اجراي كتي پري در مراسم Jingle Ball 2010 در نيويورك

فرستاده شده: دسامبر 11, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Katy Perry
برچسب‌ها:

اجراي كتي پري در مراسم Jingle Ball 2010 در نيويورك

كتي پري در اين مراسم آهنگهاي

“Hot & Cold,” “I Kissed A Girl,” “Firework,” “Teenage Dream,” “E.T.,” & “California Girls”!
را اجرا نمود

دیدگاه‌ها
  1. ان شرلی می‌گوید:

    کتی میاد

  2. AFSANEH می‌گوید:

    میدوستمش …
    با قدرت می خونه …

  3. یاس می‌گوید:

    فکر میکنم داره از کریستینا تقلید میکنه تازگیا!
    لباساش کلا» ب دلم نمیشینن اینا هم ک خیلی افتضاحن.یاد شوهرشم ک میفتم بیشتر غصه م میگیره

    جای مهرداد خالی ک بیاد بگه صداشو خیلی دوست دارم.آهنگ فایر ورکشم خیلی قشنگه…
    و

    • Mehrdad می‌گوید:

      و
      اینکه خیلی ممنون یاسی جوووووووووونم جای ما رو خالی کردی
      من آخه نظر دیگه ای در موردش ندارم
      چی بگم؟!
      ولی ممنون ک تو عشقمممممممممم یادم بودی…
      و شاید دوباره برای ی مدت برم چون …(هیئت)

  4. khaT می‌گوید:

    خانم فعال

  5. ملینا می‌گوید:

    اه بااون چشمای افتاده و گاویش که لنگه به لنگه هم هست فکرمیکنه خیلی بانمکه درحالیکه اصلااین طورنیست ازش متنفرم

  6. نگار می‌گوید:

    بد نيست

  7. اتوسا می‌گوید:

    قشنگ بود
    مرسی

  8. نگار می‌گوید:

    اين احتمالا کمبود داشته تو زندگيش هميشه همين جوريه

  9. *مهتاب گلی* می‌گوید:

    بسی در عکس اول حرکتش زشت است.
    خوشمان نیامد

  10. نگار می‌گوید:

    اوا

  11. نگار می‌گوید:

    جايي تو بدنه اين مونده که کسي نديده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  12. Cute Cat می‌گوید:

    چی بگم؟؟ممنون

  13. Arash می‌گوید:

    حالم از تیپاش بهم می خوره
    داره خودشو لوس می کنه
    در ضمن این لباس ی تقلید خیلی خیلی زشت از لباس بریتنی بود
    در حالی که لباس اون رنگ بندی و طرح بی نظیری داشت
    ولی مال این به درد طنز می خوره

  14. I love BRITNEY SPEARS می‌گوید:

    همه در برابر بريتني هيچ اند

  15. شمیم می‌گوید:

    همیشه بانمکِ لباساش هم بامزه ان،صــــداشو هم دوست دارم!

  16. سینا می‌گوید:

    صدای خوبی داره..
    تیپش هم عالیه!!!
    فقط شوهرش یکم مورد داره!!

  17. neda می‌گوید:

    کتی رو دوست دارم ولی لباس و تیپ و چهرش خیلی تکراری شده …………….باید یه فکری به حال خودش بکنه

  18. love selena می‌گوید:

    خیلی دوووسش دارم …
    چهرش خیلی با نمک و کارتونیه ….
    صداش پر انرژی و خاصه …
    آهنگاش خیلی مست کننده و محشرن …
    خیلی وقته i kissed a girl رو گوض نکردم .. دلم براش تنگ شده ….
    برای من آهنگ خاطره انگیز و خاصیه … خیلی دوووست دارم این آهنگ رو …
    تا جایی که یادم میاد آهنگ اصلی جشن های دوستانمون بود ….
    آهنگ شاد و پر انرژیه ….
    E.T و Teenage dream و fire work رو از آلبوم جدیدش دوووست دارم …
    hot & cold هم که دیگه هیچی ….. معرکست …..

    مرسی

پاسخی بگذارید

