جديدترين عكسهاي بريتني اسپيرز در لس آنجلس

فرستاده شده: دسامبر 8, 2010 توسط دانيل در Britney Spears, Celebrities
برچسب‌ها:

جديدترين عكسهاي بريتني اسپيرز در لس آنجلس

بريتني اسپيرز در حال خريد در لس آنجلس ديده ميشود

دیدگاه‌ها
  1. AFSANEH می‌گه:

    خوش تیپ شده بلا …

  2. love selena می‌گه:

    الهی من بگردم ….
    فرشته خانوووم خوشملم چه قدر خوب شده اینجا ….
    قربون اون صدای لطیف و گوش نوازش …
    فدای اون موهای خوش حالتش ….
    جیگر اون لبخندای دل نشینش ….
    چشماش خیلی نازه …
    لپاشو …. دلم میخواد گازش بگیرم …
    هیکلشم خوووبه …
    بی صبرانه منتظر آلبوم جدیدشم …. قطعا دنیای موسیقی رو میترکونه …
    کمبود صدای لطیف بریتنی با اون آهنگای انرژی بخش اون رقصای هیجانیش در دنیای موسیقی کاملا احساس میشه ….
    خیلی دووووست دارم دوباره اسم بریتنی رو در صدر پرفروش های جهانی ببینم …

    مرسی

  3. مهشید می‌گه:

    ببینید اینم همش در حال خریده اونوقت همه به پاریس من گیر میدن!!!

  4. مهشید می‌گه:

    تو عکس 2 شده شبیه کلی مدیسون!!!مدله!!! شلوارش خوشرنگه.مرسی.

  5. سحر می‌گه:

    چه مودب شده ! چرا دست به سینه ایستادی بلا ؟ بستنی ریخته رو لباست ؟

  6. ملینا می‌گه:

    من چیززیبایی توی این عکس هانمیبینم جزیه خانوم چاق وکوتوله بادماغ کوفته ای وشیت وزردو ونچسب

    • مهشید می‌گه:

      منم موافقم!!!

    • سحر می‌گه:

      ملینا از جونت سیر شدی ؟ الان میریزن سرت تا میخوری میزننت 😀

      • love selena می‌گه:

        ملینا جووونم …
        عزیز دلم اصلا دوست ندارم ناراحتت کنم ولی بهتره فقط از روی ظاهر نظر ندی ممکنه بریتنی دیگه اون طراوت و زیبایی و جذابیت چند سال پیش رو نداشته باشه ولی هنوزم صداش لطیف و گوش نوازه … هنوزم میتونه با اون صدای بی همتاش جادووو کنه .. هنوزم قدرت اینو داره که با آلبوم هاش صدر لیست پر فروش های جهانی رو در اختیار بگیره …
        بهتره فقط از روی ظاهرش نظر ندی چون همون طور که گفتم بریتنی با صداش میتونه جادووو کنه …. دیگه نیازی به جلب توجه با ظاهرش نداره …

      • Arash می‌گه:

        نه سحر
        می دونی طلاکه پاکه چه منتش به خاکه
        یا
        آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است
        من ناراحت که نشدم هیچی برام جالب و بامزه بود من تصمیم گرفتم دیگه اینجا سر هیچ کس حتی بریت جر و بحث تو پاسخا نکنم
        و فقط نظر خودمو بگم
        محیط هم بد نشه

      • Arash می‌گه:

        love selena کجا بودی کامنت نمی دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        خودتو ناراحت نکن بریتنی اسپیرز هنوزم ملکه پاپ هستش
        آلبومش که اومد همون طراوت قبلو پیدا می کنه حتی بیشتر
        من تو در باره سایت گفتم بریت ی سری شات گرفته برای آلبوم جدیدش
        که خودش تو twitter نوشته شگفت انگیزن
        آقا دنیل گفتن بیاد خیلی سریع میذارن

    • AFSANEH می‌گه:

      love selena درست میگه هر چقدر هم که ازش بدت بیاد از ارزش های بریتنی کم نمیکنه واین یه چیزه ثابت شدس ، منم این مشکلو تو پست عشقم (خانم گاگا) دارم ولی با منطق جواب بچه هارو میدم نه با توهین دوست خوبم …

      • Arash می‌گه:

        به نظر من گاگا هم خیلی عالیه راستش فقط با استایلش کنار نمیام
        وگر نه صداش عالیه
        باز لیدی خیلی کاراش خوبه و مقایسش با بریتنی خیلی بی ربط نیست(تو دل من بی ربطه)

      • love selena می‌گه:

        آرش … مرسی از اینکه به یادم بودی عزیزم ….
        این چند روز سرم شلوغ بود … نتونستم سر بزنم ..
        امیدوارم برتنی همن طور که توی کامنتت گفتی دوباره به همون بریت شیون همیشگی تبدیل بشه …
        در مورد شات هاشم خیلی هیجان دارم … دوست دارم هر چی زودتر ببینمشون ….
        مرسی از اطلاعاتت عزیزم ….

        افسانه عزیزم ممنون از حمایتت خوشملم … امیدوارم توی پست های گاگا دیگه به این مشکل بر نخوری گلم …

      • سحر می‌گه:

        WOOOOOOOOWWWWWW
        خوشم اومد شدید آرش ! داری بزرگتر میشی عزیزم !
        دوستت داشتم اما حالا بیشتر !
        همیشه همین کارو بکن و با هیچکی جر و بحث نکن چون واقعا ارزششو نداره خودتو حرص بدی واعصابتو خرد کنی عزیزم ! خب بالاخره هرکسی نظر خودشو داره ومحترمه ! مثلاً تو از پاریس خوشت نمیاد و یکی دیگه خوشش میاد ! دست خودش که نیست دوستش داره ! حالا تو هی دلیل و برهان بیار !
        خلاصه این که خیلی از جوابت کیفور شدم عزیز ! 🙂

  7. ملینا می‌گه:

    عیبی نداره سحرجوون من مازوخیسم دارم بزاربیان بزنن منو

    • مهشید می‌گه:

      جان!!!چی چی خیسم!!!!!

      • سحر می‌گه:

        ملینا جان دلت کتک میخواد ؟ بیا کوچه پشتی ! منم این روزا خیلی دلم میخواد یکی رو بزنم 🙂
        مازوخیست چیه عزیز؟ خدا نکنه ! ایشالا همیشه خوب و خوش باشی و حس مازوخیستی و بعضی وقتا سادیسمی پیدا نکنی 🙂 😉

  8. (a d(mac می‌گه:

    عزیزم
    نازی
    عسلی
    برخلاف روزای دیگه که بدوشلخته تیپ میزنه میره بیرون اینجا خیلی مرتب وخوب شده
    موهاشم ژولیده پولیده نیس
    خیلی خانونم و سنگین رنگینه تو این عکسا
    خوشم اومد
    ولی سنش بیشتر از29سال میخوره

  9. ملینا می‌گه:

    البت شوخی کردم من مازوخیسم ندارم ولی برام مهم نیست دیگرون چی میخان بهم بگن من نظرمورک درموردبریتنی گفتم همون طور که خیلیا رک درموردپاریس جونم نظرمیدن

  10. saeede-15 می‌گه:

    شلوارش قشنگه

  11. khaT می‌گه:

    عجب!!!تميز و مرتبه!!!!
    فتوكپي ايراني هاس!

  12. Arash می‌گه:

    ___████__████_███
    __███____████__███
    __███_███___██__██
    __███__███████___███
    ___███_████████_████
    ███_██_███████__████
    _███_____████__████
    __██████_____█████
    ___███████__█████
    ______████ _██
    ______________██
    _______________█
    _████_________█
    __█████_______█
    ___████________█
    ____█████______█
    _________█______█
    _____███_█_█__█
    ____█████__█_█
    ___██████___█_____█████
    ____████____█___███_█████
    _____██____█__██____██████
    ______█___█_██_______████
    _________███__________██
    _________██____________█
    _________█
    ________█
    ________█
    _______█
    this is for you queen of pop

    • AFSANEH می‌گه:

      آرشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش…
      چرا اینقدر تو با استعدادی بچه ؟

      • Arash می‌گه:

        خیلی ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون

      • AFSANEH می‌گه:

        ___████__████_███
        __███____████__███
        __███_███___██__██
        __███__███████___███
        ___███_████████_████
        ███_██_███████__████
        _███_____████__████
        __██████_____█████
        ___███████__█████
        ______████ _██
        ______________██
        _______________█
        _████_________█
        __█████_______█
        ___████________█
        ____█████______█
        _________█______█
        _____███_█_█__█
        ____█████__█_█
        ___██████___█_____█████
        ____████____█___███_█████
        _____██____█__██____██████
        ______█___█_██_______████
        _________███__________██
        _________██____________█
        _________█
        ________█
        ________█
        _____
        منم از رو ماله تو کپی کردم خوب شد …

      • AFSANEH می‌گه:

        آرش جان ضایع نکن دیگه پاسخو بزن یه نقطه هم بزاری ما قبولت داریم …
        اینقدر پاسخ نده تا دانیل بیاد خرمونو بگیره با این کامنتای شخصی مگه اینجا چت رومه ( کی به کی میگه )

    • AFSANEH می‌گه:

      بلــــــــــــــــــــــــــــــــه دوسته خوبم ماله تو هم خیلی خوب شد تو هم در تقلب خوب استعداد داری افسانه جان …
      اینا حرفایی بود که آرش می خواست بهم بگه ولی سرش شلوغه من خودم زحمتشو کشیدم …

  13. Arash می‌گه:

    عالی شده بیسته بیسته
    خیلی توپه
    خیلی خیلی خوش تیپ شده
    موهاشو ببین چه مرتب و عالیه
    چه قدر جذاب شده خیلی خیلی عالیه
    بی نظیره صداش که دل می بره
    بی صبرانه منتظر آلبوم جدیدشم
    خیلی خلی باکلاس شده
    خیلی عالی شده
    چه قدر این زن بی نظیره
    منتظرم ببینم چه جوری آلبومت می فروشه $$$
    واقعا» جای خالیش تو بیلبورد احساس می شه
    خیلی خیلی خفنه
    تک ستاره و بزرگ ترین ستاره دنیای موسیقی
    به به می بینم که بادیگاردشم باهاشه
    قبلا» گفتم آدم سری رو که درد نمی کنه دستمال نمی بنده
    مگه این از دست پاپاراتزی ها آسایش داره
    بازم می گم که عالیه

  14. Arash می‌گه:

    خیلی بده که نظر بی ربط به پست می دین
    بی ربط به پست که هیچی بی ربط و نچسب به بریتنی
    مقایسه بریت با یکی مثل پاریس خیلی عجیبه
    بابا این رو عرش اون رو فرشم نه رو باتلاقه
    باز این ی صدا داره اون با اون پلک افتادش که همینم نداره
    پاریس هیلتون تو twitter نصف بریتم طرفدار نداره
    اصلا» شک دارم تا الان آهنگاش فروش 10000 نسخه ای داشته باشن
    بریتنی شلخته ولی یکی اسکلت متحرک مثل پاریس چی داره
    بریتنی نقاط سیاه تو زندیگش داره
    و پاریس که کلا» سیاه

    • Mehrdad می‌گه:

      ببخشید آقای آدمین
      ولی میخوام حرف دلم رو بگم…
      واقعا» برای کسایی ک بریتنی اسپیرز رو با کسی مثل پاریس هیلتون مقایسه
      میکنند متاسفم من نمیدونم آخه بریت چ ربطی ب اون پاریس داره
      بریتنی ک استعداد فراوانی در خوانندگی از کودکی داشته و پاریسی ک از اولش با نشان دادن بدن خودش و انجام کارهای وقیح معروف شده خیلی فرق میکنه
      اولا» معروفیت ی چیزه و محبوبیت ی چیز دیگه
      پاریس هیلتون با بیرون دادن فیلم سک… خودش معروف شد
      اما بریت با خوانندگی نه تنها معروف بلکه محبوب هم شد
      چیزی ک نه پاریس هیلتون داره نه کیم
      پس لطفا» درست مقایسه کنید یا اینکه اصلا» مقایسه این دو خیلی فرق داره و درست نیست چون «میان ماه من تا ماه گردون…» پس …
      با کمال احترام ب کاربران و سایت محبوب و معروف سلب دیــــلی

      • AFSANEH می‌گه:

        آرش و مهرداد یه چیزی بگم ….
        دقت کردین کسی بریتو با پاریس مقایسه نکرده و فقط ملینا یه مثال در مورده نظر دادنه بچه ها زده …!!؟
        دقت کنید ، منم دقت کردم فهمیدم شمام دقت کنید ، خونه خودتونو کثیف نکنید دقت کنید ، بریت گله دقت کنیــــد ، گاگام گله من دقت کردم …
        دقت کردید ؟؟؟؟

      • Mehrdad می‌گه:

        گاگا گله؟؟؟؟؟؟؟
        افسانه اگه میگفتی خله شاید قبول میکردم
        و اینکه من از صدای گاگول بدم نمیاد اما از خودش متنفرم

      • AFSANEH می‌گه:

        خوب این واسه اینکه خوب دقت نکردی …
        شوخی میکنم گاگا از نظر من گله دوسته خوبم …

      • Arash می‌گه:

        گاگا صداش گله خودش ………..خودشم ………..هر چی طرفداراش بگن

  15. ان شرلی می‌گه:

    بریتنی لباس زیر نپوشیده…؟
    وقتی اینجوری میبینمش دلم میگیره
    اینجا خیلی خوب شده
    مرسی
    1
    دنیا

  16. Mehrdad می‌گه:

    قربونه اون دست ب سینت جییییییییییییییییییییییییگر
    خیلی دوستت دارم
    آلبومات منو کشته…
    حالا این جدیده هم ک بیاد که من میمیرم
    خیلی بیستی
    قربونت برم
    الهـــــی با آلبومت لیدی گاگا سکته کنه!!!!!!!!!!!!!!
    من ک دارم واست هلاک میشم
    آخه چرا اینجوری لباس پوشیدی نکنه داغ کردی ب خاطر داغی آلبومت!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    جیییییییییییییییگر

  17. cyrus68 می‌گه:

    mer30 خیلی ناز شده.

  18. *مهتاب گلی* می‌گه:

    چرا دست به سینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بابا مودب.
    یبار یه برنامه ازش دیدم درباره یکی از خصوصیاتش گفته بود اکثر اوقات لباس زیر نمیپوشه.شاید اینجاهم لباس زیر نپوشیده کمی خجل شده دستاشو گرفته روش معلوم نباشه.

    اینجا بسی دوست داشتنیه شده.خدا برا بچه هاش نگهش داره.

  19. Cute Cat می‌گه:

    من همیشه دوسش دارم چ چاق باشه چ لاغر

  20. sahar می‌گه:

    چه مرتب و خانم شده دارم کم کم بهش امیدوار میشم.

  21. یاس می‌گه:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    این بریتنیه؟!مرتب شده!آفرین.داری برمیگردی ب خونه اولت
    اما هنوزم من فکر میکنم این از مامان من بزرگتره!احتمالا» شناسنامه ش صغر سنی داره…
    با این وجود هنوزم مرتب نیست

  22. نگار می‌گه:

    چه موهاش قشنگ شده براووووووووووووووووووووووووو

  23. شمیم می‌گه:

    ببخشیدا ولی کسی که یه لباسِ نازکِ رنگ و رو رفته با یه شلوار لی و یه جفت کفشِ قهوه ایِ قدیمی میپوشه خــــــوش تیپِ؟؟!!!

    من که خیلی واسممم عجــــیبه اتفاقا بریتنی هرچی که باشه ولی اصلا خوش تیپ نیست هیچ وقت یه لباسِ درست و حسابی تنش ندیدمممم

    وقتی میخنده چین و چروکای رو صورتش کاملا مشخصن،خیلی زود شکــسته شده!

    موهاش خوش رنگِ!

  24. ava می‌گه:

    بسيار عالي .

  25. اتوسا می‌گه:

    حرف نداری……………….

پاسخی بگذارید

