نیکول کیدمن در کنفرانس خبری ورایتی در باره فیلم «لانه خرگوش»

فرستاده شده: دسامبر 9, 2010 توسط Admin در Celebrities, Nicole Kidman
برچسب‌ها:,

نیکول کیدمن در کنفرانس خبری ورایتی در باره فیلم «لانه خرگوش»

نیکول کیدمن و آرون اکهارت در نشست خبری سایت سینمایی ورایتی درباره فیلم جدیدشان «لانه خرگوش» در هالیوود دیده میشوند.این فیلم از روز 17 دسامبر به اکران جهانی در خواهد آمد.

دیدگاه‌ها
  1. sara می‌گوید:

    رنگ موهاش عوض شده باز که!
    صداش فوق العادست.

  2. یاس می‌گوید:

    چقد ناز شده!
    چ خوب شد رنگ موهاشو عوض کرد قبلیه اصلا» بهش نمیومد ولی چرا اینجوری لباس پوشیده؟!انگار اومده مراسم ختم

  3. Mahnaz می‌گوید:

    doooooooosesh daram
    Mazloome

  4. ان شرلی می‌گوید:

    نظری ندارم
    زن خیلی خوبیه
    ولی افسرده نشون میده
    مرسی

  5. فهیمه(Nicolefan1) می‌گوید:

    تو عکس 3 خیلی جیگر شده نفسم
    من 6 ساله عاشق نیکولم و تا روز مرگم عاشقشششششممم
    زیباتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتترین زنیه که تا حالا دیدم
    به نظر من نیکول ملکه هالیووده
    خیلی خوشحالم که با اکران این فیلم از نیکول عکس و خبر زیاد میشه تو کل تابستون که من بیکار بودم هیچ خبری ازش نبود!
    فقط امیدوارم فیلم موفقی بشه چون تهیه کننده فیلم هم نیکوله
    و احتمال داره نیکول برای ربیت هول نامزده اسکار بشه! من که آرزومه

    • Cute Cat می‌گوید:

      بله زیباس ولی با جراحی!!

      • فهیمه(Nicolefan1) می‌گوید:

        نیکول به جز تزریق لباش تا حالا جراحی نداشته که به نظرم لبای قبلیش قشنگتر بود میتونید فیلمای قدیمیشو ببینید مثلا من سریال بانکوک هیلتونش رو دارم موهاش فره و چهرش زیباست ولی به اندازه الان زیبا نیست چون فقط 21 سالشه و به نظر من زنا سنشون که بالاتر میره خوشگل تر میشن و 30 سالگی اوج خوشگلیشونه
        نباید انتظار داشت نیکول شبیه 20 سال قبلش باشه همه همینطورن
        چند سال پیش نیکول خیلی خوشگل بود ولی الان یه کم پیر شده ولی برا من سنش مهم نیست صد سالشم بشه بازم نامبر وان منه!
        عاشق چهره نیکول تو فیلم کوهستان سردم! خییییییییییلی خوشگله

      • ان شرلی می‌گوید:

        اره چهره نیکول اونجا خیلی زیبا بود
        ولی بعد از دیگران….
        نیکول تا حالا نشینیدم وندیدم که عملی داشته باشه
        همیشه خوب بود!
        اره فهیمه جان باهات موافقم 1 جورایی پیر نشون میده

    • ان شرلی می‌گوید:

      ایشالله..نامزد میشه
      اسکارو هم میبره خونه

      • فهیمه(Nicolefan1) می‌گوید:

        مرسی عزیزم

      • Arash می‌گوید:

        من هم تیپ نیکولو دوست دارم هم عاشق بازیگریشم
        و هم صورتشو قیافشو دوست دارم
        ولی نیکول دماغشم عمل کرده و اینو همه می دونن
        با احترام

      • فهیمه(Nicolefan1) می‌گوید:

        عزیزم مطمئن باش نیکول دماغشو عمل نکرده
        دیگه تو 14 سالگیش که نمیتونه عمل کرده باشه برو عکسای اون موقعشو ببین اون زمان نیکول اولین فیلمش یعنی کریسمس بیشه رو بازی کرده
        دیگه بچم اینقدر دماغش کوچولو و خوش فرمه همه فکر میکنن عملیه
        خود نیکول هم گفته تا حالا عمل جراحی زیبایی نداشته

      • Arash می‌گوید:

        من نمی دونستم ممنون از اطلاعتون

      • فهیمه(Nicolefan1) می‌گوید:

        خواهش میکنم

  6. (a d(mac می‌گوید:

    هیکل قشنگ و خوش تراشی داره
    فیسش بی نهایت نازه
    میدوستمش

  7. سحر می‌گوید:

    از آنجایی که سرکار خانم نیکول کیدمن شدیداً شبیه خواهر شوهر آینده ما می باشد ما از هر گونه اظهار نظری در مورد ایشان معذوریم ! 😉

  8. Mehrdad می‌گوید:

    ممنون بابا فهمیدیم میخوای فیلم بدی!

  9. Arash می‌گوید:

    خیلی خیلی توپه

    • Arash می‌گوید:

      باید بگم از بهترین های هالیووده
      خیلی خیلی دوسش دارم
      زیباس
      بازیگریشم خوبه
      و باید بگم که تام کروز لیاقت انو نداشت
      نیکول عالیییییییییییییییییییییه
      بی نظیره

  10. love selena می‌گوید:

    خیلی خانوووم و نازه ….
    چهره و هیکلش خیلی ظریف و زیباست ….
    چشماش رویاییه …
    لبخنداش واقعا دل نشینه …
    موهاشم خوش حالته …
    اما بزرگتریت و بهترین ویژگیش بازی ماهرانه و خاطره انگیزشه … من هیچ وقت از دیدن فیلم هاش خسته نمیشم ….

    مرسی

  11. نگار می‌گوید:

    نيکول جونم مرده ي اون قدتم که اخرشه نيکول قدش 180 اگه 10 سانتي بپوشه ميشه 190 اگه15 سانتي ميشه ميشه 195 مثل ماريه من که اگه 15 سانتي بپوشه ميشه190 براوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

  12. نگار می‌گوید:

    نيکول بينيشو عمل کرده من عکس قبل و بعدشو ديدم با چشماي خودم ولي زياد تغيير نکرده واسه همينم ميگن عمل نکرده

  13. نگار می‌گوید:

    پس مانلي کجاست؟؟

  14. فهیمه(Nicolefan1) می‌گوید:

    نه عزیزم این عکسا الکیه منم زیاد دیدم
    ور میدارن بدترین حالتشو کنار بهترین حالتش میذارن بعد میگن قبل و بعد عمل
    اگه فیلمای قدیمیشو ببینید متوجه میشید که دماغشو عمل نکرده

  15. شمیم می‌گوید:

    موهاش خیلی خوش رنـگه،چشما و رنگِ پوستشم قشنگه!

  16. khaT می‌گوید:

    دوس داشتنيه….منم عاشق قد و قامتشم….

پاسخی بگذارید

