حضور و اجراي سلنا گومز در مراسم Jingle Ball 2010 در نيويورك

فرستاده شده: دسامبر 11, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Selena Gomez
برچسب‌ها:

حضور و اجراي سلنا گومز در مراسم Jingle Ball 2010 در نيويورك

سنا گومز كه در مراسم Jingle Ball 2010 شركت كوكاكولا و z100 شركت كرده بود اقدام به اجراي آهنگهاي

“Round and Round,” “A Year Without Rain,” and “Naturally”

در اين مراسم نمود

دیدگاه‌ها
  1. AFSANEH می‌گوید:

    این فکر کنم تا پیری کوریشم همینطوری بمونه اصلا بزرگ نمیشه، جدیدنم که بد لباس شده …

  2. ان شرلی می‌گوید:

    عکس 6 خیلی رویایی بود….
    عکس اخری ناز بود
    صورتش بچه گونه اس..!
    موهاش هم خوب بود!
    به نظر من از همه هم نسلیای خودش بهتره(مایلی و ونسا و ….)
    رنگ سفید خیلی بهش میومد.کاشکی اینجا هم سفید میپوشید!
    دیگه عشق غزل جونه…!
    مرسی

  3. نگار می‌گوید:

    سلنا چه سبکي ميخونه کدوم اهنگ از اين البوم اخرش از همه بهتره من تا حالا صداشو نشنيدم خوب ميخونه ؟ چه موهاش ناز شده لباس دوميش خيلي زيباست چه اجرا قشنگي

    • love selena می‌گوید:

      عزیز دلم …
      سلینا بیشتر pop و rock/pop میخونه ….
      آلبوم آخرش واقعا محششششر بود …. اگه از من میپرسی میگم همشون عالی بودن ….
      ولی اگه آهنگای آروم و آرامش بخش رو میپسندی ghost of you رو پیشنهاد میکنم …
      آهنگ شاد و انرژی بخش هم زیاد داره .. بیشتر آهنگاش شاده و پر انرژیه … :
      Round & Round
      A Year Without Rain
      Off The Chain
      Summer’s Not Hot
      Spotlight
      Sick Of You
      خوش حال میشم اگه بتونم بازم کمکت کنم ….

  4. نگار می‌گوید:

    مانلي

  5. sahar می‌گوید:

    خوشگل ودوست داشتنی قیافش خیلی معصومانه است .

  6. سینا می‌گوید:

    با قیافش خیلی حال نکردم…
    خیلی گرد و جمع و جوره!!!!!!!!!!!

  7. یاس می‌گوید:

    باز هم سلینا و باز هم لباسای افتضاح!
    خب میبینم ک موهاشم کراتینه کرده.اصلا» مگه میشه مایلی ی شکری بخوره این دهنشو لیس نزنه؟!!
    تبریک ب عکاس بخاطر عکسهای زیبای 5.6و7عکسهای هنریبسیار زیبایی گرفته.کمتر میبینیم ک عکاسا تو کنسرتها این مدل عکسها بگیرن.مثل شات شدن. انگاری تنظیم کرده سلینا رو.
    تو عکس آخر صورتش خیلی زشت و چاق شده.رژ قرمزم بهش نمیاد

  8. love selena می‌گوید:

    عشششششششششقمی…..
    فرشته کوچولوی خوشملم ….
    عزیز دلم …
    رویای شیرینم …
    زیبا ترین دلیل زنده بودنم …
    قربون اون موهای لطیف و خوشگلت برم …
    فدای اون چشمای کوچولو و شیطونت بشم …
    لبخندای فوق زیبات تمام زندگیمه ….
    اون لپای آویزون و خوشملت به جوووووووونم بستست ….
    اگه اون لبخندای خوشملت رو یه روز نبینم، اگه اون صدای لطیفت رو نشنوم ، اگه برق اون چشمای شیطونت روزم رو روشن نکنه ، قلبم برای همیشه خاموش میشه ….
    تپشای قلبم فقط و فقط به خاطر تو عشششششششششششقم …
    هر دم و بازدمم بوی تو رو میده … زندگی من …

    ماه من …. چه لذتی بهتر از شنیدن صدای تو وجود داره ؟؟؟؟ خوش به حال اونایی که دارن از نزدیک اون صدای لطیف و آسمونیت رو میشنون ….
    خورشید زندگیم …. چه آرامشی بهتر از در آغوش گرفتن تو وجود داره ؟؟؟ خوش به حال اونی که می تونه پوست لطیف تو رو لمس کنه ….
    خوش به حال اونی که صدای خنده های بچگونه و انرژی بخش تو رو از نزدیک میشنوه ….

    عشقم ….. عاشقتم ….
    عشقم ….. عاشقتم ….
    عشقم ….. عاشقتم ….
    عشقم ….. عاشقتم ….
    عشقم ….. عاشقتم ….
    عشقم ….. عاشقتم ….
    عشقم ….. عاشقتم ….
    عشقم ….. عاشقتم ….

    مرسی …. واقعا ممنونم

  9. saeede می‌گوید:

    خیلی جوجس خجالت میکشم آهنگاشو گوش بدم!

  10. ملینا می‌گوید:

    سلنافقط بانمکه ولی قیافش زشته درعوض شریل کول هم بانمکه هم خوشگله شریل ازسلنا هم بانمک تره سلنادماغش پهنه چشماشم ریزه بدنشم صاف وفلته مثل پسرا

    • AFSANEH می‌گوید:

      خوب این نظر شماس! پس در عوض نداره …
      مثلا من از شریل کول حالم بهم میخـــــــــوره، ببین چقدر فرق بین نظر من تا تو هست …
      هیچوقت با قاطعیت صحبت نکن چون تنها نیستی …

    • سارا می‌گوید:

      ملینا جان با همه اینایی که شما گفتی سلنا یه دختره پاک و بی آلایش هست که این واسه من از همه اونایی که شما گفتی مهمتره

  11. *مهتاب گلی* می‌گوید:

    بسی این سلنا لوپو جیگر است.
    بسیار میدوسیمش.
    نومزد بنده است.چکارش میشود کرد.
    جیگر بلایی ست برای خودش.

  12. Cute Cat می‌گوید:

    این سلی نه قیافه داره نه صدا.اااااه

  13. Arash می‌گوید:

    عالیه
    خیلی صداش توپه
    استایل و لباساش بی نظیرن
    من هیچ وقته اینو با اون مایلی عوض نمی کنم
    خیلی خوبه

  14. (a d(mac می‌گوید:

    عزززززززززززززززززززززیزم
    گلللللللللللللللللم
    فیسش خیلی نمک داره
    لپاش خیلی خوشجله عسیسیم
    مث بچه هاس فیسش معصوم ومهربونه ادم نمیتونه دوسش نداشته باشه
    صداشم خوبه
    من که ازهمه چیزش خوشم میاد

  15. ava می‌گوید:

    لباسش عاليه … در كل دوست داشتنيه .

  16. شمیم می‌گوید:

    تیپش تو سریِ اولِ عکسا خوب نیست،ولی لباسش تو اجراش دخترونه و شیکِ!

    موهاش خوشگل شده،رژِ لبِ قرمز اصلا به سلنا نمیــــاد!

  17. neda می‌گوید:

    همیشه در حد سن وسالش لباس میپوشه ورفتار میکنه حدو اندازه ی خودشم میدونه .صداشم بد نیست .مرسی

پاسخی بگذارید

