بیلبورد برترین آلبومها،آهنگها و موزیک ویدئوهای این هفته آمریکا-9 دسامبر 2010

فرستاده شده: دسامبر 9, 2010 توسط Admin در Top Music, موسیقی
برچسب‌ها:

بیلبورد برترین آلبومها،آهنگها و موزیک ویدئوهای این هفته آمریکا-9 دسامبر 2010

برترین آلیومهای هفته

++++++

برترین آهنگهای هفته

++++++

برترین موزیک ویدئوهای هفته

++++++

بیلبورد برترین آلبومها،آهنگها و موزیک ویدئوهای هفته آمریکا هر پنجشنبه در سلب دیلی

اخبار پرفروشترین آلبومهای امریکا هر شنبه در سلب دیلی

دیدگاه‌ها
  1. سارا می‌گه:

    چیکــــــــــار میــــــکنـــــــــه عشقـــــــــــــــه من تیلورررررررر
    ادامه بده تو میتونی جیگر طلا اول شدن حقته،خودتم که تکی No.1

  2. Arash می‌گه:

    من خیلی خحیلی خوش حالم اونم فقط برای glee
    نمی دونید چقدر موزیکاش قشنگه من سری قبلیشو گرفتم دیونشش شدم
    چه قدر قشنگ صدای بریتو باز سازی کردن و خوندن
    عالیه عالیه
    خیلی خوشم اومد حیف الان محرمه وگر نه ول کن موزیکاش نبودم
    خیلی خفنن خدایی این آلبومم باید عالی باشه
    برای تیلورم خیلی خوش حال آلبومشو تقریبا» کامل گرفتم بی نظیره خیلی صداش عالیه
    ماریا هم که تو آلبومش ترکونده
    من کامل آلبومشو دارم خیلی آروم و خوبه مخصوصا» oh santa
    تو صوتی ها هم فقط پینک و کیتی و ریحانا و کشا رو دوست دارم

  3. نگار می‌گه:

    نگار واست تيکه تيکه شه نگار واست بميره نگار واست له شه عزيزم هيچکدوم از اينايي که تو اين جدولن انگشت کوچيکه ي تو صدات و تجربت نميشن همشون بايد گرده پاتو ليس بزنن بد ترکيبا خوش صداترين زن جهاننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن براووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو I LOVE YOU MARIAH HONEY negar

    • یاس می‌گه:

      من از آهنگایکریسمس متنفرم اما باید اعتراف کنم ک اُ سانتا خیلی دلنشین بود
      راجع ب اون قضیه گرد پا هم باید بگم منم همین نظرو دارم البته درمورد تیلور

      • Arash می‌گه:

        ماریا خیلی آلبومش 20 بود من کیفیدم

      • نگار می‌گه:

        حالا عزيزم ياس جان اومدي نسازيا اونجا نظر اونورياست نه ما ايرانيا نظر سنجيها مطابق با اونجاست نه اينجا در مورد کريسمس هم به قدري اين اهنگ دلنشين بود صداي ماري که نزديک بود قلبم از تو سينم بياد بيرون در مورد تيلورم اخه تيلورو چه به ماريا با اون همه عظمت واباهت تيلور سر جمع 2 تا 3 ساله کارشو شروع کرده ماريا سابقه ي 20 ساله داره oh santa هم که همه رو ديوانه کرده

      • ان شرلی می‌گه:

        اهنگهای کریسمس…اهنگ الویس خیلی زیبا بود
        و
        من البوم ماریا رو گوش ندادم
        نمیدونم چجوریه..!
        البوم ریحانا عالی بود
        مث هیکلش و ……

      • یاس می‌گه:

        عزیزم تو این 5سالی ک تیلور روی کار اومده موفقیتاش خیلی چشمگیر تر از ماریای با تجربه بوده
        تیلور 20سال از ماریا کوچیکتره یعنی سن بچه شو داره پس با مقایسه این 2نفر ماریا ست ک کم میاره

      • ان شرلی می‌گه:

        موافقم

      • نگار می‌گه:

        سبک اين دو نفر کاملا متفاوته بالاتر از صداي ماريا تا الان وجود نداشته و نخواهد داشت مطمئنم تيلور بعد از چند سال خوش درخشيد ماريا با انتشار اولين البومش مثل بمب ترکوند ماريا الان بارداره و به محض اينکه فارغ شد پر کار تر ميشه

      • یاس می‌گه:

        خدا کنه ما ک بخیل نیستیم!
        درمورد صداشم باید بگم این نظر شخصی توئه و درمورد بقیه صادق نیست

      • سارا می‌گه:

        نگار خانومه گل منم نظرم اینه که مقایسه کردن ماریا با تیلور درست نیست
        هم در مورد سبک کاریشون و هم در مورد تون صداشون
        مثل اینکه شرق و غرب رو با هم مقایسه کنی
        با یاسی موافقم

      • یاس می‌گه:

        ب نکته خوبی اشاره کردی.توی همون جمعیت 300میلیونی طرفدارای مدونا بیشترن
        ضمنا» ی سوال چرا آمریکا با این همه جمعیت زیادش بازم تو کارای اساسی و پروژه های مهمش از ایرانیها استفاده میکنه؟!

    • یاس می‌گه:

      مرسی شوکول

      • Arash می‌گه:

        آقایون که نداریم ولی خانوما بی خیال
        بیاین همه به مدونا رای بدیم که استاد هستن

      • یاس می‌گه:

        من منکر استاد بودن مدونا نیستم ولی تیلور و آوریل رو بهش ترجیح میدم
        با تشکر

      • نگار می‌گه:

        به کي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مدونا من حاضرم به يک سگ راي بدم به اين ندم

      • نگار می‌گه:

        منم که گفتم مقايسه ي اين دو نفر مضحکه چون من يک تار موي ماريو با هيچ انساني روي کره ي زمين عوض نميکنم ماريا جونو عمر منه براش جون ميدم و اينو بارها گفتم حالا يعني چي شرق و غرب که گفتي؟؟؟؟؟؟

      • ان شرلی می‌گه:

        مدونا کجا
        ماریا کجا؟
        ماریا افتخار کنه که بشه ناخون کوچیکه مدونا

      • Arash می‌گه:

        نگوووووووووووووو این حرفو خیلی سنگ دلی مدونا
        اولین کسی بود که سبک خواننده های جدیدو به وجود آورد
        و من برای مدونا از هر خواننده ای بیشتر احترام قائلم حتی ماریا
        و در باره آوریل و تیلورم باید بگم که خوب اونا الان خیلی عالین
        منم دوسشون دارم امیدوارم وقتی به سن مدونا رسیدن هنوز هم بتونن مثل مدونا سر حال باشن

      • یاس می‌گه:

        نگار من از روی این حرفت متوجه شدم ک تو دانش موسیقیایی نداری متاسفانه.قصدم بی احترامی نیست
        ولی باید بگم موسیقی ی علمه ک احساسات رو بیان میکنه منتها نباید احساسی باهاش برخوردشه
        درست مثل پزشکی ک نباید احساسات رو وارد جنبه عملی کار کرد…

      • نگار می‌گه:

        مدونا هرچي هست که من حالم ازش بهم ميخوره خيلي هم بد استيله قد کوتاهه نصف ماريه منم نميشه خيلي هم فا………… حتما با همين خودشو به اوج رسونده مثلا اوج

      • Arash می‌گه:

        (((مدیرای عزیز سایت خواهشا» نظرارو پاک نکنید چون کاربرا دارن مودبانه راجب خواننده ها بحث می کنن
        که در این پست حضور دارن)))
        نگار احتمالا» تور اخر مدونا تو آرژانتینو ندیدی
        چون توش ی قسمتی بریتم میاد و با مدونا ی اجرای کوچیک می کنه
        ولی درکل راستشو بگم زیبا ترین اجرای زندیگم بود که دیدم
        حت از اجرا های بریتم جذاب تر بود
        وقتی خواستم بخرم گفتم جالب نیست مدونا دیگه سنی داره و نمی تونه درست اجرا کنه
        ولی من دیدم داشتم سکته می کردم از تعجب این قدر که مثل همیشه رقصی
        و جیغ و داد کرد و کارای همیشه گیشو کرد
        من شک کردم 40 رو داشته باشه چه برسه به 50
        مدونا با هیچ خواننده قابل مقایسه نیست

      • یاس می‌گه:

        خیلی خنده دار ک بگی من پیش فلان دکتر قلبمو عمل نمیکنم چون دکتره زشته!

      • نگار می‌گه:

        من کلا ادم مستبدي هستم و اگه اسمون و زمينم جلوي من قد علم کنن نظرم درباره ي مدونا همينه والسلام

      • Arash می‌گه:

        نگو مدونا فاح…..است که اشتباه می کنی مدونا بزرگتر از این حرفاس که من و شما بتونیم بشناسیمش

      • سارا می‌گه:

        آرش مدونا کجااش سرحاله داداش؟
        با اون همه کوفت و زهر ماری که اون تناول میکنه و میکشه منم باشم خوب میمونم
        تازشم سرخوش بوده که تا الان دوام آورده اما همه اینا رو به چه قیمتی بدست آورده
        تیلور جونه من تو یه مصاحبش در مورد زندگیه آیندش گفته که تا جایی كه حرفه ام پیش میره امیدوارم مسافرتهام و آهنگام به روز باشه ولی من مثل كسی نیستم كه این ور و اون ور بپلكه و از موضوع اصلی پرت باشه. من با وقار تعظیم میكنم، كودكانم را پرورش میدم و یك باغ درست میكنم و اجازه میدم كه موهام خاكستری بشه. چون نیازی به موهای بلوند توی 60 سالگی ندارم

      • نگار می‌گه:

        ياس ببين اين دو تامسئله بي ربطه پزشکي با موسيقي

      • یاس می‌گه:

        مدونا نیازی ب نظر ی جهان سومی اونم از نوع ایرانی نداره….
        «استبداد» در طول تاریخ بزرگترین دلیل سقوط قدرتمداران بشمار میرود!

      • یاس می‌گه:

        سارایی تیلور رو قاطی نکن اون بحثش از همه جداست!

        نگار جون هیچ جیز تو این دنیا بی ربط بهم نیست!!
        راست میگی ک دین و زندگی بلد نیستی. تو دین و زندگی سال دوم توی اوایل کتاب ی بحثی داشتیم راجع ب ارتباط طولی و عرضی با استناد ب اون بحث میشه گفت ک علم پزشکی و علم موسیقی هرچند ارتباط طولی ندارند اما دارای ارتباط عرضی هستند

      • Arash می‌گه:

        بچه ها دقت کردین تا الان دعوا نشده
        و همه دارن دوستانه حرف میزنن ایول
        ولی سارا خوب نیست این مقایسه
        مدونا دیگه ازش سنی گذشته و باید به خودش برسه تا سرحال بمونه
        چرا با سنش تو کنسرت استرالیا مقایسش نمی کنی
        که خانم جوون بود با موهای کوتاه
        یا وقتی داشت La Isla Bonita و می خوند و با اون دامن اسپانیاییش و چهره خوشگلش دل می برد
        تو دوران 20 تا 30 سالگیش
        من که تیلور رو دوست دارم
        ولی باید قبول کنیم که مدونا پیش کسوته
        و تیلورم هنوز بی نهایت جا داره و ممکنه روزی از مدونا هم جلو بزنه تو سن مدونا

      • نگار می‌گه:

        افرين اخه ماريه منم نيازي نداره امريکا جمعيتش چندين و چند برابر ايرانه

      • سارا می‌گه:

        بهت حق میدم داداش چون تا حدودی با نظرت موافقم ولی میبینی که سیستم آدما با هم متفاوته
        یکی اخلاقیات براش مهمه و بهش پایبنده اون یکی نه
        یکی درست زندگی میکنه یکی هر جوری شده وقتشو میگذرونه
        اصلاًیکی از دلایل اصلی اینکه من تیلور رو دوست دارم بخاطره همینه، در کنار استعداد و زیبایی و خاص بودنش به یه سری مسائل هم پایبنده که این جور آدم تو رده سنی اون و فرهنگ کشورش خیلی کمیاب هستش، میتونم با نیکول کیدمن مقایسش کنم در این رابطه

      • Arash می‌گه:

        برای چی نیکول کیدمن؟؟؟؟؟؟؟؟

      • سارا می‌گه:

        چون اونم انسان با اخلاقیه البته این نظره منه هاااا

      • Arash می‌گه:

        من خودم از بزرگ ترین فنای نیکولم و محاله ازش بد بگم
        خیلی دوسش دارم
        ولی من ی بار ی فیلم گرفتم از نیکول که راستش تو عمرم هنوزم فیلم به اون بدی ندیدم واقعا» واقعا» مستهجن بود اصلا» داشت حالم بد می شد
        و همون اولاش که زدم جلو بردم پسش دادم
        خوب اونجا همه از این کارا می کنن

      • یاس می‌گه:

        وای نه سارا!
        تیلور تکه. 1ی ی دونه س.اورژیناله اورژیناله.بی نظریره هم تو کار هم تو اخلاق.وا3 همینه ک من خیلی دوستش دارم.آدم فوق العاده اصیل و باشعور و متشخصیه.میفهمه ک چی میخواد و چکار میکنه.
        فقط امیدوارم زودی با جیک بهم بزنه!(و آرش مخالفت خود را سریعا» اعلام میدارد…)

      • نگار می‌گه:

        اون فيلم نيکول چشمان کاملا بسته نبود ارش ؟؟؟؟؟

      • سارا می‌گه:

        آرش جان ببین من نیکول رو تو زندگی واقعیش مثال زدممممم
        خوب شاید اون موقع مجبور بوده و گرنه خودش همچین آدمی نیست تو زندگیش
        در مورد جیک هم یاسی من موافقتم رو شدیداً اعلام میکنم با یاسی
        به تیلور نمیخوره هم از لحاظ سنی هم یه سری مسائله دیگه ……..
        به نظر من که برای تیلور همتایی تو هالیوود موجود نمیباشد.
        لطفاً مجدداً شماره گیری نفرمائید

      • یاس می‌گه:

        سارا من هم با تو موافقم هم با خودم

        راستی نگار متوجه ارتباط علوم پزشکی و موسیقی شدی؟
        جواب اون سوالمم بده:
        {ب نکته خوبی اشاره کردی.توی همون جمعیت 300میلیونی طرفدارای مدونا بیشترن
        ضمنا” ی سوال چرا آمریکا با این همه جمعیت زیادش بازم تو کارای اساسی و پروژه های مهمش از ایرانیها استفاده میکنه؟!}

      • Arash می‌گه:

        بله نگار همون بود شما دیدی مرتیکه تامم توشه
        و یاس
        بله بنده مخالفم من هنوزم معتقدم که عشق سن نمی شناسه
        و امیدوارم عکسای عروسیشنو ببینم
        این قدر که دوست دارم اینا بهم برسن
        خیلی خیلی جیک بچه باحالیه ایول داره

      • نگار می‌گه:

        منم دارم و ديدم نيکول همين جوريه 1999 هست خيلي شديده مس…

      • یاس می‌گه:

        و آرش
        من هم ب همین نسبت دوست دارم بریتنی با جسون ازدواج کنه و بی صبرانه منتظرم عکسای عروسیشونو ببینم
        عشق اولش عشقه وجود اختلاف سلیقه_ناشی از اختلاف سنی_ ادامه روند عاشقانه رو غیرممکن و بعضا» ب نفرت تبدیل میکنه…
        کم از این عشقبازیا تو هالیوود ندیدیم.ولی لیاقت تیلور بیش از اینها ست

      • Arash می‌گه:

        خیلی بدی
        جیک تیپ و استایل خوبی داره
        جلف نیست و سنشم 29 است
        ولی تو می خوای بریتو سیاه بخت کنی
        خیلای بدی بریت کجا جیسون کجا مردک پیر و بی کار
        کاش بریت با جیک دوست می شد من خیلی کیف می کردم
        هم سن هم هستن

      • یاس می‌گه:

        چیزی ک عوض داره گله نداره مستر!
        باشه مندعا میکنمجیک بیاد بریتو بگیره ک هم تو خوشحال شی هم من.

      • سارا می‌گه:

        خداااااا کنه
        من فقط برای تیلور آرزو میکنم که صبر و تحمل پیشه کنه در مورد ازدواج
        آخه زوووده براش و هم اینکه تجربه نداره واسه همین زود گول آدمای نسناسو میخوره
        ولی من بازم میگم جیک اصلاً به تیلور نمیاد
        مثل زمین و آسمون میمونن

  4. Arash می‌گه:

    http://1.dlera.com/music/foreign_music/4703-glee-episode-2-vbritneybrittanyv-i-tunes-songs.html
    اینم لینک دانلود آهنگای قبلی آلبوم glee
    برید بگیرید 6 تا بیشتر نیست ولی عالین

    • یاس می‌گه:

      آرش این آدرسی ک دادی لود نمیشه!

      • Arash می‌گه:

        من همین الان رفتم لود شد
        این سایت عصر دانلود ی ذره دیر باز می کنه
        و لی ببین راستی کلیک کردی رفتی تو صفحه اش
        زیر عکس بریتنی اسم آهنگارو نوشته رو هر کدو راست کلیک کنی
        open in new tab یا open in new window رو بزنی می ره تو مدیا فایر
        بعد که نوشت می تونی دانلود کنی دانلود کن
        چون واقعا» قشنگ موزیکای بریتو اجرا کردن
        و به موزیکای قدیمیش سبک و آهنگ و بیس جدید دادن
        (((ببخشید ولی این کامنت به این پست بی ربط نیست
        مر بوط به glee است که تو لیست بیلبورد موجوده)))

      • یاس می‌گه:

        لود شد ولی من با مدیا فایر مشکل دارم.نمیتونم دان کنم.دیگه لینکنداری

      • Arash می‌گه:

        نه واقعیت ندارم
        ولی ببین تو مدیا فایر وقتی آوردProcessing download request…
        این قدر صبر کن تا بالاخره بیارهclick here to start download
        بعد رو نوشته راست کلیک کن و سیو تارگت رو بزن دیگه بقیش رله است
        یا با فایر فاکس برو شاید درست شه

    • یاس می‌گه:

      مرسی آرش جون.حالا فعلا» داره دان میشه.تا خدا چی بخواد

  5. Arash می‌گه:

    من نمی دونم چه جوری موزیک ویدئو جدید کشا we r who we r رو توصیف کنم
    عالی کار کرده
    خیلی خیلی بیسته من عاشق این ویدئو شدم
    ولی این بیلبوردم از دنیا عقبه بابا ما این سر دنیا این موزیک ویدئو رو دیدیم بعد اونا هنوز نیاوردن تو بیلبورد
    خنده داره

  6. مهشید می‌گه:

    دالی!!!

  7. ان شرلی می‌گه:

    عکس ریحانا رو البومش خیلی نازه
    خیلی زیباست
    مرسی

  8. نگار می‌گه:

    اوا

  9. شمیم می‌گه:

    این آلبوما و آهنگای برتر که بیشترشون همونان،تیلور واقعا لیاقت داره که آلبومش اولای جدول قرار میگیره!

    آلبومِ ماریا رو هنوز گوش نکردممم گوش می کنم ببینم چه جوریِ!

  10. j.sparrow می‌گه:

    وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    دوباره ریحانا ………………………
    اصلا این البومش مثل بقیشون محشر بود……………………………
    ترکوندهههههههههههههههههههههههههههههههه
    منو فرستتاده فضااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    اصلا همه چیزای این بشر قشنگه…………………………
    موهاشووووووووووووووووووووووووووو
    چشاششششششششششششششششششششش
    هیکلشو دیگه نگو من سکته میزنم…………………………………..
    واقعا عاشقششششششششششششششششمممممم
    آهنگاش حس و حال خاصی داننننننننننننننننننننن
    محشرنننننننننننننننننننننننننننننننننن
    justin bieber????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من که باورم نمیشه یه روز از آهنگای ایشون خوشم بیاددددددددددددد!!!!!!!!!!!!!
    وای مامانننننننننننننننننننننننننن
    کیتی جونم////////////////////////////////////////////////////
    فداش شمممممممممممممممممممممم
    چه قدر آ]نگ firework ش قشنگهههههههههههههههه
    عاشق صداش شدمممممممممممممممممممممممممممممممممم
    اصلا اون صورت بانمک و گوگولیش منو کشتهههههههههههههههههههه
    تیلوررررررررررررررررررررررررررر سویفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت؟
    اینم باورم نمیشههههههههههههههههههههههههههه

    یعنی آلبوم speak now تیلور سویفت از آلبوم ریحانای من بهترهه ؟؟؟؟؟؟؟؟
    خیلی مرسی……………
    فداتون بشم با این پستاتون

  11. Hamid_Bermoda می‌گه:

    فقط تیلور d:

  12. Mehrdad می‌گه:

    من باز هم میگم از بورنو مارس خیلی خوشم اومده
    Just The Way You Are خیلی قشنگه
    و از صعود آلبوم تیلور خوشحال و از سقوط آلبوم ری ر ی ناراحت شدم
    و آلبوم ماریا هم ک ب بیلبورد راه یافت
    ممنون سلب دیلی

  13. love selena می‌گه:

    وایییییییییییییییییییییی چرا آلبوم ریانا این قدر پایین اومده …. واقعا که آلبوم معرکه ایه این آلبوم ….
    تمام ذهن و وحودمو تسخیر کرده … بی نظیره … دو آلبوم آخر ریانا واقعا قوغا به پا کرد واقعا که شاهکار بودن این دو آلبوم ….
    و اما واقعا باید به susan boyle به خاطر این موفقیت بزرگ تریک گفت … لیاقتشو داشت … با اون صدای لطیف و رویاییش آلبومش کمتر از این فرش میکرد تعجب داشت …
    متاسفانه تا حالا نتونستم آلبوم های glee رو گوش کنم … ولی واقعا مشتاقم که گوششون کنم … وقتی که sound track های این سریال این قدر فروش کرده قطعا سریالش هم دیدنی و جالبه … تا حالا که توجه نوجون های زیادی رو به سمت خودش جلب کرده …
    ماریا کری هم لیاقت بیشتر از این ها رو داره … آلبوم زیبایی رو ارائه داده … صدای زیبا و آرامش بخشش توی این آلبوم به شکل گوش نوازی لطیف و دل نشینه …
    و اما black eyed peas گروه مورد علاقه خودمممم …. واقعا براشون خوش حالم … آلبوم آخرشون خیلی جالب و خاصه … مثل همیشه صدای قوی فرگی نقطه قوت بیشتر اهنگ های این آلبوم به شمار میاد .. اما نمیشه به راحتی از کنار صدای جالب و خاص will i am گذشت…. ریتم خاص و پر انرژی که برای آهنگ ها انتخاب کردن خیلی دل نشینه ….

    آهنگ های بر تر هفته هم واقعا قشنگن … غیر دو آهنگ آخر همشون رو شنیدم و ازشون لذت بردم … همشون لیاقت اینو داشتن که که در لیست پر فروش ها قرار بگیرن …

    اما در لیست ویدیو های برتر ویدیو های زیادی هست که ندیدم پس ترجیح میدم در مورد این قسمت حرف اضافه نزنم …

    مرسی

پاسخی بگذارید

