جواب مسابقه شماره 15 – كامرون دياز…..اضافه شدن برنده جديد

فرستاده شده: دسامبر 8, 2010 توسط دانيل در Cameron Diaz, Celebrities, Who Is
برچسب‌ها:,

جواب مسابقه شماره 15 – كامرون دياز

كامرون دياز در شاتهااي مربوط به سال 2008

برندگان به ترتيب زمان پاسخ گويي


mary

anelimoda

آمستريا

perspolis

++++++++++++

جوابهاي دوستان در پست مربوطه قابل ديدن است

براي ديدن جوابها اينجا كليك كنيد

 

مسابقه سلب ديلي هر هفته سه شنبه ساعت 11

++++++++++++++++++++++++++

دوستان ميتونن براي ديدن سايت از دو آدرس زير استفاده كنند

http://celebdaily.hid.ir

http://celebdaily.sub.ir

چون در صورت ف ي ل ت ر شدن سايت ، در كمتر از دو ساعت آدرس جديد در دو ادرس بالا فيكس شده و مجددا سايت با همين دو آدرس بالا در دسترس خواهد بود

آدرس فعلي در وردپرس

https://celebdaily11.wordpress.com

+++++++++++++

آدرس بعدي در وردپرس

http://celebdaily12.wordpress.com

دیدگاه‌ها
  1. AFSANEH می‌گه:

    ااااااااااااااااااااااااااااااا خدایی این چه عکسی بود انتخاب کردین عمری خود عکسو کامل میزاشتین نمیشناختیم …
    perspolis – mary – anelimpde خدایـــــــــــــــــــی بی تقلب گفتید کلکــــــــــــــا …

  2. مهشید می‌گه:

    این فقط بدنه!!!عکس اصلیشم نمیشه تشخیص داد!!!!

  3. love selena می‌گه:

    وایییییی خدای من چه سخت !!!!
    من از روی این عکسم نتونستم تشخیص بدم ….
    تبریک میگم anelimpda و mary و perspolis عزیزم …
    واقعا سخت و غیر قابل تشخیص بود ….

    مرسی

  4. مهشید می‌گه:

    ماری جان شما مص اینکه همرو تشخیص میدی!!!!!

  5. سبا می‌گه:

    واقعا سخت بود

  6. سحر می‌گه:

    wwwwoooooooowwwwwwww
    دانیل جان حق داشتی از روی عکس اصلی هم نمیشه تشخیص داد ! واقعا تبریک میگم به برنده ها

  7. khaT می‌گه:

    واي.مگه ميشه!!!! خيلي جالب بود.كلي خنديدم!آخه اينم عكسه!؟؟؟
    اوناي كه گفتن 100% عكس رو قبلا ديده بودن…. وگرنه واقعاً اصلاً قابل تشخيص نيت همينجوريشم!

  8. (a d(mac می‌گه:

    اوهههههههههههههههههههههههههههه
    چه سخت عکس کاملش غیر قابل تشخیصه چه برسه اون طوری
    تبریک به برندگان

  9. saeede می‌گه:

    آقا جان اگه میخاین اصلا تشخیص ندیم مسابقه نذارین دیگه!چه کاریه؟؟!!:-D

  10. cyrus68 می‌گه:

    آخه از کجاش بفهمیدیم این کامرون دیازه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  11. ان شرلی می‌گه:

    خاک تو سرم
    جواب درس رو دادم…..
    میخوام گریه کنم
    اخه چرررررررررررررررررررررررررا؟

  12. Arash می‌گه:

    من به این سه نفر تبریک می گم
    و به سایت بیشتر تبریک می گم با این انتخاباش که کلا» غیر قابل حدس زدن است
    نشد ی بار بیایم بگیم آخی این راحته
    هر دفعه می گیم آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ

  13. Mehrdad می‌گه:

    آخه این عکسا اصلش هم معلوم نیست کیه…
    بعد…
    مبارک کسایی ک گفتن ممنون

  14. *مهتاب گلی* می‌گه:

    عمرنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن این کامی باشه.من که تا فردا هم بهم بگید این کامرونه باور نمیکنم.
    اما از یه لحاظم خودشه ها.لخته.بابا کامی لختو…….

    راستی من گفته بودم هرکسی هست ازش میترسم.درست گفته بودم من از کامی هروقت میخنده میترسم.یه جایزه هم به من بدید.

  15. MM3 می‌گه:

    اگه عکس اصلی هم من نمیفهمیدم چقدر سخت بود خدایی

  16. Cute Cat می‌گه:

    آخه یعنی چی؟؟با عکساتون؟؟ااههههههههههههه.آدم فکر میکنه خنگه.من نمیخوامممممممممممممممممم.اااااااااااااااااااااااااا

  17. Cute Cat می‌گه:

    آخه ما اون رنگیشم تشخیص ندادیم چ برسه ب این سیاه و سفید.

  18. آمستریا می‌گه:

    ببخشیدا ولی منم جواب دادم
    پس اسم من کو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    یعنی این کارا میکنید که دیگه نظر نذاریم؟
    خیلی بی انصافین
    نلطفا جواب بدین چون خیلی ناراحت شدم ن

  19. AFSANEH می‌گه:

    آقا دنیل و دیگر دوستان محترم، من یه پیشنهاد بدم واسه مسابقه بعدی میشه یکی از آواتار های بچه هارو بزارین ما بگیم ماله کیه ( البته شطرنجیش کنینا نه همینطوری ) باشه اونوقت اگه بچه ها تشخیص دادن اون کسی که آواتارش تو مسابقه بوده میشه کاربر برتر ، بهش دقت نه فکر کنید جالبه ها …
    حالا بابت نظررو این چیزا یه تخفیفیم بهتون میدیم … ( خیلی بیکارم نه)

  20. Cute Cat می‌گه:

    نمیدونم والا

  21. هلن می‌گه:

    مسابقاتتون خیلی دارن سخت میشن
    شماکه نمیخوایدبه برنده ها جایزه بدید
    که اینهمه سختش میکنید
    جوری باشه که تعداد بیشتری بتونن جواب درست رو بدن

  22. یاس می‌گه:

    من دیگه چ خنگیم!شوکول گفت یا کمرونه یا مونیکا.من گفتم مونیکا…در صورتی ک من عکس اون شات آخری رو هم داشتم!
    ولی خداییش مامان کمرونم نمیتونست تشخیض بده.ولی اگه دستاش بود میشد.
    تو رو قرآن ی نمه ساده تر بدید.ی کمپرسی شن ارزش این کارا رو نداره…
    تبریک ب برندگان علی الخصوص پرسپولیس

  23. نگار می‌گه:

    اوا

  24. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    فقط 3 نفر؟
    از بس سخته مسابقه
    هیجانم نداره

  25. marya.b می‌گه:

    شبیهه تنها کسی که نیست کامرون دیازه!!!!

  26. دانيل می‌گه:

    من شرمنده ام و عذر ميخوام
    مقصر من بودم
    چون عجله داشتم جواب دوستمون آمستريا رو نديدم كه الان درست شد

  27. شمیم می‌گه:

    بابا این که همین جوریشممم قابلِ تشخیص نبوووود

    دانیل جان اگه یکم آسون تر بذاری چی میشه ؟!!!

  28. saeede می‌گه:

    من هنوزم میگم مونیکا بلوچی!ثابت کنین که نیست 😛

پاسخی بگذارید

