انريكه ايگلسياس در مراسم Jingle Ball 2010 در نيويورك

فرستاده شده: دسامبر 11, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Enrique Iglesias
برچسب‌ها:

انريكه ايگلسياس در مراسم Jingle Ball 2010 در نيويورك

دیدگاه‌ها
  1. ان شرلی می‌گوید:

    وااااااااااااااااااای

    • ان شرلی می‌گوید:

      ای خدا بازم تیپای تکراری
      اخه چرا اینجوری خوشگله..!
      جاسی سحر و ad حسابی خالیه!
      کاشکی تیپاتو عوض کنی..!(خودم میام میگیرمت!)
      صدات که 20 وقتی میشنوم پل میزنم

  2. یاس می‌گوید:

    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
    خدایا نفسم بند اومد…دیروز داشتم میگفتم کاش ی خبری ازش میشد مردم از دلتنگیش
    خدایا ب حق صالحین و مصلحین این شلوار رو از انریکه بگیر
    عاشقشم چ با لباس جدید چ با تیپ تکراری.لامذهب گونی برنج پاکستانیم بپوشه خوشتیپ میشه!

  3. AFSANEH می‌گوید:

    ما بی نظریم و فقط ابراز وجود میکنیم …

  4. saeede می‌گوید:

    عاشقه اهنگاشم

  5. khaT می‌گوید:

    آرومه…..

  6. یاس می‌گوید:

    من خیلی ب سیارا حسودیم میشه!
    بخاطر اول آهنگ تیک بک مای لاو ی جوری همدیگرو صدا میزنن آدم ته دلش ی جوری میشه!
    وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  7. ملینا می‌گوید:

    قیافش مثل دهاتیا ست قیافش مثل این جوونای لاابالی هست که سرکوچه هاوایمیستندبه دخترامتلک میگن درکل خیلی جوات وبی کلاسه ازقیافش متنفرم علیرضاحقیقی هم قیافش همین خصوصیاتی روداره که درموردانریکه نوشتم ازحقیقی هم متنفرم درکل ازاین جورپسرا که مثل حقیقی وانریکه بهشون میخوره جلف وبی کلاس باشن بدم میاد

    • (a d(mac می‌گوید:

      وای ملینا عزیز انریکو کجاش اینطوریه پسر به این خوبیو نازی درضمن فک کنم شما علاقه ی وافری به مقایسه کردن داری الان این مقایسه یی که دربالا کردی هیچ ربطی به هم ندارن انریکو جون کجا علیرضاجون کجا ازهیچ لحاظی نه از لحاظ حرفه .ملیت. فیس .قدو هیکل هیچ ربطی بهم ندارن .من واقعا ازاین مقایسه ی شما خندم گرفت.درکل من عاشق هردوشونم مخصوصا انریکو

    • سحر می‌گوید:

      ملینا کلاهمون میره تو هم ها !!!!‌

  8. sahar444 می‌گوید:

    عشق من…دوسش دارم به خاطر صداش ،خوندن فوق العادش ومهمتر از همه خاکی بودن و پر احساس بودنش .

  9. اتوسا می‌گوید:

    چه قدر این یارو بد تیپه……….

  10. نگار می‌گوید:

    تيپاش سوسوليه

  11. sahar444 می‌گوید:

    من نمی دونم چرا هر وقت اینو میبینم یاد نیکبخت واحدی می افتم!!!

    • یاس می‌گوید:

      وای سحر جون تو رو خدا انریکه رو از دل نبر.نیکبخت عین افغانیا ست!
      اون کجا این کجا؟!

      • sahar444 می‌گوید:

        یاس عزیز انریکه آنچنان در کنج قلب ما لونه کرده که نیکبخت که چه عرض کنم ایکر کاسیاس و…هم نمی تونن اونو از دل ما ببرن.

      • یاس می‌گوید:

        قیقا».منم همین نظرو دارم!
        ولی از حق نگذریم نیکبخت خیلی خیلی خوش پوشه ولی از بعد از ازدواجش بهم ریخت ولی حالا ک طلاق گرفته خیلی بهتر شده..

  12. Cute Cat می‌گوید:

    همیشه همین تیپ خودشو داره.کتونی ش چ ناززززززززززه.این شلوارو چند بار میپوشه/؟؟منم میخواستم بگم چرا ازش عکس نمیذارین ک…………………..
    به هر خال ممنون.
    فکر کنم دیگه نقطه ضعف اکثر دخترا دسستتون اومده!!!

  13. Cute Cat می‌گوید:

    در ضمن لباساام تشکیل شده از:رنگهی مشکی-توسی-سفید و قرمز-چی بشه ک مثلا کرم بپوشه.کرم ک نه بیشتر بپ.وااااااااای چرا اینجا حرف پ نیس.همش پ میاذ.ااااااااااااه

  14. MM3 می‌گوید:

    مگه این با کلاه به دنیا اومده که همیشه کلاه سرشه من یه روز اینه بدون کلاه ندیددم اه

  15. (a d(mac می‌گوید:

    اول ازهمه از انی جون تشکر کنم واسه کامنت بالا
    بعدش سر کار خانوم سحر دلت میاد اینوبگی انریکو به این نازی اون نیکبختو هر وقت میبینمش کهیر میزنم

  16. (a d(mac می‌گوید:

    الهی فدات بشم عزیزم
    عاشق اون صدای ارامش بخشتم
    یه پسر خوش هیکل نازو جذاب و دوس داشتنی
    لباساش خوبه ولی شلوارشششششششششششششششششش
    با این که اصن دوس ندارم اینو بگم ولی چاره ای نیس
    ایشا ءالله بیفتی زمین هیچ کارت نشه فقط اون شلوارت پاره پوره شه که دیگه نپوشیش حالم بهم میخوره از این شلوارش ولی ما که عاشقشیم باید تحمل کنیم

  17. ava می‌گوید:

    انريكه براي هر دختري كه من مي شناسم يادآوري كننده دوران انرژيك زندگيشه ، … در خاطرات همه ثبت شده .

  18. شمیم می‌گوید:

    هر موقـــع میبینمش کلاه سرشِ کلک بگو ببینم چه بلایی سرِ موهات آوردی ؟!! D:

  19. Mehrdad می‌گوید:

    انریکه واقعا» صداش توپـــــه
    بیشتر آهنگای Fun و توپن
    مخصوصا» Push Push
    البته I Like ک نگو…
    ولی تو Woeful خیلی خوبتره
    مثل Ring My Bells
    ممنون سلب دیلی و مدیرانش

  20. marya.b می‌گوید:

    خیلی این پسر خوش تیپ و جذابه… راستی هنوز با آنا کورنیکوا هست؟

  21. سحر می‌گوید:

    الهههههیییییییییییییییییییییی
    عزیزززززززززززززززززز دلم
    واسه من همیشه خوشگل و خوش تیپ و ماهی حتی اگه یه لباستو بیست بار بپوشی !
    خب چه اشکال داره ؟ بچه ام اصراف کار نیست !

پاسخی بگذارید

