عكسهاي اجراي كشا در پاريس

فرستاده شده: دسامبر 8, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Ke$ha
برچسب‌ها:

عكسهاي اجراي كشا در پاريس

دیدگاه‌ها
    • سحر می‌گه:

      بنده خدا دفتر نقاشی نداشته ؟ بچه ها بیاین پول جمع کنیم براش دفتر نقاشی بخریم تا اینقدر دست و پاهاشو خط خطی نکنه 🙂

      • ان شرلی می‌گه:

        من 200 تومن پول دارم….سحری

      • سحر می‌گه:

        خب خدارو شکر 200 تومن جور شد ! گلریزونه ! خانم ها و آقایون ! ثواب داره شما هم یه ثوابی بکنید ! چراغ مجلسو آن شرلی جون روشن کرد ! کی ادامه میده ؟؟؟؟ 🙂

  1. یاس می‌گه:

    اعوذ بالله…ای دیگه از کجا اومد آخر شبی ما رو خواب ب خواب کرد
    هیچی نداره!هیچی.باز حداقل لیدی گاگا استعداد داره ولی این اونم نداره.فقط گاگا رو ب عنوان ی مرجع تقلید قبول داره
    ی پریمات کامله…اونم ازنوع وحشی

  2. ان شرلی می‌گه:

    عااااااشقشم….
    حرف نداره
    1
    20
    خیلی باکلاسه(شکی توش نی!)
    استایل
    20
    تیپاشو دوس دارم
    میکاپشم دوس دارم
    و
    اما
    کاشکی اونجا بودم واز صدای زیباش لذت میبردم
    مرسی

    • ان شرلی می‌گه:

      خیلی خیلی از عینکاش خوشم میاد
      یکی از بزرگترین ارزوهامه 1 دونه از این عینکارو داشته باشم!
      لاک ناخونش هم حرف نداشت..خیلی بهش میومد
      از این میکاپ دور جشش هم خیلی خوشم میاد فقط مخصوص خودشه!

      • آرکا آرشیتکت می‌گه:

        با کامنت اولت کاملا موافقم
        دوسش دارم

        آهنگ dirty Picturesh معرکست
        روزی 7575 بار گوشش میدم

  3. ava می‌گه:

    انقدر تيپش شلوغ پلوغه ،‌ تمر كز روش به وقت زيادي احتياج داره كه من ندارم .

  4. سبا می‌گه:

    واااااااااااااااااااااای
    ارایشگرش کیه یعنی؟

  5. neda می‌گه:

    اینجا بدم اومد ازش چیکار کرده با خودش .واقعا که دیگه شورشو دراورده با این سرو وضع

  6. Arash می‌گه:

    قیافه نداه اصلا» هیکلم نداره
    خیلی خیلی وحشی و خل می زنه
    و موزیک ویدئو جدیدش we r who we r خیلی عالی بود
    توش این قد گریمش کرده بودن قیافش قابل تحمل شده بود
    ولی سر کنسرتاش خیلی روانی می شه

  7. Cute Cat می‌گه:

    ایششششششششششش حالم ازش بهم میخوره.عین دهاتی های آمریکایی.فقط بعضی اهنگهاشو دوس دارم.ی دختر کاملا بی ادبه

  8. marya.b می‌گه:

    باز این دیوونه اومد…

  9. sara می‌گه:

    صداش خوبه!
    نمی دونم چرا اینقدر خشنه!!

  10. اتوسا می‌گه:

    هم خودش خوبه هم اهنگاش
    مرسی

  11. Mehrdad می‌گه:

    من ک از صداش خوشم میاد
    الخصوص Caniibal خیلی دوست دارم این آهنگ رو
    ممنون سلب دیلی

    • یاس می‌گه:

      عسلم میشه بگی دقیقا» از کجای این آهنگ خوشت اومده؟

      • Mehrdad می‌گه:

        از همه جاش یاس جون
        اولا» این ک واقعا» این آهنگ قشنگه
        و ریتم داغ و هیجانی داره ک با اون شعرش آدمو سر حال میاره
        و آرش آقا من بعد ماه محرم ی سر میام اونجا اون موقع من فعلا»
        چون میرم هیئت نمیتونم بیام

      • یاس می‌گه:

        ریتم ک خیلی بیخود و ملدیش تکراریه
        شعرم ک افتضاح و حال بهم زنه
        من ک عوقم زد وقتی وا3 اولین بار شنیدمش
        دوست میداری ی دختراین مدلی دوستت داشته باشه؟

      • Mehrdad می‌گه:

        چ سوالهای سختی
        من گفتم از صداش خوشم میاد نه از خودش عمرا» من از ی ککی مکی خوشم بیاد
        راستی من دوست دارم تو منو دوست داشته باشی

      • یاس می‌گه:

        منظورم این بود ک ی دختر ب سبک متن کنیبال دوستت داشته باشه یعنی اون بلا رو ک کشا میگه سرت بیاره؟نه از لحاظ چهره ای
        من ک دوستت دارم.خیالت تخت!همون 1ب توان0

      • Mehrdad می‌گه:

        خیالم راح ت شد
        نه من اصلا» دوست ندارم ک کنیباااالم کنه!!!!!
        خیلی وحشیه!!!!!!!!!!
        خونم زبونم!!!!!!!!!!

      • یاس می‌گه:

        وا فکرشو کن!
        انگشتات دندونات …
        اه!حالم بد شد

    • Arash می‌گه:

      مهرداد این آهنگو برام میاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  12. نگار می‌گه:

    خانم ها واقايان جمع کنيد بساتتون رو کشا حرف نداره بينظيره براش جون ميدم ي تار موشو با 100000000000000000000000000000 تا مثل گاگا عوض نميکنم چهرش خيلي بهتر از اونه همينطور اهنگها و همه چيزش والسلام

  13. love selena می‌گه:

    دووووووسش میدارم ….
    صداش خاصه …
    آهنگاش باحالن .. یه هیجان و انرژی متفاوتی توی صدا و اهنگاش هست ….
    موزیک ویدیو های منحصر به فردی هم داره …. عاشق ویدیو take it off شدم ….
    چهرش خوشگل نیست ولی من دوسش دارم …

    مرسی

  14. شمیم می‌گه:

    اصلا از حرکاتش و دیوونه بازیاش خوشم نمیاد،اینم یکی مثه لیدی گاگاست!

    قیافه هم نـــداره

    ولی بعضی آهنگاش قشنگن!

پاسخی بگذارید

