!
    بهر حال که نوش جون راسل شده دیگه…

  4. Arash می‌گوید:

    کیتی خیلی خیلی بد لباس شده
    واقعا» باید می رفت می رفت تو تور سیرک بریتنی ثبت نام می کرد
    تاثیر این راسل بهتر از اینم نیست
    راسل خیلی حال بهم زنه
    ولی کیتی صداش خیلی خوبه
    شاید تا چند وقت دیگه اونم از دست بده
    مثل عقلش

    • *مهتاب گلی* می‌گوید:

      تو عکسی دوم نگاه کیتی کن چطور میخنده؟؟؟؟مث منگلا.بقول یکی از بچه ها شیرین عقل میزنه.
      البته من خیلی کیتی رو دوست دارم.ولی تو مخم نمیگنجه چرا با این راسل ازدواج کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • *مهتاب گلی* می‌گوید:

      بخدا نمیدونستم کی گفت.گفتم یکی از بچه ها گفته جیگر.

  5. AFSANEH می‌گوید:

    یهو از راسل خوشم اومد اینجا دوست داشتنی شده، لباس کتی رو دوست ندارم …
    اااااااااااااااااااااا آقا من راسلو دوست دارم کر هم شدن اینجا ، بهش میخوره از این شوهر بانمک لوسا باشه …
    راسل مهربونم … I LOVE YOU …
    آدمی دیگه هر لحظه دارای تحوله …

  6. یاس می‌گوید:

    واویلا!این همه زدن تو کار وسایل منزل از رو تختی و ملحفه گرفته تا پرده و دم کنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    این چیه کیتی تنش کرده مثل پرده سالنیه! البته کسی ک همچین شوهری داشته باشه سلیقه ش دیگه معلومه!
    راسل هم ک قیلفش همیشه عین جن زده هاست.
    واقعا» کیتی از کجای این خوشش اومده!خیلی دلم میخواد بدونم.

    • *مهتاب گلی* می‌گوید:

      دقیقااااااااااااااااااا منم تا لباسشو دیدم یاد پرده های توری افتادم.

      منم 2سئوال بی جواب در ذهنم دارم.خیلی دلم میخاد جوابشو بدونم:
      1.کیتی از چی این راسل خوشش اومد که باهاش ازدواج کرد؟؟؟
      2.دلیل خدا از آفرینش لیدی گاگا چی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • AFSANEH می‌گوید:

        این کتی هم مثل من یهوو متحول شده …
        در مورد خانم گاگا بگم که من خیلی دوسش دارم فکر توهینم به سرت نزنه که ناراحت میشم دوستم …

      • یاس می‌گوید:

        اولی رو نمیدونم ولی دلیل آفرینش گاگا این فکر کنم کاین بوده تا آدما قدر انسان بودن خودشونو بدونن

      • *مهتاب گلی* می‌گوید:

        نه تو روخدا نزن.بچه مظلوم گیر اوردی افسانه جون.
        اصلا بابا لیدی جیگر.نفس.سوگلی.زندگی.فشن.خشکل.پری دریایی.خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(معصومانه)

      • AFSANEH می‌گوید:

        حالا شد سر حال شدمااااااااا …

  7. AFSANEH می‌گوید:

    خوشبحالشون چقدر شادن عکس 4 رو میبینم میخوام گریه کنم ببین چطوری دارن میخندن، اونوقت من 3 روزه با سهرابه مهربونم قهرم …

    • *مهتاب گلی* می‌گوید:

      سهراب یا سهرابه؟؟؟؟
      عزیزم واسه چی قهری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • AFSANEH می‌گوید:

        ای بابا آدما خیلی رو دارن یرو خوب یه رو بد واسه همتون آرزو میکنم اون روی بد مردا یا برعکس زنارو نبینید ، من یه مشکل جدی تو زندگیم دارم که افسرده افسردم کرده ، من 8.5 که میام سر کار تا 5 تو celebdaily هستم اصلا حس کارو ندارم مشکلم خیلی جدیه واسم دعا کنید …

      • *مهتاب گلی* می‌گوید:

        همه مشکل دارن.
        یکی مث من تمام بدبختیش کنکوره.
        یکی مث شما چنین مشکلی دارین.
        خداوند همه مشکلاتو حل کنه.الهی آمین

      • AFSANEH می‌گوید:

        دوستم کنکورو سخت نگیر ، یه روزی میاد که به این همه دغدغهایی که داشتی میخندی ، ایشالا موفق باشی …

  8. Mike می‌گوید:

    i love katy
    i hate her 6ohar

  9. ان شرلی_15 می‌گوید:

    راسل …….

    مرسی

  10. Mehrdad می‌گوید:

    وای من که اگه ی دقیقه با همچین مردی بودم
    خود کشــــی
    میکردم
    راستی یاسی ب وبم هرشب سر بزن….

    • Arash می‌گوید:

      این شبیه نردبونه تا مرد
      یاس برای منم نظر بذار

      • یاس می‌گوید:

        وای خدا کنه همه مردا نوردبون باشن ولی نه از این مدل!
        مرد باید نردبون ترقی باشه وا3 همسرش
        ولی کیتی از وقتی با این نوردبون ازدواج کرده واترقیده…

        چشم عسلم حتما»میام وبت.الانم وا3 پست جدیدت کامنت گذاشتم
        وا3 شما هم کامنت گذاشتم آرش جون

  11. نگار می‌گوید:

    راسل منو ياد انسانهاي اوليه مياندازه در دوهزارو اندي سال پيش کتي از استيل و قد کلا تعطيله چهرشم بدون ارايش منفي1000000000000000000000000000000000000000000000 فقط بلده برهنه بشه

  12. نگار می‌گوید:

    اوا

  13. Cute Cat می‌گوید:

    چ عجب از نظر رنگی ست کردن.لباس کیتی بد نیس.کفشش زیاد معلوم نیس ولی باید قشنگ باشه

  14. saeede می‌گوید:

    امیدوارام بعد از دیدن این فیلم نظرم راجع به راسل عوض شه

  15. شمیم می‌گوید:

    هردوتاشون همه لباساشونو با هم سِت کردن!

    لباسِ کتی بهـــش میاد خودشم مثـــه همیشه بامزه است

    از راسلِ بی ریخت و زشت متنفرممم!

  16. ava می‌گوید:

    راسل كه بدون شرحه … لباس كتي هم انگار فقط يه پرده رو گره زده .

پاسخی بگذارید

