عکسهای ویکتوریا بکهام در مراسم اهدا جوایز فشن بریتانیا 2010

فرستاده شده: دسامبر 8, 2010 توسط Admin در Celebrities, Victoria Beckham
برچسب‌ها:

عکسهای ویکتوریا بکهام در مراسم اهدا جوایز فشن بریتانیا 2010

ویکتوریا بکهام در مراسم اهدا جوایز فشن بریتانیا در لندن دیده میشود.

دیدگاه‌ها
  1. ان شرلی می‌گوید:

    شوکول

    • یاس می‌گوید:

      جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم
      های کلاس ترین مخلوق پروردگار
      فوق العاده س این زن.خوش بحال دیوید ک اینو داره و خوش بحال این ک دیویدو داره
      همیشه آراسته و مرتب و آپ دیت.خوش لباس ترین موجود روی زمینه.همیشه میدونه چیو کجا بپوشه
      ژستاش….
      الهه مد و زیبایی دلم میخواد ی روز مثل این بشم

  2. سونا می‌گوید:

    اه اه دختره ینکبت اخه من نمی دونم دیوید رو چیز خور کرده بودن که اینو گرفته یا….احتمالا سرش به جایی خورده بوده

  3. Arash می‌گوید:

    از مزخرف ترین های هالیووده
    من که حالم از دیدن هیکلش بد می شه
    مرده بعد هفت سال تو قبر از این هیکلش پر تر و بهتره
    دیوید چه چوبی تو مخش خورد اینو کرد
    ببین چه گناهی انجام داد که خدا این هیولا رو بهش نازل کرد

  4. cyrus68 می‌گوید:

    اصلا قیافه نداره ازش خوشم نمیاد.

  5. سونا می‌گوید:

    خیلی بی ریخته نه؟

  6. *مهتاب گلی* می‌گوید:

    چقد لاغره.اگه بغلش کنی همش استخون میاد تو دستت.
    همه عکساشم یطورن.
    اون مردرو که جفتشه نگاه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه ذوق مرگ شده………

    • سونا می‌گوید:

      اره خیلی.

    • (a d(mac می‌گوید:

      چطوری دلتون میاد بش اینطوری بگید اتفاقا من ازحالاتش خیلی خوشم میاد
      زیاد خشگل نیس ولی دوسداشتنیه درست مث دیوید
      ویکی خیلی خوش پوشه شیک و باکلاس تریپ میزنه
      مث بقیه نیس باتمام پولداریشون بد سلیقه باشه و ندونن چی بخرن چی بپوشن

  7. sara2 می‌گوید:

    چقدر بداخلاق و سرده اصلا ازش خوشم نماید فقط لباسش خوشگله

  8. نگار می‌گوید:

    اين چون زشتيش بينهايته بايدم هميشه خوشتيپ باشه چون اگه نباشه بايد راهيه زباله دان شه چرا پاهاشو اين جوري کرده داره ميره تو دهان عکاس

    • Arash می‌گوید:

      کامنتت بی نظیر و عالی بود
      ایول کیف کردم
      ولی خیلی تو پست بریت جملت کوتاه بود
      ما تو پستای ماریا می ترکونیم از احساسات بعد شما………

      • یاس می‌گوید:

        حیف و 100حیف ک مهرداد طرفداره بریتنیه وگرنه خوب از خجالتت تو پستاش درمیومدم

      • Arash می‌گوید:

        تو به بریت گفتی که صغیره یا صغره سنی داره
        من هیچی نگفتم حتی نگفتم چرا بهش می گی مسن می زنه
        ولی شما به خاطر این سوسک ………..
        باشه باز خوبه احترام مهردادو داری

      • نگار می‌گوید:

        بعضي وقتها از خستگي نميتونم زياد بنويسم و اصلا حال ندارم باشه بيشترش ميکنم

      • یاس می‌گوید:

        من گفتم صغر سنی داره.نگفتم ک عین کرگدنه ک تو بهت برخورده!
        خب چهره ش بیشتر از سنش میزنه.این ک توهین نیستش
        تازه من خیلی وقتا بخاطر علاقه توب بریتنی از گفتن خیلی چیزا صرفنظر میکنم
        ولی تو عین بچه کوچولوها اجبازی میکنی
        بازم بی احترامیکردی ولی مندیگه چیزی نمیگم.باشه!
        فقط بخاطر مهرداد ک خیلی دوستش دارم..

      • Arash می‌گوید:

        اتفاقا» شما لج بازی میکنی من نظرمو گفتم چرا بهت برخورد
        دیدی حتی نیومدم به نظر شما تو پاسخ بگم
        ولی بی خیال

      • یاس می‌گوید:

        منم نظرمو گفتم.شما چرا بهت برخورد؟!
        میخواستی جبران کنی.خب مبارکت باشه ب هدفت رسیدی
        1ی از کامنتات زیرکامنت من بود درضمن اون بالا نظر منو دیدی میتونستی احتراممو نگه داری…
        آقای خشن و لجباز!

      • Mehrdad می‌گوید:

        ممنـــــــــــــــــــون یاسی
        واقعا» خیلی دوستت دارم
        و از اینکه ب خاطر من هیچی نمیگی خوشحال شدم
        و من خودم خیلی از ویکی خوشم میاد
        هر چی باشه اینقدر خوب هست ک ب مذاق بکهام خوش بیاد
        وقتی ک بکهام خوشش میاد من دیگه چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        منم میگم عالیه برای بکهام
        خوش پوش و خوش استایل

  9. sahar می‌گوید:

    تسلیت میگم غم آخرتون باشه!!!!!

  10. نگار می‌گوید:

    مانلي

  11. Cute Cat می‌گوید:

    دیگه مطمئن شدم لباس از ران چاک دار مد شده چون انجی هم هی این مدلی میپوشه.راس میگن ویکی از لاغری زیاد شبیه آبنبات شده چون کلش خیلی گنده تر از تنش شده!!

  12. Hani می‌گوید:

    vaghan mamnunam azat Yase aziz chon man davido miparastam va zanesh harjuriam bashe zane davide pas to shakhsiate khube hafte mishi bekhatere defa az Vici

  13. MM3 می‌گوید:

    ببخشید این ادمه یا چوب شور

  14. marya.b می‌گوید:

    همیشه خوش بوش و شیکه…

  15. شمیم می‌گوید:

    واااااای واقعـــا عجیبه که ویکتوریاااا داره لبخنـــــد میزنه D:

    از مدلِ لباسش خوشممم نیومد از خودشم خوشم نمیاد،خیلی بد استیله قیافشم هیچ جذابیتی نداره و به دل نمیشینه،دیوید حیف شد!

  16. ava می‌گوید:

    push girl
    خوش تيپه هميشه … اصلا بهش نمياد اين همه بچه داره … لاغره ولي خيلي خوش تراشه ، قيافش هم بامزست .

  17. آمستریا می‌گوید:

    خوش تیپ
    البته اینجا نه
    ولی خیلی فیس و چهره بدی دارع

  18. سحر می‌گوید:

    این بشر لبخند میدونه چیه ؟
    من یه زمانی خوشم میومد ازش ! فکر میکردم خیلی آدم باکلاسیه اما تازگی میبینم خسته کننده اس ! همیشه اینقدر خشک و نچسب ؟ حداقل بعضی وقتا واسه تنوع بخند ! نمی میری که ؟
    .
    .
    .
    یاس عزیز این حرف که هرکسی درک نمیکنه در شأن شما نیست ! اینطوری به هرکس که مخالف نظر شما باشه توهین کردید ! همچین چیزی رو برای خودتون قبول دارید ؟

    • neda می‌گوید:

      با 2 خط اخر موافقم .در ضمن بازم کامنتای لجبازی و بچه بازی داره شروع میشه.همین کامنتارو ادم میبینه که دیگه دوست نداره کامنت بزاره.قرار نیست که هرکس از یکی از این هالیوودیها بدش بیادجرات اظهار نظر نداشته باشه!!!!

      • Arash می‌گوید:

        نه ندا تو همیشه بیا هر کسی کامنتاش به خودش مربوطه
        شما همیشه کامنت بذار نریا
        منم با سحر کاملا» موافقم

  19. sara می‌گوید:

    همه ی عکساش که یه جور بود!!

  20. love selena می‌گوید:

    ببخشید بچه ها … من اصلا دووست ندارم باهاتون مخالفت کنم و یا ناراحتتون کنم…
    ولی من دووسش دارم !!!!
    چهرش یه غرور خاصی داره … از همین خوشم میاد …
    گونه هاشم خیلی خوش فرمه …
    چشماشم جذابه …
    همیشه خوش پوش و شیکه …
    درسته خیلی لاغره ولی پاهاش کشیدگی قشنگی داره ….
    موهاشم دوووست دارم … بامزست …

    مرسی … ممنون

  21. saeede می‌گوید:

    2ساعتو نیم با همین فیگور واساده!!!:-P
    زندگی جدید امپراتورو دیدین؟(کوسکو) ایزما یادتونه؟؟؟الان بالای صفحس:-D

  22. khaT می‌گوید:

    هيچي نداره!!!! با اون همه پول بايدم خو.ش تيپ باشه!!!
    حتي وايستادنشم ايراد داره!!! شل و بي حال!!!
    ولي در كل زن خوبيه.

پاسخی بگذارید

