منتخب عکسهای کاملی از فرش قرمز اکران نیویورک فیلم «توریست» The Tourist

فرستاده شده: دسامبر 7, 2010 توسط Admin در Angelina Jolie, Brad Pitt, Celebrities, Johnny Depp, Red Carpet
برچسب‌ها:, , ,

منتخب عکسهای کاملی از فرش قرمز اکران نیویورک فیلم «توریست» The Tourist

نکته جالب از فرش قرمز اکران فیلم «توریست» در نیویورک اینکه عکسی از آنجلینا جولی و جانی دپ در کنار هم منتشر نشد!!!و در واقع این دو ستاره فیلم در این مراسم در کنار هم دیده نشدند.

++++++

در همین زمینه:

آنجلينا جولي وبراد پيت در اكران نيويورك فيلم «The Tourist»

جاني دپ در اكران نيويورك فيلم “The Tourist”

دیدگاه‌ها
  1. Arash می‌گوید:

    عکسا عالی بودن
    بی نظیر این ونوس ما(آنجی)ترکونده
    بی نظیره
    زیباس
    خوش تیپه
    بهترینه
    برترینه
    بی نهایت دوسش دارم
    خوب کرده وقتی بردو داره چه نیازی به جانی هستالبت بگم که جانی هم خیلی خوبه
    ولی برد ی چیز دیگس
    آنجی هم از اونجا که خیلی خانومه جلو برد نرفته پیش مرد غریبه

  2. مهدي می‌گوید:

    دوم

  3. نگار می‌گوید:

    بچه ها من چند وقت ديگه عمل دارم هر خوبي و بدي ديديد حلال کنيد

    • یاس می‌گوید:

      خدا ببخشتت عزیزم!ما چ کاره ایم
      ایشالا بعد از عملت ب زیبایی ایده آلت برسی

      • نگار می‌گوید:

        من تابستون عمل کردم ولي بازم ميخوام به دکترم بگم ي کاراي ديگه هم انجام بده روم

      • یاس می‌گوید:

        نگار حواست باشه دماغت نیوفته!
        1ی از دوستام دماغشوعملیده ب طوری ک من از عمل منصرف شدم.دکترت دکتر مجلسیه؟

      • نگار می‌گوید:

        اره چطور ميشناسي دکتر مجلسيو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • یاس می‌گوید:

        دکتر میر محمد مجلسی جراح پلاستیک.استاد تغییر شکل!
        تمام اونایی میخوان قیافشون عوض کنن میرن پیش ایشونن!بنظر من ایشون ی دوره گریموری هم دیده!

      • نگار می‌گوید:

        کسي از دوستات پيشش عمل کرده يا فاميلاتون؟؟؟

  4. سحر می‌گوید:

    حالا این دوتا خواستن به زندگی زناشویی شون پایبند بمونن بده ؟ خب آنجی دلش نخواسته برد جونشو ول کنه ( که اگه منم بودم ول نمی کردم ) اون جانی بدبختم به فکر این بوده که اگه خیلی بچسبه به آنجی هم برد چشم و چالشو در میاره هم زنش تیکه تیکه اش میکنه 🙂

    • یاس می‌گوید:

      حتما» برد گفته همون تو فیلم بسه بود دیگه بیشتر از این ب آبروریزی نپرداز.یا شایدم آنجی گفته وا3 روحیه برد خوب نیست!

      راستی نماینده گاگول خانمم مثل اینکه تو جمع حضور داشتن.همون مشنگ زرده رو میگم!

  5. یاس می‌گوید:

    آنجی و برد خیلی زوج شکیلی هستند!
    ما بقیشم ک تو پست قبل گفتم…

  6. سبا می‌گوید:

    واااااااااااااای این زنه لباس صورتیه کیه ترسیییییییییییییییییدم

  7. سبا می‌گوید:

    یعنی چکمه صورتیه

  8. sahar می‌گوید:

    خدا بد نده نگار جون عمل چی داری؟

  9. ava می‌گوید:

    بروك شيلد خوشگل من چرا انقدر پير و داغون شده ؟؟؟؟!!!!!

  10. شمیم می‌گوید:

    آنجـــــی محشره فوق العاده ناز شده هرچی نگاش کنم سیر نمیشمممم!

  11. نگار می‌گوید:

    اوا جونم

  12. sahar می‌گوید:

    آها نگار جون امید وارم که به اونی که می خوای برسی.

  13. Cute Cat می‌گوید:

    یه طراح دیوونس.یکی تو مایه های ویوین وست وود ک ذاکر میشم ک یک طراح دیوونه تمام عیاره.اسم اینم یادم رفته

  14. Cute Cat می‌گوید:

    این دکی مجلسی و غیر مجلسی کجاس؟؟بگید منم برم.جدی میگم

  15. ملینا می‌گوید:

    چرااین طوری فکرمیکنیدبچه ها؟شایدم جانی نخواسته اون معشوقشوول کنه وبچسبه به انجی!تاجایی که من توعکسای تبلیغاتی وصحنه های فیلم توریست دیدم بیشتراین طورنشون میدادکه انجی دوست داره برای جانی دلبری کنه ومیکنه اماجانی کاملا بیتفاوته نسبت به انجی

  16. ملینا می‌گوید:

    راستی من که اصلاازدماغ عملی خوشم نمیادبه نظرم هرچیزی طبیعیش قشنگ تره مگه اینکه دماغ ی ه نفرخیلی تابلوبزرگ باشه بایدبره عمل کنه وگرنه نبایداین ارروکرد
    دخترای ایرانی وقتی دماغشونوعمل میکنن ازنمک میفتن و اون وقت قیافشون دیگه دخترونه وبانمک نمیشه

  17. MM3 می‌گوید:

    انجی و براد حرف ندارن هیشکی مثلشون پیدا نمیشه هیچ انتقادی هم نداره پس کسایی که بد میگن هیسسسسسسسسسسسسسس

  18. ان شرلی می‌گوید:

    خیلی عالی بود
    مرسی

  19. khaT می‌گوید:

    بي نظيرن…يه زوج رويايي….
    تشكر فراووون

  20. sara می‌گوید:

    Dosn`t matter

  21. Mehrdad می‌گوید:

    ممنون واقعا» من از دوتایشون برنجلینا خوشم میاد

پاسخی بگذارید

