عکسهای کریستینا آگوئیلرا و شر در فرش قرمز اکران مادرید فیلم «Burlesque»

فرستاده شده: دسامبر 10, 2010 توسط Admin در Celebrities, Cher, Christina Aguilera, Red Carpet
برچسب‌ها:, ,

عکسهای کریستینا آگوئیلرا و شر در فرش قرمز اکران مادرید فیلم «Burlesque»

کریستینا آگوئیلرا و شر در فرش قرمز اکران فیلم «Burlesque» در مادرید اسپانیا

دیدگاه‌ها
  1. سارا می‌گه:

    اه اه اه حالم بهم خورد از لباس شر
    شرم و حیا رو قورت داده
    ای خدا جونم چی میشد یه اپسیلون از استعداد چاغیه کریستین به تیلور من میدادی آخه، آسمون به زمین میومد نعوذبالله

  2. lasvegas می‌گه:

    vali az hagh nagzarim har 2 shoon zeshtan

  3. سینا می‌گه:

    شر اگه چیزی نمی پوشید سنگین تر بود
    کریستینا خیلی س ک س ی شده..
    کریستن بل هم خیلی نازه
    پ.ن: دوستان اگه براتئن مقدوره چندتا عکس و خبر هم از سریال خاطرات یک خون آشام(The vampire Diaries ) بزارید

  4. *مهتاب گلی* می‌گه:

    اههههههههههههههههه نگاه لباسارو.
    شرخجالت نمیکشه.پیرزن جلف.

  5. Cute Cat می‌گه:

    من عاشق کریس بودم ولی حالا حالم داره ازش بهم میخوره.

  6. sahar می‌گه:

    کریستینا جونم عین همیشه خوشگل وناز امااز این شر متنفرم من میدونم اما کریستینا جون این چه تیپیه به هم زدی ؟؟؟ها؟؟

  7. sahar می‌گه:

    البته من می دونم به خودت میای ومیشی همون کریستینای خوش تیپ ودوست داشتنی سابق هر چند که حالاشم واسه ما عزیزی.

  8. sahar می‌گه:

    کدوم سحر عزیزم؟

  9. ان شرلی می‌گه:

    لباساشون خوب نبودن…اینم دلیل نمیشه که به شخصیتشون و خودشون بد وبیراه بگم
    مرسی

  10. sahar444 می‌گه:

    دقیقا ان شرلی جون منم با شما موافقم.

  11. Arash می‌گه:

    نکه کریس تینا می خواد تو ی فیلم نقش گاو هلندی رو بازی کنه
    دیگه داره غیر قابل تحما می شه
    داره می ترکه
    100 رحمت به فیل سفید
    باید جای بزرگ ترین جاندار رو خشکی رو به کریستینا بده
    خیلی بد هیکل شده
    ولی صداش و اجراهاش عالین
    خیلی خیلی خوب می خونه من دوسش دارم
    ولی دیگه داره حالم از کارا و هیکلش بهم می خوره

    • Arash می‌گه:

      اه اه خیلی بدم اومد
      پیر زن چاقو ببین فکر کرده کیه مدونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
      خیلی افتضاح شده
      معلومه هنوزم مزخرفه
      مادر دیو سفید از این لاغر تره
      باز اون مدونا هم سنش زیاده از این لباسا می پوشه و آرایش می کنه
      آدم نمی ترسه
      و میگه چه خوب مونده
      ولی با این که مثل مدونا کلی جراحی داشته
      آدم می بینتش باید بره نماز وحشت بخونه
      قربونه خدا برم این چه قدر می خواد عمر کنه
      پیر زن زپرتی

  12. یاس می‌گه:

    شر ک اصلا» ارزش نظر دادن نداره
    در مورد کریسم باید بگم ب احتمال 99% حامله س ک اگه نباشه خاک ب فرق سرش داره از پس و پیش در میره عین خیالش ک نیست هیچ لبخند ژکونت هم تحویل ملت میده…

  13. Mehrdad می‌گه:

    فیونا اصلا» نکنه که حامله شده
    بابا این شکمو و عقبت گنده شدنا از ما گفتن
    من نمیدونم تو فیلم حتما» نقش گاو داشته
    من خودم صداش و آدمی ک ی سال پیش بود رو دوست داشتم اما این آدمی ک الان شده نه

  14. Cute Cat می‌گه:

    مهرداد جان با وجود اینک عاشق کریس بودم باهات موافقم

  15. نگار می‌گه:

    کريستينا چه عروسکي شده اينجا خوشتيپ شده موهاشم اين مدل خيلي خيلي بهش مياد ( قابل توجه شميم)

  16. Mike می‌گه:

    ازکریستینا خوشم نمیاد
    ولی چون رژ قرمز میزنه حسم ی ذره نسبت بهش بهتر میشه

  17. Mike می‌گه:

    ی=یک
    کیبوردم خربه بایدرویییهر حرف صددبار بزنی تا بگیره
    ششرمنده

  18. شمیم می‌گه:

    فــــــدات کریستینایِ من،میدونستی من با خنده هایِ تو انرژی میگیرم با لبخندایِ تویِ که خنده میشینه رو لبــــمممم

    آخه تو چقدر دوست داشتنی هستی عروسکِ من،موجِ خوش رنگِ موهات زیباییتو دوچندان میکنه وقتی با چشمایِ دریاییت تو دوربین نگاه میکنه از بس که نگاهت گیراست محو تماشات میشمممم

    لباست زیاد جالب نیست ولی تو گوووونی هم بپوشی تو تنت خوشگل میشه

    کریستینا جوووونم داری استیلتو از دست میدی امیدوارم لاغر بشــــی!

    هرجوری باشی عـــــاشقتممممم،تَکی تو خواننده ها،یه دونه ای صدات محـــشره!

  19. khaT می‌گه:

    كريستينا خيلي سفيده و اين باعث شده عاشقش بشم…. به به…. انگار پودر تنش!!!
    خيلي زيبا شده.
    ولي چر ديگه بايد خجالت بككشه با اين لباس پوشيدنش!!!

  20. AFSANEH می‌گه:

    وااااااااااااااا شر بیچاره که لباسش بد نیست…! شماهام از یکی بدتون بیاد الکی از همه چیز طرف ایراد میگیرینا …
    شر صدای فوقولاده زیبا و قوی داره و یه چهره بسیار فانتزی زیبا، لباسش اینجا خوب نیست به نظرم باید لباسای سنگین تری بپوشه …
    برای کیریستینا متاستفم یه خرس به تمام معنا شده، تو هیچ مراسمی تنوع آرایشی و لباسی نداره اینجام مثل عقب افتاده ها شده، قبل از اینکه این ریختی بشه به نظره من یه ستاره بود و همه چیزش عالی، اگه بخواد اینطوری پیش بره :
    1- از قیافه که افتاده
    2- هیکل که افتضاح
    3- جدیدن حاشیه دارم که شده
    و به مروره زمان اتفاق های دیگه هم براش می افته ، همه در حاله پیشرفتن این خانم خودشو به طرز عجیبی ول کرده …

پاسخی بگذارید

