عکسهای کریستینا آگوئیلرا و شر در کنفرانس خبری فیلم «Burlesque» در مادرید

فرستاده شده: دسامبر 9, 2010 توسط Admin در Celebrities, Cher, Christina Aguilera
برچسب‌ها:, ,

عکسهای کریستینا آگوئیلرا و شر در کنفرانس خبری فیلم «Burlesque» در مادرید

کریستینا آگوئیلرا و شر در آغاز اکران اروپایی فیلم «Burlesque» در کنفرانس خبری این فیلم در مادرید اسپانیا دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. نگار می‌گه:

    111111111111111111111

  2. Cute Cat می‌گه:

    222222222222222222 یا 3333333333

  3. ان شرلی می‌گه:

    اخی شر عزیز……خیلی پیر شده(فوق العاده اس…)
    کریستینا بازم این کفشارو پوشید که…
    تقریبا خوب بود
    مرسی

  4. Arash می‌گه:

    آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخی من این قدر اسب آبی دوست دارم مخصوصا» وقتی کتار ی گوریل پیر باشه
    و رژ لب قرمز بزنه
    ااااااااااااااااااااااااااااااااا ببخشید این که شر و کریستینا هستن
    من اشتباه کردم
    من صدای کریسو خیلی دوست دارم ولی دیگه داره می ترکه
    داره منفجر می شه
    به خودت برس خانم وگر نه از دست میریا
    از ما گفتن از شما نشنفتن
    در کل هنرش خوبه

  5. نگار می‌گه:

    شرو که ميبينم ياد مادربزرگم ميافتم از نظر سني

  6. نگار می‌گه:

    کفش کريستينا خوبه

  7. شمیم می‌گه:

    ای جاااااااااانممممم

    من قربونت برممممم که همیشه مرتب و خوش تیپ و ناز و خنده رویی،تو گوووونی هم بپوشی تو تنت مثه لباسِ پرنسسها میشـــه

    عاشقِ رنگِ پوستش رنگِ دریایی چشاش رنگِ موهاش چشای گیراش و صدای قوی و تکرار نشدنیشم

    برام مهـــم نیست بقیه چی میگن،کریستینا چاق هم بشه باز همون کریستینایِ دوست داشتنیِ خودمه و به هیچ وجه نظرم درموردش عوض نمیشه،هر کس نظری داره و نظرش واسم محترمه

    نمیخوام محیطِ دوستانه ی اینجا رو خراب کنمممم چون نظرا متــــفاوته

    ممنـــــون ادمین واقعا وقتی عکسای این فرشته رو می بینم انرژیِ مثبت میگیرم،واقعا ممـــنون.

  8. Cute Cat می‌گه:

    نگار جان اگه هستی با شمام؟؟میتونی بیای وبم؟؟

  9. Cute Cat می‌گه:

    نگار جان موجودی؟؟

  10. Cute Cat می‌گه:

    من میرم امریکن ایدل

  11. Cute Cat می‌گه:

    این شر اندازه ی دایناسور قدمت داره

  12. سحر می‌گه:

    بعد از اینکه عکساش لو رفته چه باحجاب شده !
    احتمالش هست که حامله باشه ! آخه معمولا اینا نمیزارن بی دلیل هیکلشون اینقدر افت کنه ! حتما دلیلی داشته !

  13. Cute Cat می‌گه:

    ااااااااه.من حالم داره از روی کریس بد میشه

  14. سینا می‌گه:

    شر فاجعه است..
    کریستینا خیلی خوشگل شده..

  15. Cute Cat می‌گه:

    بروبکسسسسسسسسس فعلا.شبتون خوووووووووووووووووش

  16. Cute Cat می‌گه:

    مثلا من بای کردم با آرزوهای خوش واستون!!

  17. saeede می‌گه:

    کریستینا اوری دی چاق تر از یستر دی!مگه چی میخوره انقده تند تند چاق میشه؟؟؟:-O شر ام که واقعا شرر!شکل مرد ارایش کرده میده!چقد این عمل میکنه!چقدددددر تزریق میکنه!

  18. sahar می‌گه:

    شمیم جان بزن قدش که هر چی گفتی بی کم وکاست قبول دارم .کریستینا رو همه جوره قبول دارم (هر چند کریستینا با جردن بود بهتر بود.)ولی اینم هیچی از ارزشاش کم نکرده .دوسش دارم خیلی شدید.

  19. بهار می‌گه:

    فکر کنم چاقی داره یه جورایی مد میشه…وگرنه تا همین چند وقت پیش کریستینا خیلی لاغر شده بود!

  20. Mehrdad می‌گه:

    یا خدا!!!!!!!!!!!!!!!
    این چ هیکلیه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    بابا نکنه حامله است رو نمیکنه
    شکمو برم
    هرچی قورمه سبزی بوده زده ب بدن
    ماشالله هزار ماشالله هر روز گنده تر از دیـــــروز

  21. Hamid_Bermoda می‌گه:

    کریستینا چقدر کج و کولست

  22. saba می‌گه:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    cheghade chagh shode ghorme sabzie behesh sakhte

پاسخی بگذارید

