عکسهای تازه انتشار یافته از بریتنی اسپیرز به همراه دوست پسرش در جشن تولدش در سواحل مکزیک

فرستاده شده: دسامبر 10, 2010 توسط Admin در Britney Spears, Celebrities
برچسب‌ها:

عکسهای تازه انتشار یافته از بریتنی اسپیرز به همراه دوست پسرش در جشن تولدش در سواحل مکزیک

بریتنی اسپیرز تولد 29 سلگیش را بهمراه دوست پسرش جیسون تراویک در سواحل مکزیک جشن گرفت.

این عکسها مربوط به 3 دسامبر(هفت روز پیش) میباشد.

محل اقامت بریتنی و دوست پسرش در مکزیک

دیدگاه‌ها
  1. Arash می‌گوید:

    ا$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$و$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ل
    ا *********************و******************ل

    • Arash می‌گوید:

      —————————_(/_\)
      ————————-,((((^`/-
      ————————((((–(6-/-
      ———————-,(((((-,,—-/
      –,,,_————–,(((((–\»._–,›,;
      -((((\\-,…——-,((((—\—-`,@)
      -)))–;›—-`»‹»‹»»((((—(——´´
      (((–\————(((——/
      -))-|———————–|
      ((–|——–.——-‹—–|
      ))–/—–_-‹——`t—,.›)
      (—|—y;—,-«»»»-./—/\–
      )—/-.\–)-\———`/–/
      —|.\—(-(———–\-\›
      —||—–//———-\\’|
      —||——//——-_\\’|ا
      —||——-))—–|_\–||
      —/_/—–|_/———-||
      بفرما بریت نی ببخشید دیر شد
      ولی خب راه دور بود
      اینم اسب اصیل ایرانی تقدیم به شما

  2. Arash می‌گوید:

    خیلی عالیه
    من که هیچ سلب و هنرمندیو با ی تار موش عوض نمی کنم
    صداش محشره خودشم خیلی توپه
    ببین کجا رفته
    منو با خودت ببر
    منو با خودت ببر
    من به رفتن قانعم((با لحن گوگوش))
    خیلی خیلی خفنه ببین چه قدر ناز شده
    نوش جونت باشه این سفر خانم خوشگله
    چه جایی گرفتن تازه بریتنی لیاقش خیلی بیشتر از ایناس
    ولی خب دیگه خواسته ریا نشه بزرگترشو نگرفته
    ایول بریتنی بی صبرانه منتظر آلبومت هستم
    تو عکسای 1و2 مثل پرنسسا وایساده لب بالکن
    البته پرنسسم هست ولی از نوع پاپش
    Oh baby, baby
    The reason I breathe is you
    Now, girl you got me blinded

    • neda می‌گوید:

      ارش جان انشااله همیشه شاد باشی.باید بگم بریتنی از جیسون سره ولی در کنارش شاده امیدوارم بریتنی همیشه شاد باشه ودوباره به روزهای اولش برگرده در ضمن محل اقامتشون رویایی و رومانتیکه. خوش باشن.مرسی ادمین جان

  3. Arash می‌گوید:

    جای تشکر داره از سلب دیلی و آقا آدمین با این پست بی نظیرش
    باحال ترین پست قرن بود ممنون
    خدا کنه ی مدت مثل صبح تا الان پست نیاد همین اول باشه

  4. یاس می‌گوید:

    بادا بادا مبارک بادا ایشالا مبارک بادا…
    بریسون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(چ ترکیب قشنگیدرت میشه ازشون
    چقد بهم میان!
    الهی ب پای هم پیرشن البته قبلش عکسای عروسیشونو تو سلب دیلی ببینیم ک ی وقت مثل آنجی و برد نشن!

    • یاس می‌گوید:

      منظورشون از عکس آخر چیه؟!

    • Arash می‌گوید:

      می دونم داری برای اینکه من میگم جیک با تیلور ازدواج کنه داری تلافی می کنی
      خیلی معلومه زیرشم نزن
      ولی اگه بریت دوسش داشته باشه و اونم لیاقت بریتو داشته باشه و دوسش بداره
      چه عیبی داره البته من هنوزم از جیسون خوشم نمیاد

      • یاس می‌گوید:

        میزنم زیرش!
        نه. باور کن اینا خیلی بهم میان تازه روحیه بریتم خیلی بهتر شده.هرچند هنوز لباس جدید نخریده ولی خیلی بازتر شده

  5. Arash می‌گوید:

    مردک الدنگو ببین خودشو یله داد رو بریتنی
    پاشو بینم پاشو مگه مامانته ولی بریت خیلی مهربونه ببین داره سر این خرس گنده رو می بوسه
    خب هر چی خودش بخواد
    امیدوارم جیسون لیاقت بریتو داشته باشه و بتونه ببرتش دوباره رو قله
    و مثل بقیه فقط به بریت ضربه روحی نزنه

  6. mm می‌گوید:

    ahmagh(ba arz mazerat)
    khoda begam in jasono chikar kone …pire mard nafahm,azash motenaferaaaaaaaaam
    halam azat be ham mikhore jason
    britney age bekhad bahash aroosi kone …barash moteasefam
    britneye man dare heif mishe
    in aksa baes basi afsordegi shod…!
    merc

    • mm می‌گوید:

      cheghar in jason bi bokhare 1 caki jashni chizi…!akhe oon 2ta bache chi oona nabayad too jashn tavallode madareshon bashan…!brit az to bishtar az ina entezar mire…!

      • Arash می‌گوید:

        همش زیر سر این آسی پولیکاس
        ببخشید جیسون خوب این خودش آویزونه بریته پولش کجا بود
        کیک بخره
        شاید بچه ها پیش خالشونن

      • یاس می‌گوید:

        با زی زی گولو چکار داری تو آرش؟!
        جیسون آس و پاس نیست مدیر برنامه هاشه تازه علف باید ب دهن بزی شیرین بیاد ک اومده.بخیل نباشید واسشون آرزوهای خوب خوب بکنید

        میخواستم عارض شم ک کل آلبوم Glee رو دان کردم.دستت درد نکنه.نظرمو بعد از محرم بهت میگم

      • Arash می‌گوید:

        بله حرف شما درست ولی منم موافقم پس شما برای چی تو قسمت تیلور خودتو حرص میدی
        شما هم آسی پولیکا رو نگاه می کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        همونی که لینکشو دادم؟؟؟؟؟
        ممنون که به حرفم گوش کردی

      • یاس می‌گوید:

        آخه تیلور حیفه!
        خواهش میشه وظیفم بود ک دان کنم

      • Arash می‌گوید:

        راستی الان یادم افتاد بچه ها همراهشون بودن
        و الان تو عکسا نیستن
        چون ی جا عکس بریتو با بچه هاش تو مکزیک دیدم

  7. ان شرلی می‌گوید:

    خیلی رویایی بود….!
    بریتنی هم معصوم بود..دوس پسرش هم به نظر من تا حالا بهترین مردی بود که برتنی انتخاب کرده بود..!
    اقامت خوب و روییایی داشتن..
    تبریک به ارش جان
    مرسی

  8. سبا می‌گوید:

    سلام. بدم میاد ازش.
    مرسی

  9. سبا می‌گوید:

    چه جایه قشنگی

  10. سینا می‌گوید:

    چه هتل خفنیه!!!
    بریتنی خیلی باحال و خوشگله،این مردک الدنگ را از کجا گیر آورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  11. (a d(mac می‌گوید:

    محل اقامتشون زیبا و رویاییه
    بریت از دوس پسرش خیلی سرتره واقعا اگه خواسته باشه بااین باشه حروم میشه
    بریت خیلی نازه شده بود

  12. شمیم می‌گوید:

    بریتنی تازه 29 سالش شده؟؟

    یعنی یه سال از کریستینایِ من کوچیکتره؟!!!

    اصلا بهــــش نمیاد بهش میاد 32 به بالا باشه!

  13. Cute Cat می‌گوید:

    واااااااااااای چ جای نازیه

  14. *مهتاب گلی* می‌گوید:

    وای عزیزم چه ناز.چه عشقولانه.مخصوصاعکس 3و4……………
    اینم واسه بریتنی خانم البته با کمی تاخیر…

    دست دست دست…جون عمه اقدس………….دست دست دست……..جون عمه اقدس
    ایولللللللللللللللللللللللل…………حالا دستا بندری بالا………………..
    بیا وسط…………….اها اها……………..قرش بده…………………
    اینور و اونورش کن…………………………
    بیا بیا……………….شله شله…………………..
    کف قشنگرو بزن…………….

  15. Cute Cat می‌گوید:

    من از بس عاشق بریتم آهنگ وبم 3 بریته

  16. kimia می‌گوید:

    ای جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون!

    • kimia می‌گوید:

      برای من که مهم نیست با کی باشه فقط مهمه شاد باشه
      که خوشحالی ازش میباره
      خیلی خوشگله
      و
      خیلی جیگره
      من تمام روز داشتم آهنگاشو گوش میکردم و شو ها و کنسرتاش رو میدیدم!

  17. نگار می‌گوید:

    به به چه جاي قشنگي مثل بهشته ارش برات تيکه تيکه شه بريتني جان بوس تقديم به ارش مهرداد برات تيکه تيکه شه تقديم به مهرداد و mm خوشگله ي خوش قلب خودم

    • یاس می‌گوید:

      وا!نگار وا3 چی پرت و پلا میگی؟×! بریتنی ک هیچ کل هالیوود ب ی تار موی مهرداد نمی ارزه!
      از خودت مایه بذار.مگه مردم بچه شونو از سر راه آوردن.
      اینجا همه ب ی سلب خاص علاقه وافر دارن اما ب غیر از تو هیشکی فکر نمیکنم حاضر باشه جان نثاری کنه…

  18. نگار می‌گوید:

    من از بريتني خيلي کم شو و کنسرت ديدم ولي چند سال پيش ي شو ازش ديدم خيلي خوشم اومد که تو اون اولش با ي مردي مياد از جلوي عکاسها رد ميشن ميرن با هم ي جايي با هم دعوا ميکنن بعد بريتني ميره تو وان حمام اونجا از سرش خون ميره و بي هوش ميشه اونو خيلي دوست دارم اهنگشم ارام بخشه فراوان

  19. Cute Cat می‌گوید:

    من چرا آواتارم نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  20. *مهتاب گلی* می‌گوید:

    کمکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک.
    یکی به من بگه چطور میتونم آواتورمو عوض کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خواهششششششششششششششششش میکنمممممممممممممممممممممممممم

  21. Cute Cat می‌گوید:

    وااااااااااااااای

  22. Cute Cat می‌گوید:

    آیا کسی هس مرا یاری کند؟؟؟؟

  23. Cute Cat می‌گوید:

    آها.چرا همتون یهو بدون خداحافظی میرین؟؟؟تو رسمتون اینجوریاس؟؟شب خوش

  24. نگار می‌گوید:

    اين چرا اينقدر پيره اصلا به بريتني نميخوره ولي به نظر هوس بازي مياد

  25. ساغر می‌گوید:

    بريت نازه.
    thanks

  26. khaT می‌گوید:

    عجب جاييه…..روياييه

  27. AFSANEH می‌گوید:

    از دوست پسرش متنفرم خودشو چسبونده به بریت …

  28. marya.b می‌گوید:

    bf ش خوبه… بریتم که عشقه… بهم میان
    عجب جای باحالی… ایول خوش بگذره بهشون

  29. ملینا می‌گوید:

    اه کوتوله ی بدترکیب بینمک دوست پسرش بازقابل تحمل ترازخودشه

  30. Mehrdad می‌گوید:

    دیر آمدم
    واقعا» دلم نمیسوزه ک دیر اومدم چون امام حسین از بریت 5000000000000000000000000000000000000000000000000000
    بالاتره پس دلم نمیسوزه
    بریتنی رو خیلی دوست دارم
    خیلی باحاله
    صداش چشاش فداش!!!!!!!!!!!!!
    ایشالله بهشون خوش بگذره
    شاد باشن و خوشبخت
    راستی یاس همه ی کامنتات رو تو وبم خوندم
    منم عاشششششششششششششششقتم
    راستی بریت یکم داره خودشو درستر میکنه
    خدا کنه جیسون کمکش کنه تا روحیه اش قوی شه
    خیلی منتظر آلبومش هستم
    تا گوش کنم
    ممنون سلب دیلی

  31. یاس می‌گوید:

    بیخیال شو تا یوزرمونو نبستن!
    بچه مگه تو فردا نباستی بری مدر3 ک تا این وقت شب تونتی؟!

    • Mehrdad می‌گوید:

      بابا من بنده خدا لان باید برم هیئت باورت میشه
      نیم ساعت اومدم
      چون قراره پرچم ها رو درست کنیم
      لامپ ها رو درست کنیم
      برقا دیگ غذا چای ….
      من باید تا 3 4 امشب یدار باشم فردا هم باید 5 برم مدر3 واسه زیارت عاشورا
      و 2 ظهر برم مسجد صفا تو روبرو بیمارستان امام حسین 5 برگردم برم هیئت مدر3 8 بیام هیئت خودمون میبینی کار منو؟؟؟؟؟؟؟

      • یاس می‌گوید:

        یا رب از عمر کیم آنچه هست برجای….بستان ب عمر مهرداد افزای
        عسلم اجرت با امام حسین.الهی من فدات شم ک تو اینقده معتقدی. خوشا ب سعادت مادرت کهمچین پسری داره

      • Mehrdad می‌گوید:

        ممنون
        واقعا» من دارم مایه میزارم
        اما بدون ی تیکه از کار اما عشق تو عاشوار نمیشه
        امام همه چیزو شو فدا کرد اصحاب انصار زن و بچه و …
        پس من با اینارام ی گوشه از فضایلشم نمیتونم جواب بدم

    • یاس می‌گوید:

      الهی من دورت بگردم با اینهمه عشقی ک تو قلبته آخه حیف توئه ک کیم فدات شه
      نسل امثال تو درحال انقراضه تو دنیای امروز ما.خدا خودش حفظت کنه

      • Mehrdad می‌گوید:

        نه تا وقتی ک هنوز هم صدای امام در گوش زمان میپیچه:
        «هل من ناصر ینصرنی؟»
        «کیست مرا یاری کند؟»

      • یاس می‌گوید:

        دقیقا» اما امروزیا یا گوشاشون کر شده یا خودشون رو ب نشنیدن میزنن
        حسینیا کم و کمرنگ شدن
        متاسفانه

      • Mehrdad می‌گوید:

        امام حسین در عاشورا رو ب سپاه عمر بن سعد کرد و گفت
        کیست مرا یاری کند؟صدایی در نیامد امام دو باره پرسید کسی جوابی نداد
        در همان زمان عمر سپاه را ترغیب ب هلهله و شادی کرد تا کسی صدای امام حسن را نشنود سپس امام حسین رو ب بیبان کرد و گفت کیست مرا یاری کند؟و این را برای آیندگان رو ب بیابان گفت
        ما هم الان میتوانیم برای امام محزون باشیم
        روایت است از امام رضا
        هرکس بر جدم حسین اشک ریزد خدا گناهانش رو چ کبیر باشد و چ صغیر میبخشد
        و روایت است ک ملائک در عاشورا ب خدا گفتند آیا میگذاری حجت الله بمیرد؟خدا اشاره ب سایه ی امام زمان کرد و گفت من با او انتقام را از درون یزیدیان میگریم
        بای فعلا» من باید برم هیئت دیگ شوری ! خدافظ یاسی بوس بوس بوس

      • یاس می‌گوید:

        خدا حافظ جونت عسلم
        دوستت دارم.علی یارت

        یا علی مدد است

  32. arman می‌گوید:

    britjon tavalodet mobarak

پاسخی بگذارید

