ارينا شيك در مهمانی “پروژه کمک رسانی به آفریقا”

فرستاده شده: دسامبر 8, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Irina Shayk
برچسب‌ها:

ارينا شيك در مهمانی “پروژه کمک رسانی به آفریقا”

ارينا شيك در مهمانی “پروژه کمک رسانی به آفریقا” در نیویورک دیده میشوند.

این پروژه توسط شارلیز ترون شکل گرفته است و هدف آن کمک رسانی به مردم آفریقا و بهبود وضع زندگی انان علی الخصوص کودکان میباشد.

دیدگاه‌ها
  1. سینا می‌گوید:

    بد میخنده!!!!!!!
    ولی قیافش بد نیست!!!

  2. marya.b می‌گوید:

    خوش تیپ و خوش استیله…

  3. AFSANEH می‌گوید:

    من این خانم دوست ندارم احساس میکنه خیلی باحاله و این احساسشو کاملا نشون میده …

  4. sara می‌گوید:

    وقتی می خنده لباش میچسبه به بینیش!!
    خوبه خدا این قد بهت داد وگرنه که باید به زباله دانه تاریخ می پیوست!

  5. khaT می‌گوید:

    بد نيست.قد و هيكلش خوبه ولي صورتش يه نمه دهاتي ميزنه بعضي جاها!!!
    اينجا هم صورتشو نبايد انقدر سفيد ميكرد كه با رنگ گردنش فرق كنه!!!

  6. khaT می‌گوید:

    بد نيست.قد و هيكلش خوبه ولي صورتش يه نمه دهاتي ميزنه بعضي جاها!!!
    اينجا هم صورتشو نبايد انقدر سفيد ميكرد كه با رنگ گردنش فرق كنه!!!
    يه جوريه!

  7. Cute Cat می‌گوید:

    پاشنه کفش فوق پاشنه بلنده.khat جان باهات موافقم

  8. سحر می‌گوید:

    نخند عزیز من نخند !
    اصلاً به بعضیا آرایش نمیاد برعکس یه سری افراد که حسابی صورتشون آرایش خوره مثل شریل کول !

  9. مهشید می‌گوید:

    قیافش داد میزنه!!ک فا…..ست!!!!!!از دوستان عزیزم عذرخاهی میکنم!!!

  10. (a d(mac می‌گوید:

    اه اه حالم بهمخورد چرا خودشو اینقد سفید کرده ی طوری شده پوست خودش خوشرنگ تره
    قدو هیکلش عالیه
    ولی لباش ی جوریه حال بهمزنه
    خداییش کریس خیلی از این سرتره
    شاید تو دنیا این تنها کسی باشه ک یه کوچولو بش حسودی میکنم البته فقط از یه لحاظ

  11. ان شرلی می‌گوید:

    لباسش خوب نبود(برعکس بعضی اوقات خیلی خوب لباس میپوشه..)
    کفشاش زشت بود..خیلی
    میخنده خیلی زشت میشه
    ولی خیلی خیلی دلم واسش میسوزه
    خیلی معصومه
    مرسی

    • یاس-15 می‌گوید:

      با 3خط اولت موافقم
      اینو میبینم یاد کریس میوفتم.حالم بد میشه

      • (a d(mac می‌گوید:

        دوستان عزیز اگر مجدد به بالا برگردید مشاهده میکنید که ایشون سرکار خانوم ارینا شیک هستن پس در میابیم که هیچ ربطی به سلطان تکنیک یعنی رونالدو نداره پس لطفا …با تشکر

      • ان شرلی می‌گوید:

        adجان این اشتباه رو نکن
        من خودم عاشق کریس هستم
        دوسش دارم

  12. MM3 می‌گوید:

    ادم وقتی یاد کریس می افته حالش خوب میشه نه بد ایتم جون با کریس هستش حرف نداره

    • (a d(mac می‌گوید:

      ام ام جون شما مشخصه ادم با شخصیتی هستی
      ارینا هم قبلا حال و روز خوبی نداشت از وقتی ک خودشو رفته به سلطان وصل کرده حالش سره جا اومده

      • MM3 می‌گوید:

        اره عزیزم کریس یه دونست دیگه هرکی هم با کریس اقاست ما دوسش میداریم یرای سلامتی جذابترین مرد دنیا یه هوراااااااااااا

      • Mehrdad می‌گوید:

        من با Ad و ام ام 3 موافقم
        کریستیانو رونالدو یعنی عشق

  13. love selena می‌گوید:

    وایییییی چرا پوستشو این رنگی کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    رنگ پوست خودش که خیلی خوشگل تره ….
    چشماشو دوووست دازم … خیلی گیرا و جذابه …
    هیکل قشنگی هم داره ….
    پاهاش خوش تراشه …
    موهاش خوش رنگ و خوش حالته ولی مدلش اصلا خوب نیست…
    لباس و کفششم جالب نسیت زیاد ….

    مرسی

  14. (a d(mac می‌گوید:

    اول از همه یه صلوات
    بعدش ماشاءالله بگین چشم نشه اقا پسرمون
    حالا
    هورا
    هورا
    هورا
    هورا
    هورا
    هورا
    هورا
    هورا
    هورا
    هورا
    هورا
    هورا
    هورا
    هورا
    هورا
    هر چی بگم بازم کمه

  15. saeede می‌گوید:

    این لباس به یه ادم دراز اینجوری نمیاد که!
    لباشو بد تزریق کرده.لب بالاش شکل لب پایین میده.کفشش خیلی بده!این فقط موهاش خوبه که موهاشم به طرز فجیعی بسته.کلا سفید باشه بیشتر بهش میاد.

  16. MM3 می‌گوید:

    چه عجب یه نظر خوب دوست داشتیم خدا سلنا رو واست حفظ کنه LOVE SELENA

  17. MM3 می‌گوید:

    ما دلباخته های کریس در انتظار یه پست از اقا هستیم لطفا از کریس هم بذارید

  18. (a d(mac می‌گوید:

    مرسی ان شرلی جون نمیدونی چقدر خوشحال شدم عزیزم
    خیلی خانومی

  19. Arash می‌گوید:

    با احترام به همه طرفداری کریس باید بگم که خوب من کریس بدم میاد
    کسی ناراحت نشه
    ولی خوب ازش اصلا» خوشم نمیاد این خانم هم فقط به درد کریس می خوره

    • MM3 می‌گوید:

      گلم اگه از اقا کریس بدت میاد لازم نیست که همه جا بگی پیشه خودت نگه دار البته من منظور بدی ندارم ارش جان ناراحت نشی ولی وقتی اینجوری میگی فکر ما هوادارا هم کن دیگه یکم فکر کن مگه میشه از کریس بدت بیاد اصلا دلت میاد

      • Arash می‌گوید:

        چشم من دیگه نمی گم
        ولی به جاش می گم مسی رو دوست دارم

      • Mehrdad می‌گوید:

        آخه من چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        مسی خیلی هنر داشت از گل زدن جلوی کریس جا نمیزد
        کریستیانو رونالدو 17 گل در لالیگا
        و مسی 15 گل
        البته بگم مسی همینجوریشم بچه است جلوی کریس
        کریس مسی رو قورت میده
        ولی خب هر کی نظری داره

      • Arash می‌گوید:

        مهرداد من نظرمو گفتم
        ولی تو زندگی تعداد گل مهم نیست
        اخلاق ملاکه

      • Mehrdad می‌گوید:

        منم گفتم نظرت مورد احترامه
        و هرکسی یکی رو دوست داره
        اما تو زندگی ….
        بازم میگم مسی تو همه ادوار زندگی و فوتبال جلوی کریس بچه است
        و اینکه بگم کریس رو بخاطر فوتبال محبوب شد
        هیچوقت از ی برقکار نمیپرند اخلاقیاتت چجوریه؟؟؟؟؟میپرسن
        میپرسن کارت رو خوب بلدی ک کریسم 20 تو کارش

      • Mehrdad می‌گوید:

        میپرند=میپرسند

      • یاس می‌گوید:

        آره راست میگی مهرداد مسی گل نزد.خب رونالدو هم نزد.باز حداقل مسی 3تا پاس گل داد.ولی کریس چکار کرد؟!
        هان یادم اومد دعوا راه انداخت…

  20. نگار می‌گوید:

    لباسش بد نيست کيفش خوبه لبشم خودش اين جوري کرده تزريق کرده عزيزان

  21. شمیم می‌گوید:

    آرایشش اصلا بهـــش نمیاد،وقتی میخنده لبش خیلی ناجور میشه!

    تیپشم خوب نیست

پاسخی بگذارید

