جديدترين عكسهاي كاترين زتا جونز در منهتن

فرستاده شده: دسامبر 11, 2010 توسط دانيل در Catherine Zeta Jones, Celebrities
برچسب‌ها:

جديدترين عكسهاي كاترين زتا جونز در منهتن

دیدگاه‌ها
  1. khaT می‌گه:

    تيپش جالبه!

  2. Mahnaz می‌گه:

    Dosesh daram

  3. Cute Cat می‌گه:

    قیافش شبیه ارتشی های آمریکایی شده

  4. ساغر می‌گه:

    تيپش جالبه……

  5. AFSANEH می‌گه:

    … Nice

  6. ان شرلی می‌گه:

    کیفش خیلی قدیمی بود….!(زشت..)
    پاهاش چرا اینقده لاغره این(رون0)
    ولی زن با کلاسیه!
    ولی
    چرا مشکی؟!(مشکی رنگ عشقه..)
    مرسی دانیل جون

    • Cute Cat می‌گه:

      آن جون کی گفته ک همیشه مد بهترین و قشنگترین.اینک شما میگی زشته سلیقه شماس.ولی اینک دمدس ربطی ب زیبایی نداره

      • ان شرلی می‌گه:

        خوب کتی جان عزیز دلم من تو کامنت خودم نظر خودمو گفتم
        مگه میتونستم نظر 1 نفر دیگه رو بگم
        من هم گفتم زشته..هم قدیمی!که اینم سلیقه خودم بود عزیزم
        پناه بر خدا

  7. Cute Cat می‌گه:

    عزیزم من ک چیزی نگفتم.منم ک نوشتم سلیقته.ناراحت شدی؟؟

  8. saeede می‌گه:

    she’s so sad

  9. نگار می‌گه:

    گوش خيلي بزرگي داره نميدونم چرا عمل نميکنم کاترين سر تا پا 0000000000000000000000 تيپاشم هيچ وقت خوب نبوده فکر کنم چيزي به اسم سليقه نداره نميدونم مايکل از چيه اين خوشش اومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  10. شمیم می‌گه:

    شبیهِ پلیسا شده،زیاد ازش خوشم نمیاد این تیپ هم بهش نمیاد!

پاسخی بگذارید

