جانی دپ در برنامه «Late Show»

فرستاده شده: دسامبر 8, 2010 توسط Admin در Celebrities, Johnny Depp
برچسب‌ها:

جانی دپ در برنامه «Late Show»

جانی دپ 47 سال به هنگام ورود به استودیو برنامه «Late Show» در نیویورک دیده میشود.

او در گفت و گو خود با این برنامه از آل پاچینو بعنوان افسانه بازیگری خود یاد کرد و او را بازیگری شگفت انگیز و بسیار شوخ طبع دانست.

دیدگاه‌ها
  1. سینا می‌گه:

    یک دزد دریایی به تمام معناست..
    خیلی دوستش دارم
    تیپش خداست…

  2. ارمین می‌گه:

    me 2

  3. نگار می‌گه:

    به به چه اقاي باکلاسي

  4. یاس می‌گه:

    از طرز نگاه کردنش متنفرم!
    لباس پوشیدنشم ک هیچی دیگه…
    کاش 1ی پیدا میشد اینواز کارکتر جک اسپرو میاورد بیرون.آخه قدیما قابل تحملتر بود…

  5. سونا می‌گه:

    به به …خیلی قشنگ بازی می کنه.
    در کل دوستش دارم

  6. Arash می‌گه:

    دوسش دارم بازیگره خوبیه
    تواناست تو حرفه خودش
    تیپش منو یاد نقاشا میندازه
    کلا» هنرمنده

  7. سبا می‌گه:

    خیلی خیلی دوسش دارم

  8. cyrus68 می‌گه:

    میدوستمش.
    بدون ریش سبیل قیافش بهتره.
    mer30

  9. Cute Cat می‌گه:

    فقط بازیش وگرنه حالم ازش بد میشه

  10. Cute Cat می‌گه:

    واااااااااای خدا با کولی ها مو نمیزنه

  11. shiva.n می‌گه:

    عاشق اون
    نگاه
    مدل لباساش
    مدل ریش و سیبیلش
    جذابیتش
    هیبتش
    وکلا همه چیشم

  12. MM3 می‌گه:

    چرا این قدر شلغتس این اقا جذابه

  13. شمیم می‌گه:

    آخه این عینکایِ مسخره چیه؟!!

    تیپاش خیلی جوادن،فقط بااااازیش!

  14. Mehrdad می‌گه:

    فقط بازی داره
    دیگه هیچی…

  15. ava می‌گه:

    I like you man

    شلوار ضايست ، مكانيكي بوده 😦

  16. سحر می‌گه:

    به به دوستش داشتم با این جمله بشتر دوستت خواهم داشت ! واقعا بازیگر رو دست پاچینو نیومده !
    .
    مرسی نعیم جان ! خیلی کار خوبی میکنی که فقط از سلبریتی های زن عکس نمیزاری ! بابا مگه ما دل نداریم ؟ 🙂 این پستهای مردونه رو بیشتر بنما ! 😀

  17. sara می‌گه:

    چه تیپه افتضاحی زده!
    آخه آدمی که واسه خودش جزیره داره باید اینجوری بگرده!
    یه کم از خانومت یاد بگیر آخه

  18. marya.b می‌گه:

    یه جورایی باحاله… آدم خاصیه

  19. love selena می‌گه:

    دوباره این عششششششششقه من (ستاره .. تو بخون «عشق نیمه من «!!!!!)
    واقعا بی نظیییییره …
    دیوووونشم …
    مرد جالب و خاصیه …
    تمام جذابتش توی اون چشم ها و نگاهای بی همتاش خلاصه میشه … با چشماش جادوو میکنه !!!
    بازی هنرمندانه و ماهرانش هرکسی رو جذب میکنه ….
    واقعا تاثیر گزار بازی میکنه …. کاملا بی نقص و مسحور کننده ..
    دوست ندارم حرف های تکراری بزنم ….. هنر بازگیری جانی و جذابیت نگاهاشم اون قدر زیاده که توی سخن نمی گنجه پس فقط به گفتن» عاشقشم » کفایت میکنم …

    اما در مورد آل پاچینو …. واقعا چی می تونم بگم در مورد این اسطوره سینمای جهان ؟؟؟
    فقط میتونم بگم میپرستمش …..
    عاشق اون بازی چشماشم … به شکل بی نظیری با چشماش احساساتش رو منتقل میکنه ..
    صدای گرم و دل نشینشم واقعا خاطره انگیز و جذابه ….

    مرسی .. پست معرکه ای بووود ….

  20. saeede می‌گه:

    بهههههه بهههههه!عجب تیپ بسیار بسیار خزی!حال کردم جدا!خیلی هنر لازمه که در این حد فاجعه بپوشی 😛

    • j.sparrow می‌گه:

      جانی هر چیزی بپوشه قشنگ میشه عزیزم……
      در ضمن مهم نیست چی می پوشی
      شما به بازیش دقت کن میفهمی فدات شم……….

  21. j.sparrow می‌گه:

    من دارم بال در میارممممممممممممممممممممممممممممم
    جانی من(JUST ME(
    دارم میمیرمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
    خدای من چرا من این قدر عاشق این بازیگرممممممممممممممم؟؟؟؟اون چشماییییی
    جیگرششششششششششش
    موهاشش
    تیپ جذاب ووووو نگاه نافذششششششششششش
    واقعا منو می کشه………….
    هر چی بگم کم گفتم……….
    من حاضرم هر کاری کنم ولی هر چه زود تر فیلمای اونو ببینم………..
    تمام اتم هام بر امگیخته شده از عشق این………………………
    جانییییییییییییییی منننننننننننننننننننننننننن
    مال خودممممممممممممممممممممههههههههههههههههههه
    عاشقشممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
    اون نگاهش بیش تر از هر چیزی منو جذب می کنه ……………….
    آدم انرژی مثبت می گیرهههههههههههههههههههه
    واقعا دیگه نمی تونممممممممممممم
    می خوام یه نامه واسش بنیسم
    بگم بیا منو از این جا نجات بده….تو رو خدا………………
    اگه من بتونم یه بار باهاش فقط حرف بزنمممممممممممممم
    ….یعنی میشهههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اون موههاش هپلی و به هم ریختش…………….
    واقعا عاشقشمممممممممممممممممممممممممممممممم
    خدا یا منو و جانی رو به هم برسوننننننننننننننننننننننن
    حالا سه تا صلوات برای شادی جانی من بفرستینننننننننننننننننننننن
    سه بار زنده باد جانی برای شادی روح من ………..خیلی
    مرسی خیلی مرسی خیلی مرسییییییییییییییییییی
    فداتون بشم محشر بود ………….
    عاشقتونممممممممممممممممممممم

پاسخی بگذارید

