جدیدترین عکسهای جسیکا بل و جاستین تیمبرلیک در هالیوود

فرستاده شده: دسامبر 9, 2010 توسط Admin در Celebrities, Jessica Biel, Justin Timberlake
برچسب‌ها:,

جدیدترین عکسهای جسیکا بل و جاستین تیمبرلیک در هالیوود

جسیکا بل و دوست پسرش جاستین تیمبرلیک برای صرف شام در رستورانی در هالیوود دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
    • یاس می‌گه:

      آرش ما رو پیچوندی تو اون پست اومدی اینجا اول بشی؟!ولی اکشال نداره.تبریک
      راستی برو اون پست جوابتو بخون

  1. یاس می‌گه:

    وا!حیف جاستین نبود؟!

    • یاس می‌گه:

      هرچیجاستین خوشتیپو خوش پوشه این دختره برعکسه
      جسیکا خیلی بد لباسپوشیده و ساعتشو گوشوارههاشبا لباساش اصلا» باهم هارمونی ندارن!
      کیف و کفش و لاکشم خیلی زشتن
      ولیاز بریتنی مرتب تره!منتها بریت از این در کل بهتره…

      • سارا می‌گه:

        بابا این جاستین خودشم فهمیده چه گندی زده با این انتخابش
        تو عکس اولی میتونین عمق احساسشو درک کنین
        به چی داره نگاه میکنه؟
        نکنه بنزین نداره؟

    • Arash می‌گه:

      خدا از دهنت بشنو این زن چی داره
      این چی داره که بریت نداشت
      ای خاک بر سرت جاستین(با شیون)

  2. Arash می‌گه:

    ووووووووووووووووووواوووووووو
    من عاشق جاستینم
    خیرو بهره نبینی پسر بریتنی اسپیرز کجا این کجا
    من جسیکا رو دوست دارم ولی خب حتی با بریت قابل مقایسه نیست
    در کل آقا ما شما رو خیلی دوست داریم
    خیلی باحالی
    تو هیکل الگومی(این آرزو رو به گور می برم)
    صداتم که زیر و قشنگه
    استایلتم که جالبه
    خوش تیپم هستی
    من تو مردای سلب خیلی اینو دوست دارم

  3. سحر می‌گه:

    چقدر قیافه جسیکا ناله اس ! خیلی خسته میزنه !

  4. Cute Cat می‌گه:

    جسیکا بل نه بیل .ی همراه با کسره.این جسی ک دستش عین عقب موندهاس چرا؟؟؟جاس هم ک شبیه لاک پوشت خنگه!!

  5. شمیم می‌گه:

    از جسیکا خوشم میاد بانمکِ و مهربون به نظر میاد ولی تیپش خوب نیست!

  6. saeede می‌گه:

    چه ساعت آبیه ضایع ای!
    جاستین چه تیپ مزخرفی زده

  7. نگار می‌گه:

    قابليت نظر دادن نداره

  8. سونا می‌گه:

    قیافه ی جسی عینهو میت متحرکه

  9. ان شرلی می‌گه:

    مرسی

  10. Mehrdad می‌گه:

    به به!!!!
    آقای جاستــــین
    چشممان ب جمالتان مستفیض شد!
    پارسال دوست امسال آشنا!
    تو عکس اول فکر کردم انیشتین نشسته!
    (تعجب نداره دقت کنید…)

  11. neda می‌گه:

    هر دوشونو دوست دارم به نظر من اینجا تیپ هردوشون خوبه .اتفاقا من تیپ این فرمی رو دوست دارم زیاد خوشم نمیاد از set کردن.

  12. love selena می‌گه:

    آخی جییییگرشونو …
    چه قدر من دوووست دارم این دوتا رو ….
    جاستین که معرکست …
    صداش خیلی لطیف و گوش نوازه …
    آهنگاش همه انرژی بخش و هجانین ….
    رقص منحصر به فردی هم داره …
    ویدیو های جالبی هم میسازه …
    کلا خیلی دوووسش دارم ….

    جسی هم خیلی نااازه …
    گونه های خیلی خیلی خوشملی داره …
    چشماشم جذابه ….
    لب هاش خوش فرمه …
    هیکل قشنگی هم داره …
    موهاش نازه …

    درکل هر دو دوست داشتنی و باحالن ….
    مرسسسسی

  13. khaT می‌گه:

    بدم نمياد از جسيكا…

پاسخی بگذارید

